H Ferrari συνεχίζει τις εντατικές δοκιμές του αγωνιστικού της πρωτοτύπου στην ιδιόκτητη πίστα της στο Fiorano αλλά και στην Monza (απ’όπου και το παρακάτω video), ούτως ώστε το αγωνιστικό του ντεμπούτο να γίνει τον Μάρτιο του 2023, στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Sebring.

Τα αποκαλυπτήρια του αγωνιστικού για το Le Mans και το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) της FIA θα γίνουν την ερχόμενη Κυριακή, στις 30 Οκτωβρίου, στο περιθώριο της εκδήλωσης Ferrari Finali Mondiali στην Ίμολα.

Το Le Mans Hypercar (LMH) της Ferrari αναπτύσσεται σε συνεργασία με την AF Corse και θα φέρει τεχνολογία από την Formula 1. Η Ferrari έχει αναπτύξει η ίδια το πλαίσιο, τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, την ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά του αγωνιστικού, που έχει ήδη κάνει περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης.

Η ιταλική εταιρία θα τεθεί στο WEC απέναντι στην Toyota, την Peugeot, τη Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) και τη ByKolles, καθώς η Audi, η Porsche, η Acura, η Cadillac, η Lamborghini και η BMW κατασκευάζουν νέα αγωνιστικά πρωτότυπα της κατηγορίας LMDh, τα οποία θα μπορούν να τρέξουν σε μια ενοποιημένη κατηγορία του Le Mans Hypercar.

Η Ferrari έχει κερδίσει τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans εννέα φορές, με την τελευταία φορά να είναι το 1965. Τελευταία της συμμετοχή στη κορυφαία κατηγορία του Le Mans ήταν το 1973 και η επιστροφή της στον διασημότερο αγώνα αντοχής θα γίνει με τη συμπλήρωση 50 ετών από τη προηγούμενη συμμετοχή της.

Από το 2006 αγωνιστικά της συμμετέχουν με ιδιωτικές εταιρίες στις GT κατηγορίες και το 2019 η 488 GTE Evo της AF Corse πήρε τη νίκη στη κατηγορία της.