Το περασμένο καλοκαίρι η Ford ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι το 2025 θα ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής της η τρέχουσα γενιά του Focus. Χωρίς να έχει προγραμματίσει κάποιο άμεσο αντικαταστάτη του, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε λιγότερο από δύο χρόνια πλησιάζει το τέλος του Focus, με τη Ford να καταργεί ένα ακόμα θρυλικό μοντέλο της.
Το Focus παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Saarlouis της Γερμανίας, με τον επικεφαλής της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley, να αναφέρει σε παλιότερη δήλωση του ότι το μέλλον του εργοστασίου του είναι αβέβαιο, καθώς η εταιρία δεν έχει βρει λύση για να διατηρήσει το εργοστάσιο σε λειτουργία μετά τον τερματισμό της παραγωγής του αυτοκινήτου, λέγοντας:
Αναζητούμε άλλες εναλλακτικές ευκαιρίες για την παραγωγή οχημάτων στο Saarlouis, συμπεριλαμβανομένης της [πώλησης] σε άλλους κατασκευαστές. Δεν έχουμε στον κύκλο προγραμματισμού μας ένα επιπλέον μοντέλο που θα παράγεται στο Saarlouis.
Ωστόσο, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, που επικαλείται ανώνυμες πηγές, μια ομάδα κορυφαίων αξιωματούχων της Ford θα ταξιδέψει στη Κίνα αυτόν τον μήνα για να συζητήσει τους όρους μιας πιθανής πώλησης του εργοστασίου στην κινέζικη BYD. Ακόμα είναι νωρίς για να επιβεβαιωθεί μια τέτοια συναλλαγή, καθώς επίσης και το ποσό που ζητά η Ford για το εργοστάσιο.
Διάβασε ακόμα
Στις σχετικές ειδήσεις η Ford θα προχωρήσει σε 3.200 απολύσεις στη Γερμανία, όπως γνωστοποίησε το γερμανικό συνδικάτο IG Metal, λέγοντας πως η εταιρεία θέλει να καταργήσει έως και 2.500 θέσεις εργασίας στην ανάπτυξη προϊόντων και έως και 700 σε διοικητικούς ρόλους.