H Honda ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 για να λειτουργεί ένα όχημα της με οποιαδήποτε ταχύτητα κάτω από τα νόμιμα όρια στους αυτοκινητόδρομους. Αυτή θα γίνει διαθέσιμη το δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας, καθώς η ιαπωνική εταιρία θέλει να εξαλείψει τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα στα οχήματά της.
Tον Μάρτιο του 2021, η Honda έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που πούλησε ένα όχημα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, στην Ιαπωνία. Αυτό ήταν το Legend, η παραγωγή του οποίου περιορίστηκε στις 100 μονάδες. Το σύστημα Traffic Jam Pilot επιπέδου 3 της Honda μπορεί να ενεργοποιηθεί με ταχύτητες κάτω από 30 χλμ/ώρα σε αυτοκινητόδρομους, παραμένοντας σε λειτουργία έως ότου η ταχύτητα ανέλθει στα 50 χλμ την ώρα.
Η Honda αποκαλεί το σύστημα που αναπτύσσει Honda Sensing 360 (ή AcuraWatch), μια επέκταση της τρέχουσας σειράς υποβοήθησης οδηγού Honda Sensing που προσφέρει στα οχήματα της σήμερα. Γνωστό ως αυτοματισμός οδήγησης υπό όρους, το Επίπεδο 3 περιλαμβάνει τεχνολογία που επιτρέπει στους οδηγούς να συμμετέχουν σε δραστηριότητες πίσω από το τιμόνι, όπως παρακολούθηση ταινιών ή χρήση smartphone, αλλά μόνο υπό ορισμένες περιορισμένες συνθήκες.
Ο επικεφαλής μηχανικός της Honda, Mahito Shikama, δήλωσε σχετικά:
Πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στη μείωση των ατυχημάτων επιδιώκοντας την τεχνολογία Επιπέδου 3, η οποία στην ουσία αφορά αυτοκίνητα που δεν τρακάρουν. Η Honda στοχεύει σε μηδενικό ποσοστό θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα που αφορούν τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες της παγκοσμίως έως το 2050.
Το Honda Sensing 360 θα γίνει διαθέσιμο σε ορισμένα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας από το 2022, ξεκινώντας από την Κίνα.