Στις αρχές της εβδομάδας, η βρετανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί στενά με τη Lucid για να χρησιμοποιεί τις σημερινές και μελλοντικές προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης της αμερικάνικης εταιρίας (συστήματα μετάδοσης κίνησης και τεχνολογία μπαταριών). Η Aston Matin θα αναπτύξει μια νέα πλατφόρμα για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα -σπορ, GT, SUV- ενώ αναπτύσσει και ένα νέο hypercar που θα αντικαταστήσει το Valkyrie.
Ωστόσο, η συμμετοχή της Geely -η οποία αύξησε πρόσφατα σημαντικά το μετοχικό της μερίδιο στην Aston Martin– θα μπορούσε να είναι εξίσου σημαντική. Ο Roberto Fedeli, επικεφαλής ανάπτυξης της Aston Martin, ανέφερε ότι τα μελλοντικά μοντέλα θα χρησιμοποιούν καθίσματα και εξαρτήματα του συστήματος κλιματισμού (HVAC) από την κινέζικη εταιρεία (που κατέχει τη Volvo, τη Lotus και την Polestar, μεταξύ άλλων εμπορικών σημάτων, καθώς και τη μισή Smart μέσω της κοινοπραξίας με τη Mercedes).
Ο Fedeli συνέχισε λέγοντας ότι η Aston Martin θα προσπαθήσει να προμηθευτεί όλα όσα μπορεί να πάρει από ένα ευρύ ράφι εξαρτημάτων, σε μια προσπάθεια να επιταχύνει την ανάπτυξη νέων μοντέλων. Βασιζόμενοι περισσότερο στην Geely, η τρέχουσα λίστα προμηθευτών της Aston Martin, που διαθέτει περίπου 300 εταιρείες θα μειωθεί κατά 30%, σύμφωνα με τον CEO της Aston Martin, Amedeo Felisa.