Alonso: Κάτι είναι πολύ λάθος με το σύστημα επιβολής ποινών της FIA

Σχετικά άρθρα

Ο Fernando Alonso τερμάτισε τρίτος στο GP της Σαουδικής Αραβίας, παρότι είχε εκτίσει ποινή 5 δευτερολέπτων εξαιτίας λανθασμένης θέσης στο grid κατά την εκκίνηση του αγώνα.

Ανανέωση

Ακυρώθηκε η ποινή, ο Alonso πήρε πίσω την 3η θέση

Ωστόσο οι αγωνοδίκες, μετά την απονομή, ανακοίνωσαν πως του επιβάλλουν επιπλέον ποινή 10 δευτερολέπτων, επειδή οι μηχανικοί του ακούμπησαν το μονοθέσιο του (συγκεκριμένα ο γρύλος που κρατούσε ο πίσω μηχανικός ακουμπούσε το μονοθέσιο), προτού περάσουν τα πέντε δευτερόλεπτα της ποινής.

Αυτή η ποινή κόστισε το 100στο βάθρο της καριέρας του Ισπανού, ο οποίος δήλωσε πως κάτι είναι πολύ λάθος με το σύστημα επιβολής ποινών της FIA, αφού οι αγωνοδίκες είχαν 32 γύρους για να του ανακοινώσουν την ποινή.

Ο Alonso που μπήκε στα pit στον 18ο γύρο του αγώνα των 50 γύρων για να εκτίσει την ποινή των 5 δευτερολέπτων είπε:

Νομίζω ότι η σημερινή μέρα δεν είναι καλή για τους οπαδούς, όταν έχεις 32 γύρους για να εφαρμόσεις την ποινή και να ενημερώσεις γι’αυτή και τελικά το κάνεις μετά το βάθρο, κάτι δεν πάει καλά στο σύστημα, αλλά έτσι είναι.

Λυπάμαι για τους οπαδούς. Αλλά απόλαυσα πολύ το βάθρο. Είχα το τρόπαιο, είχα τις φωτογραφίες, πανηγύρισα με τη σαμπάνια και τώρα το να έχω 15 πόντους ή 12 πόντους, πραγματικά δεν αλλάζει πολλά για μένα. Αλλά είναι λίγο λυπηρό για τη FIA.

Δεν είναι δίκαιο για τον George [Russell], γιατί υποθέτω ότι οι χορηγοί της Mercedes θα ήθελαν να είναι στο βάθρο. Αλλά για εμάς, είναι καλό. Έχουμε την Aramco, έχουμε την εικόνα. Και νομίζω ότι δεν είναι δίκαιο για τον George, γιατί αν ήταν πραγματικά τρίτος στον αγώνα, θα έπρεπε αυτός να απολαύσει το βάθρο και όχι εγώ.

Ο Alonso θεώρησε ότι η FIA έπρεπε να του ανακοινώσει την ποινή πολύ νωρίτερα, αφού ένιωθε πως αν το γνώριζε κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα μπορούσε να πάρει την απαιτούμενη διαφορά από τον Russell και να διατηρούσε την τρίτη θέση.

Νομίζω ότι το σύστημα πρέπει να επανέλθει στη κοινή λογική. Δεν χρειάζεται να εφεύρουμε τίποτα. Το θέμα είναι ότι μου είπαν ότι έχεις ποινή πέντε δευτερολέπτων. Οπότε πίεσα λίγο και άνοιξα τη διαφορά σε πάνω από 5 δευτερόλεπτα. Αν κάποιος μου είχε πει πως έχω ποινή 10 δευτερόλεπτα, θα άνοιγα την διαφορά στα 11 δευτερόλεπτα.

Ο Ισπανός σχολίασε και την αρχική του ποινή:

Πρέπει να ξαναδώ τον αγώνα. Αλλά προφανώς ήμουν πολύ στα αριστερά. Ήταν λάθος μου που πρέπει να δώσω περισσότερη προσοχή σε αυτό. Είναι λίγο περίεργο που σε δύο αγώνες, δύο αυτοκίνητα, ο Esteban [Ocon] και εγώ έχουμε κάνει παρόμοια λάθη. Ίσως γι’αυτό να ευθύνονται τα αυτοκίνητα ή το Halo, ενώ ίσως να αλληλοεπιδρά με την οπτική μου για το πώς τοποθετώ το αυτοκίνητο. Αλλά ούτως ή άλλως, ήταν λάθος μου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr