Στις αρχές του μήνα η Ariel αποκάλυψε το ηλεκτρικό της hypercar και στο παρακάτω video έχεις την ευκαιρία να ακούσεις τον ιδρυτή και διευθυντή της μικρής βρετανικής εταιρίας, Simon Saunders, να μιλά για το τελευταίο του κατασκεύασμα.
Το Hipercar, όπως είναι -προς το παρόν- το όνομα του, καθώς η εταιρία έχει κάνει γνωστό ότι το τελικό προϊόν θα φέρει διαφορετικό όνομα, παίρνει κίνηση από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με μια jet τουρμπίνα να εκτελεί τα χρέη του range-extender. Αυτή είναι τοποθετημένη πάνω από τους δύο πίσω ηλεκτροκινητήρες, με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες να έχουν συνολική απόδοση 880 kW (1.196 άλογα).
Η συνολική ροπή φτάνει τα 1.800 Nm, με κάθε τροχό να διαθέτει έναν κινητήρα απόδοσης 299 ίππων (220 kW) και 450 Nm, κάτι που επιτρέπει στην εταιρία να εξοπλίσει το αυτοκίνητο της με εξελιγμένο σύστημα torque vectoring.
Φέρει μπαταρία χωρητικότητας 62,2 kW της Cosworth, που προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία 241 χλμ. στον κύκλο WLTP, με την εταιρία να αναφέρει ότι του επιτρέπει να πηγαίνει flat-out σε μια πίστα για πάνω από 20 λεπτά. Η Ariel προσφέρει προαιρετική μια range extender τουρμπίνα της Cosworth, η οποία περιστρέφεται στις 110.000 σ.α.λ. και παράγει 47 άλογα (35 kW), ενώ ζυγίζει 50 κιλά.
Σύμφωνα με την βρετανική εταιρία, για το 0-160 χλμ/ώρα το Hipercar επιταχύνει σε μόλις 4,4 δευτ., όταν η LaFerrari κάνει την ίδια διαδικασία σε 4,7 δευτ. Η Ariel δηλώνει ότι για τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) χρειάζεται μόλις 2,09 δευτ., ενώ το 97-193 χλμ/ώρα (60-120 μίλια/ώρα) έρχεται σε 3,51 δευτ, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.