Διέρρευσε το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi

Σχετικά άρθρα

Πριν σχεδόν δύο χρόνια, η Xiaomi ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στον χώρο της αυτοκίνησης και μόλις πριν λίγο διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες του πρώτου μοντέλου της εταιρίας. Η Xiaomi είναι -μεταξύ άλλων- ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών πατινιών στον κόσμο, ενώ εκτός από πολύ καλά smartphones, διαθέτει στην Ασία εδώ και αρκετά χρόνια μια γκάμα ηλεκτρικών scooter.

Η κινέζικη εταιρία θα επενδύει περίπου 10 δισ. δολάρια μέσα στην ερχόμενη δεκαετία για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τον δισεκατομμυριούχο συνιδρυτή της, Lei Jun, να ηγείται της νέας, ανεξάρτητης -εντός του ομίλου- οντότητας. Σε αυτήν, θα επενδυθούν αρχικά 10 δισ. γουάν (1,5 δισ. δολ.) για την παραγωγή “έξυπνων” οχημάτων. Η εν λόγω στρατηγική κίνηση συνοδεύεται από την μεγαλύτερη εσωτερική αναδιάρθρωση της εταιρείας, προκειμένου η Xiaomi να εισέλθει στην ταχέως αναπτυσσόμενα αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.

Η Xiaomi ίδρυσε το τμήμα ανάπτυξης οχημάτων της το 2021, αγοράζοντας την εταιρεία τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης Deepmotion Tech και χτίζοντας ένα εργοστάσιο κατασκευής λίγο αργότερα. Η παραγωγή του πρώτο πρωτοτύπου ολοκληρώθηκε το περασμένο καλοκαίρι και τώρα βλέπουμε την έκδοση παραγωγής αυτού, που ονομάζεται MS11.

Πρόκειται για ένα sedan μοντέλο, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2024. Η sportback σιλουέτα είναι αναμενόμενη, ώστε να το ηλεκτρικό μοντέλο να έχει καλό αεροδυναμικό συντελεστή. Οι αεραγωγοί στο πίσω μέρος των μπροστινών και πίσω φτερών, καθώς και τα φρένα της Brembo προσθέτουν σπορ πινελιές στο σύνολο.

Ακόμα είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για τα κινητήρια σύνολα, τις μπαταρίες και τις αυτονομίες του MS11, καθώς δεν έχουν ανακοινωθεί οι προδιαγραφές του. Ωστόσο, αναφορές λένε ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί μπαταρίες της CATL και της BYD, ενώ οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα κατασκευάζονται από την ίδια τη Xiaomi.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ένα Polestar 5 φόρτισε από 10% έως 80% σε 10 λεπτά

Η Polestar και η StoreDot εφάρμοσαν με επιτυχία για πρώτη φορά την τεχνολογία Extreme Fast Charging (XFC) της δεύτερης, φορτίζοντας ένα πρωτότυπο Polestar 5...

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...