To περασμένο καλοκαίρι, η Polestar επεκτείνει την γκάμα των Polestar Engineered προϊόντων της και παρουσίασε το Polestar 2 BST edition 270. Η εν λόγω έκδοση βγήκε σε περιορισμένο αριθμό 270 μονάδων, οι οποίες έγιναν διαθέσιμες αποκλειστικά σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα, με τις παραδόσεις των αυτοκινήτων να ξεκινούν από το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Ένα τέτοιο βρέθηκε στην ιδιωτική πίστα Ascari, στη Μάλαγα της Ισπανίας, με τον επικεφαλής μηχανικό δοκιμών της εταιρίας, Joakim Rydholm, να βρίσκεται πίσω από τιμόνι του και να αναλύει τις διάφορες αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου.

Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο διαθέτει μηχανικές τροποποιήσεις μαζί με μικρές σχεδιαστικές βελτιώσεις και το αποτέλεσμα -σύμφωνα με την εταιρία- είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει μια ανώτερη δυναμική εμπειρία πίσω από το τιμόνι.

Το Polestar 2 BST edition 270 φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας ανά άξονα), όπου αποδίδουν 350 kW (476 άλογα) και 680 Nm, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,4 δευτ., με τα 80-120 χλμ/ώρα να έρχονται σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα.

Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 25 χλστ, χάρη στα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Ohlins 2-δρόμων, με τις μπουκάλες να είναι τοποθετημένες κάτω από το καπό. Ακόμα, υπάρχει μπάρα θόλων, 20% πιο άκαμπτα ελατήρια και μοναδικές νέες μαύρες ματ ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, η σχεδίαση των οποίων είναι εμπνευσμένη από αυτές του Polestar 1. Τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero και διαστάσεων 245/35, έχοντας αναπτυχθεί ειδικά για το αυτοκίνητο, ενώ διαθέτει 4πίστονα φρένα της Brembo.