Η Honda παρουσίασε την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3

Σχετικά άρθρα

H Honda ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 για να λειτουργεί ένα όχημα της με οποιαδήποτε ταχύτητα κάτω από τα νόμιμα όρια στους αυτοκινητόδρομους. Αυτή θα γίνει διαθέσιμη το δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας, καθώς η ιαπωνική εταιρία θέλει να εξαλείψει τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα στα οχήματά της.

Tον Μάρτιο του 2021, η Honda έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που πούλησε ένα όχημα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, στην Ιαπωνία. Αυτό ήταν το Legend, η παραγωγή του οποίου περιορίστηκε στις 100 μονάδες. Το σύστημα Traffic Jam Pilot επιπέδου 3 της Honda μπορεί να ενεργοποιηθεί με ταχύτητες κάτω από 30 χλμ/ώρα σε αυτοκινητόδρομους, παραμένοντας σε λειτουργία έως ότου η ταχύτητα ανέλθει στα 50 χλμ την ώρα.

Η Honda αποκαλεί το σύστημα που αναπτύσσει Honda Sensing 360 (ή AcuraWatch), μια επέκταση της τρέχουσας σειράς υποβοήθησης οδηγού Honda Sensing που προσφέρει στα οχήματα της σήμερα. Γνωστό ως αυτοματισμός οδήγησης υπό όρους, το Επίπεδο 3 περιλαμβάνει τεχνολογία που επιτρέπει στους οδηγούς να συμμετέχουν σε δραστηριότητες πίσω από το τιμόνι, όπως παρακολούθηση ταινιών ή χρήση smartphone, αλλά μόνο υπό ορισμένες περιορισμένες συνθήκες.

Ο επικεφαλής μηχανικός της Honda, Mahito Shikama, δήλωσε σχετικά:

Πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στη μείωση των ατυχημάτων επιδιώκοντας την τεχνολογία Επιπέδου 3, η οποία στην ουσία αφορά αυτοκίνητα που δεν τρακάρουν. Η Honda στοχεύει σε μηδενικό ποσοστό θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα που αφορούν τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες της παγκοσμίως έως το 2050.

Το Honda Sensing 360 θα γίνει διαθέσιμο σε ορισμένα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας από το 2022, ξεκινώντας από την Κίνα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr