Οι εργασίες ανάπτυξης του νέου LMDh αγωνιστικού της Porsche συνεχίζονται και το αγωνιστικό αυτοκίνητο έκανε πρόσφατα δοκιμές στη πίστα της Βαρκελώνης, με τους εργοστασιακούς οδηγούς της γερμανικής εταιρίας, Felipe Nasr και Dane Cameron, να καλύπτουν περισσότερα από 2.000 χλμ, έχοντας να πουν μόνο θετικά σχόλια.

Η κύρια αποστολή των μηχανικών από το Zuffenhausen στις συγκεκριμένες δοκιμές ήταν να αναπτύξουν τα ελαστικά και να βελτιστοποιήσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ του V8 κινητήρα και των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος.

Το αγωνιστικό διαθέτει έναν υβριδικό V8 twin-turbo κινητήρα ο οποίος βάσει κανονισμών αποδίδει 680 άλογα. Θα καταναλώνει ανανεώσιμα καύσιμα για να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές CO2 και έχει όριο περιστροφής τις 10.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας ζυγίζει 180 κιλά, συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων της Xtrac και δεν μπορεί να παράγει περισσότερα από 110 ντεσιμπέλ ήχου.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, το αγωνιστικό πρέπει να έχει ελάχιστο βάρος 1.030 κιλών, να έχει μεταξόνιο 3.150 χιλιοστών, με το μήκος του να μην ξεπερνά τα 5,1 μέτρα και το πλάτος τα 2 μέτρα.

Όλα τα αγωνιστικά θα χρησιμοποιούν ένα υβριδικό σύστημα μπαταριών που αναπτύχθηκε από την Williams Advanced Engineering και έναν ηλεκτροκινητήρα της Bosch με ισχύ 50 kW (68 ίππων).

 

Το Multimatic σασί προέρχεται από το LMP2 και στόχος της Porsche είναι το νέο LMDh αγωνιστικό να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του έτους ώστε να συμμετέχει από το 2023 σε αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, όπως ο 24ωρος αγώνας του Le Mans και ο 24ωρος αγώνα της Daytona. Η Porsche πρόσθεσε πως θέλει να πουλά το νέο αγωνιστικό και σε πελατειακές ομάδες, στα πρότυπα της GTE κατηγορίας.