Μετά από τουλάχιστον δύο χρόνια φημών, η Suzuki παρουσίασε σήμερα την 5θυρη έκδοση της τρίτης γενιάς του Jimny. Τα αποκαλυπτήρια της πρακτικής έκδοσης του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου έγιναν από τη Maruti Suzuki κατά τη διάρκεια της έκθεσης Auto Expo στο Νέο Δελχί στην Ινδία.

Το 5θυρο Jimny βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση του πλαισίου “σκάλας” του μοντέλου, με το μήκος του να αγγίζει τα 3.985 χλστ., όταν το αντίστοιχο της 3θυρης έκδοσης είναι στα 3.645 χλστ. Το πλάτος του 5θυρο Jimny είναι 1.645 χλστ. και το ύψος του 1.720 χλστ., νούμερα ακριβώς ίδια με την 3θυρη έκδοση.

Επιπλέον, το μεταξόνιο της πρακτικής έκδοσης έχει επιμηκυνθεί κατά 340 χλστ., φτάνοντας τα 2.590 χλστ. Η γωνία προσέγγισης είναι 36 μοίρες, η γωνία ράμπας 24 μοίρες και η γωνία αναχώρησης 50 μοίρες, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 210 χλστ. To βάρος του κυμαίνεται μεταξύ 1.195 και 1.210 κιλά, ήτοι 75 με 125 κιλά βαρύτερο σε σύγκριση με το αντίστοιχο 3-θυρο μοντέλο.

Σχεδιαστικά δεν αλλάζει κάτι, με τον επιπλέον όγκο να δένει αρμονικά στον τετράγωνο σχεδιασμό της τρέχουσας γενιάς του Jimny. Οι πίσω πόρτες παρέχουν πρόσβαση σε μια πολύ πιο ευρύχωρη εσωτερική καμπίνα, με την δεύτερη σειρά καθισμάτων να φιλοξενεί τρεις επιβάτες.

Με τα πίσω καθίσματα ανυψωμένα, ο χώρος αποσκευών ανακοινώνεται στα 208 λίτρα, ο οποίος αυξάνεται στα 332 λίτρα μετά την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, όταν στο 3θυρο μοντέλο είναι μόλις 85 λίτρα. Το ταμπλό είναι ίδιο με το 3θυρο μοντέλο, με την μόνη αλλαγή να εντοπίζεται στη κεντρικά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Το νέο infotainment διαθέτει οθόνη αφής 9 ιντσών με ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay, κάμερα οπισθοπορείας και ηχοσύστημα της Arkamys με τέσσερα ηχεία. Από πλευρά συστημάτων ασφάλειας, το 5θυρο διαθέτει hill hold και hill descent assist, με έξι αερόσακους, ESP και ηλεκτρονική διανομή δύναμης πέδησης (EBD).

Μηχανικά, η ισχύς προέρχεται από έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 105 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων και ενός αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής τεσσάρων σχέσεων, και με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης AllGrip Pro της Suzuki. Υπάρχουν οι επιλογές 2WD-high, 4WD-high και 4WD-low για σοβαρές εκτός δρόμου αναζητήσεις.

Η παραγωγή του 5θυρο Jimny θα γίνεται από τη Maruti Suzuki στο εργοστάσιο της Gurugram της Ινδίας, με την εταιρία να δέχεται ήδη παραγγελίες στη χώρα, καθώς θα κυκλοφορήσει τον Μάιο. Θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές, όπως η Αφρική, η Αυστραλία και η Λατινική Αμερική, και παραμένει άγνωστο το κατά πόσο θα έρθει στην Ευρώπη.