Η Bugatti ετοίμασε την πρώτη από τις 10 Centodieci που θα κατασκευάσει, με το κάθε ένα αυτοκίνητο να έχει πουληθεί για 8 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους κτλ), με το σχεδιασμό της Centodieci να αντλεί στοιχεία από όλες τις σύγχρονες δημιουργίες της Bugatti, αλλά περισσότερο από την EB110.

Στο μπροστά μέρος το splitter και οι εισαγωγές αέρα μιμούνται αυτές της EB110, με το σήμα της εταιρίας να βρίσκεται πλέον όχι στη γρίλια, αλλά πάνω στο καπό.

Οι ζάντες είναι νέες, με τις μεσαίες κολώνες να μην έχουν πλέον το C σχεδιασμό, αλλά φέρουν πέντε στρόγγυλες εισαγωγές αέρα που τροφοδοτούν με αέρα τον κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα με οκτώ στοιχεία, νέες τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, τεράστια αεροτομή και μεγάλος διαχύτης.

Κίνηση παίρνει από τον W16 8,0-λίτρων κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η δύναμη περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι. Το βάρος σε σχέση με την Chiron έχει μειωθεί κατά 20 κιλά.