Τον Φεβρουάριο του 2019, η Porsche ανακοίνωσε ότι η νέα Macan θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως ηλεκτρική, με τον αρχικό προγραμματισμό να έλεγε ότι η ηλεκτρική Macan θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2023, ώστε να κυκλοφορήσει λίγους μήνες αργότερα.

Αυτό σήμαινε ότι για κάποιο διάστημα η βενζινοκίνητη και η ηλεκτρική έκδοση του μικρού SUV της γερμανικής εταιρίας θα συνυπάρχουν στην γκάμα της για κάποια χρόνια, ωσότου καταργηθεί η πρώτη.

Ωστόσο, τον προηγούμενο μήνα η Porsche ενημέρωσε ότι νέα ηλεκτρική Macan θα καθυστερήσει μέχρι το 2024, εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπισε το τμήμα λογισμικού Cariad του Ομίλου Volkswagen στην ανάπτυξη του. Για να καθησυχάσει τους πάντες και να μετριάσει την αναμονή, η εταιρία με έδρα το Zuffenhausen έδωσε μερικές επίσημες τεχνικές προδιαγραφές για την αμιγώς ηλεκτρική Macan.

Αυτή θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα και η δυνατότερη έκδοση της θα φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, με την απόδοση τους να ανέρχεται στα 603 άλογα (450 kW) και 1.000 Nm ροπής. Η εν λόγω πλατφόρμα θα υποστηρίζει και μια έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Δε γίνεται λόγος για το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά η γερμανική εταιρία αναφέρει ότι η κατανομή των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες θα είναι 48% μπροστά και 52% πίσω.

Η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου με 12 πρισματικές κυψέλες και μεικτή χωρητικότητα 100 kWh, ενώ η ωφέλιμη θα είναι από 96 έως 98 kWh. Αυτή θα προσφέρει “σημαντικά” μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με την Taycan, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνει τον ακριβή αριθμό.

Το σίγουρο είναι πως η αυτονομία της ηλεκτρικής Macan θα ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα, ενώ χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 V η φόρτιση της θα γίνεται με πάνω από 270 kW και από το 5% έως το 80% θα χρειάζεται 25 λεπτά. Για να αυξηθεί η ταχύτητα φόρτισης, η μπαταρία θα μπορεί να λειτουργεί καλύτερα με φορτιστές 400V χωρίζοντας το πακέτο 800V σε δύο μισά.

Η μπαταρία εκτιμάται ότι θα έχει βάρος κοντά στα 600 κιλά, θα βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου, με την Porsche να αναφέρει δεν θα προσφέρει μικρότερη μπαταρία, ενώ μεγαλύτερη δεν υποστηρίζεται από την PPE πλατφόρμα.

Κλείνοντας, η ηλεκτρική Macan θα διαθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό στο πίσω μέρος, που θα αυξάνει κατά 15% για τη γωνία διεύθυνσης για να κάνει το όχημα πιο ευέλικτο. Για τον ίδιο λόγο, υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπου οι πίσω τροχοί θα παίρνουν κλίση έως και 5% σε ταχύτητες κάτω από 80 χλμ./ώρα.