Η Cadillac παρουσίασε σήμερα το νέο της αγωνιστικό πρωτότυπο, τέταρτης γενιάς, το Project GTP Hypercar που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας, για αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, και κατ’επέκταση για το Le Mans.

Έχουν περάσει περισσότερα από 20 χρόνια από τότε που η Cadillac συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, με την εταιρία να συμμετέχει στο πρωτάθλημα της IMSA και στο WEC από το 2023 με το νέο LMDh υβριδικό πρωτότυπο της. Το εξελίσσει σε συνεργασία με την ιταλική Dallara (ένας από τους τέσσερις αδειοδοτημένους κατασκευαστές πλαισίων), ενώ θα τρέξει με τις ομάδες Action Express Racing και Chip Ganassi Racing.

Η Cadillac διατηρεί την παρουσία της στους αγώνες αντοχής αυτοκινήτων και γίνεται ο πέμπτος κατασκευαστής στην LMDh κατηγορία, μετά την Acura, την Audi, την BMW, την Porsche και την Lamborghini.

Η αμερικάνικη εταιρία συνεργάζεται με την Dallara από το 2017, όπου παρουσίασαν την Cadillac DPi-V.R (με πλαίσιο την Dallara P217 LMP2). Το εν λόγω αγωνιστικό κατέκτησε δύο πρωταθλήματα IMSA (2017 και 2018), υπό τους κανονισμούς Dpi (Daytona Prototype International).

Το Cadillac Project GTP Hypercar παίρνει κίνηση από έναν νέο 5,5-λίτρων V8 κινητήρα που συνδυάζεται με το κοινό υβριδικό σύστημα της κατηγορίας LMDh. To αγωνιστικό του ντεμπούτο θα γίνει στον αγώνα των 24 ωρών της Daytona το 2023, που ανοίγει τη σεζόν του πρωταθλήματος IMSA.