Ο CEO της Polestar δημοσίευσε μια φωτογραφία με τα Polestar 3, 4 και 5 να βρίσκονται στη Σουηδία προκειμένου να διεξάγουν εκεί τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης. Με το Polestar 3 να έχει ήδη παρουσιαστεί, το Polestar 4 είναι ένα SUV της D κατηγορίας που θα τοποθετηθεί απέναντι από την Porsche Macan και θα είναι ελαφρώς μικρότερο από το Polestar 3, υιοθετώντας μια “πιο γοητευτική σχεδίαση με coupe γραμμή οροφής”.
Θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο έτος και θα βασίζεται στην PMA πλατφόρμα, μια παραλλαγή της SEA πλατφόρμα της Geely. Ως εκ τούτου, η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Geely στο Hangzhou Bay στην Κίνα.
Η εταιρία θέλει να πουλήσει 24.000 crossover σε όλο τον κόσμο το 2023, με το νούμερο να αυξάνεται στις 67.000 το 2024 και στις 77.000 το 2025.
Σε ότι αφορά το Polestar 5, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό 4-θυρο GT επιδόσεων που και αυτό θα κατασκευάζεται στη Κίνα και θα βασίζεται στη νέα αλουμινένια πλατφόρμα της Polestar. Εξαιτίας αυτής θα ζυγίζει έως και 5% λιγότερο από ορισμένα μικρότερα αυτοκίνητα, ενώ θα του προσδίδει παράλληλα μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από τα παραδοσιακά δίθυρα σπορ αυτοκίνητα και supercars.
Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά είναι σημαντικά, επειδή το λιγότερο βάρος σημαίνει καλύτερο χειρισμό και για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καλύτερη αυτονομία, ενώ η αυξημένη ακαμψία θα κάνει το fastback μοντέλο να έχει καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές.
Το σουηδικό μοντέλο διαθέτει αρχιτεκτονική 800 Volt με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ανά άξονα, με συνδυαστική ισχύ 650 kW (884 άλογα) και 900 Nm ροπής. Η Polestar αναφέρει ότι ο πίσω κινητήρας θα είναι πιο δυνατός από τον εμπρός, με το σύστημα μετάδοσης να αναπτύσσεται στη Σουηδία, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 103 kWh.