Η Kia παρουσίασε τα EV3 Concept, EV4 Concept και ανακοίνωσε το EV2

Σχετικά άρθρα

Η Kia διοργάνωσε σήμερα στη Κορέα την εκδήλωση Kia EV Day, εκεί όπου παρουσίασε τα EV3 Concept και EV4 Concept, ενώ αποκάλυψε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του EV5.

Η Kia έχει φιλόδοξους στόχους και έως το 2026 θέλει να πουλά 1 εκατομμύριο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να αυξήσει τον αριθμό αυτόν σε 1,6 εκατομμύρια έως το 2030. Για να συμβεί αυτό θα χρειαστεί ένα προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο και το EV3 Concept αποτελεί τον προπομπό αυτού, ενώ ανακοίνωσε και το EV2, ένα μικρότερο αυτοκίνητο της Β κατηγορίας που θα έχει τιμή περί τις 28.500 ευρώ.

Το EV2 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Kia στη Σλοβακία από το 2026 και θα βασίζεται στην αρθρωτή E-GMP πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα κατασκευαστούν όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μοντέλα.

Το EV3 Concept είναι ένα συμπαγές ηλεκτρικό crossover, με τον σχεδιασμό του μοντέλου παραγωγής να μην διαφέρει σημαντικά από αυτόν του πρωτότυπου. Το μοντέλο διαθέτει τεχνολογία V2L και θα πωλείται παγκοσμίως, με τις πίσω πόρτες να ανοίγουν ανάποδα, ενώ οι μπροστά ανοίγουν όπως οι πόρτες των λεωφορείων.

Το Kia EV4 Concept είναι ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό σεντάν που και αυτό θα περάσει στη παραγωγή, παρότι ο κόσμος γυρνά όλο και περισσότερο την πλάτη στα σεντάν μοντέλα. Έχει liftback σχεδιασμό, με μεγάλο χώρο αποσκευών, με το εσωτερικό του να έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτά του EV3 concept.

Υπάρχουν ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής, συρόμενη κεντρική κονσόλα, ενώ δεν έχει το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα του EV3.

Το EV5 θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: τις Standard, Long Range και Long Range AWD. Η πρώτη φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 218 ίππων με μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh που θα του προσφέρει αυτονομία έως 530 χλμ στον κινέζικο κύκλο μέτρησης CLTC.

Η Long Range έχει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα αλλά μπαταρία 88 kWh που χαρίζει έως και 720 χλμ αυτονομίας (CLTC), με την τετρακίνητη Long Range AWD να έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, τον 218 ίππων στον πίσω άξονα και έναν 95 ίππων στον μπροστά. Μαζί αποδίδουν 313 άλογα, με την μπαταρία των 88 kWh να προσφέρει αυτονομία έως και 650 χλμ ανά φόρτιση.

Το EV5 θα προσφέρεται και σε GT έκδοση, με την Kia να μην ανακοινώνει για την ώρα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτής.

Τα EV2, EV3, EV4 και EV5 έχουν ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400 volt και όχι 800 volt όπως τα άλλα αυτοκίνητα που βασίζονται στη πλατφόρμα E-GMP, κάτι που σημαίνει πως δεν υποστηρίζουν τόσο γρήγορους ταχυφορτιστές.

Η Kia αναφέρει πως η μπαταρία του EV5 φορτίζει από το 30% στο 80% σε 27 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή, την ώρα που του EV6 που έχει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, χρειάζεται μόλις 18 λεπτά προκειμένου η μπαταρία του να φορτίζει από το 10% έως το 80%.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Κάπως έτσι θα μοιάζει το νέο Kia Tasman [Renderings]

Την περασμένη εβδομάδα η Kia έδωσε στη δημοσιότητα ένα μικρό video του Tasman, κρύβοντας το κάτω από ένα περίτεχνο καμουφλάζ. Με βάση αυτό και...

Ένα Polestar 5 φόρτισε από 10% έως 80% σε 10 λεπτά

Η Polestar και η StoreDot εφάρμοσαν με επιτυχία για πρώτη φορά την τεχνολογία Extreme Fast Charging (XFC) της δεύτερης, φορτίζοντας ένα πρωτότυπο Polestar 5...

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...