Τον περασμένο Απρίλιο ένας Αμερικάνος έδωσε 200.000 δολάρια για να αγοράσει ένα κίτρινο S2000 CR, με το αυτοκίνητο να γίνεται το ακριβότερο Honda S2000 που έχει πουληθεί μέχρι σήμερα.

Πριν λίγες ώρες έληξε μια ακόμα διαδικτυακή δημοπρασία του Bring A Trailer, όπου ένα μπλε S2000 CR άλλαξε χέρια για 125.000 δολάρια, ήτοι το δεύτερο μεγαλύτερο ποσό που δόθηκε ποτέ μέχρι σήμερα ώστε κάποιος να κάνει δικό του το θρυλικό ιαπωνικό roadster.

To εν λόγω S2000 CR έχει διανύσει από το 2008 μόλις 9.601 χλμ. και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Η έκδοση Club Racer (CR) του ιαπωνικού roadster αποτέλεσε την πρώτη έκδοση εξοπλισμού. Οι αλλαγές του S2000 CR περιλαμβάνουν μια κοντύτερη κρεμαργιέρα για το τιμόνι, αναβαθμισμένη εξάτμιση, μαύρα μπουλόνια, νέες -πιο σκούρες- ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE070 διαστάσεων 255/40,”διάφανα” πλευρικά φλας και σκληρότερη ανάρτηση. Ακόμα, φορά νέο bodykit, που αποτελείται από επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter και μεγάλη αεροτομή.

Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί με μια hard top, κάτι που ήταν προαιρετική στο S2000, αλλά έγινε το σήμα κατατεθέν της CR έκδοσης. Η Honda έχει αναβαθμίσει και τον λεβιέ του 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος είναι 12,6 χλστ. πιο χαμηλός και μειώνει κατά 6% τη διαδρομή αλλαγής ταχύτητας σε σύγκριση με το “συμβατικό” S2000, αλλά αυξάνει κατά 10% την δύναμη για τις αλλαγές.

Στο εσωτερικό, το S2000 CR ήταν διαθέσιμο μόνο με μαύρες και κίτρινες alcantara επενδύσεις, ενώ υπάρχουν και ψεύτικες carbon λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα, συναντάμε ένδειξη στον πίνακα οργάνων που δείχνει πότε ο κινητήρας πιάνει το peak της απόδοσης του.

Τέλος, για να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, δεν υπάρχει εφεδρικός τροχός, ενώ το air condition και το ηχοσύστημα βρισκόταν στον πρόσθετο εξοπλισμό, Έτσι, το βάρος ήταν μειωμένο κατά 41 κιλά, σε σχέση με το κανονικά S2000.

Μηχανικά, στην Αμερική, το μοντέλο φορούσε τον 2,2-λίτρων VTEC ατμοσφαιρικό κινητήρα (F22C1), απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής, με τον κόφτη στροφών να ενεργοποιείται στις 8.200 σ.α.λ. O υπεύθυνος του project του S2000, Shigeru Uehara, είχε δηλώσει ότι η CR έκδοση τοποθετείτο ανάμεσα στην Type S και στην υποθετική Type R, έκδοση που η Honda δεν παρουσίασε ποτέ επίσημα.

Η παραγωγή του S2000 CR περιορίστηκε στα 699 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 668 το 2008 και τα 31 το 2009. Από αυτά, τα 200 ήταν βαμμένα στο μπλε (Apex Blue Pearl) χρώμα, τα 140 σε κίτρινο (Yellow Pearl), τα 269 σε μαύρο (Berlina Black) και τα 90 σε άσπρο (Grand Prix White).