Δες πως είναι σήμερα η εγκαταλελειμμένη πίστα της Formula 1 στη Βαλένθια

Σχετικά άρθρα

Οι δημόσιοι δρόμοι στο λιμάνι της Βαλένθια φιλοξένησαν αγώνες της Formula 1 για πέντε συνεχόμενα χρόνια, από το 2008 έως το 2012, διεξάγοντας το Ευρωπαϊκό GP.

Αυτό που μας έχει μείνει στο μυαλό από την ισπανική πίστα είναι η αρκετά αδιάφορη χάραξη της, που δεν προσέφερε ποτέ θεαματικούς αγώνες, αλλά και η παρουσίαση του μονοθέσιου της McLaren (MMP4/22) και των οδηγών της (Fernando Alonso και Lewis Hamilton), στις 15 Ιανουαρίου του 2007, με άκρως φαντασμαγορική και χολιγουντιανή παραγωγή.

Μετά την διεξαγωγή του τελευταίου αγώνα για την Formula 1, οι εγκαταστάσεις της πίστας εγκαταλείφθηκαν, όπως ακριβώς έγιναν με τις αντίστοιχες των Ολυμπιακών Αγώνων στο Ελληνικό. Ένας από τους λόγους που η πίστα ξέμεινε από χρήματα τα τελευταία δύο χρόνια ήταν ότι οι υπεύθυνοι συνέχιζαν να ξοδεύουν χρήματα σε πλαστά συμβόλαια και δωροδοκίες για προσωπικό όφελος. Όπως ήταν φυσικό, ακολούθησαν μηνύσεις και αρκετά άτομα που σχετίζονται με το γεγονός έχουν αντιμετωπίσει νομικές συνέπειες.

Αλλά μια πίστα της F1 είναι πολύ μεγάλο πράγμα και οι κτιριακές εγκαταστάσεις που αποτελούσαν την παλιά πίστα δρόμου της Βαλένθια ανέρχονται σε 300.000 τετραγωνικά μέτρα. Αν και σχεδόν οτιδήποτε ήταν πολύτιμο έχει αφαιρεθεί, ορισμένα τμήματα της πίστας παραμένουν ως είχαν μια δεκαετία αργότερα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr