Οι κάτοχοι plug-in υβριδικών αυτοκινήτων δεν φορτίζουν τις μπαταρίες τους

Σχετικά άρθρα

Στα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αν δεν χρησιμοποιείται η μπαταρία τους, τότε οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι ανακοινώνουν οι κατασκευαστές τους και μια πρόσφατη έρευνα του ICCT, του Διεθνούς Συμβουλίου Καθαρών Μεταφορών, έδειξε πως οι κάτοχοι τους χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό σύστημα από 26 έως 56% λιγότερο σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της EPA (η Ρυθμιστική Αρχή Περιβάλλοντος των ΗΠΑ).

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η πραγματική κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων αυτών να είναι από 42 έως 67% υψηλότερη από τις εκτιμήσεις της EPA. Με απλά λόγια, τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που θεωρούνται πιο φιλικά για το περιβάλλον σε σχέση με τα συμβατικά, όταν δεν γίνεται σωστή χρήση του υβριδικού συστήματος, τότε καταναλώνουν και εκπέμπουν ρύπους που μπορεί να ξεπεράσουν τις καταναλώσεις και τις εκπομπές των συμβατικών αυτοκινήτων.

Ως επί το πλείστον, τα plug-in υβριδικά που κοστίζουν σημαντικά περισσότερο από τα αντίστοιχα συμβατικά, δεν υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση και η μπαταρία τους απαιτεί ώρες για να φορτίσει πλήρως. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι κάτοχοί τους δεν την φορτίζουν και καταλήγουν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί όπως ένα συμβατικό, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης δηλαδή, αλλά ταυτόχρονα κουβάλα το πρόσθετο βάρος του ηλεκτρικού συστήματος (μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας κτλ), κάτι που μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση και περισσότερες εκπομπές ρύπων.

Διάβασε ακόμη

Ο αργός (;) θάνατος των plug-in υβριδικών

ΠηγήICCT

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...