Ο πρόεδρος της Toyota φοβάται να μην γίνει βαρετή ξανά η εταιρία του

Σχετικά άρθρα

Ο μεγαλύτερος φόβος του Akio Toyoda είναι τα μοντέλα της Toyota και της Lexus να μην γίνουν ξανά βαρετά. Ο Toyoda έχει αποδείξει πως είναι λάτρης της αυτοκίνησης, συμμετέχοντας σε πολλούς αγώνες ταχύτητας ως οδηγός, ενώ ήταν και η αιτία που η Toyota αποφάσισε να βγάλει στην αγορά σπορ μοντέλα, όπως τα GR 86, GR Corolla και GR Yaris, ενώ ήταν αυτός που πήρε πάνω του την αλλαγή της σχεδιαστικής προσέγγισης της ιαπωνικής εταιρίας στα νέα της μοντέλα.

Ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, Kiichiro Toyoda, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως:

Συνεχώς φοβάμαι ότι η Toyota θα επιστρέψει και θα γίνει πάλι μια συνηθισμένη, βαρετή εταιρεία. Όταν αυτός ο φόβος εξαπλωθεί σε πολλούς ανθρώπους, θα είναι πολύ αργά. Ακόμη και με τον τίτλο του προέδρου μου πήρε 14 χρόνια για να αλλάξω την Toyota, αλλά τα πράγματα θα μπορούσαν να επανέλθουν αστραπιαία.

Ο Toyoda θυμήθηκε πως ένιωσε σοκ το καλοκαίρι του 2011, όταν του είπαν πως βρίσκουν το νέο Lexus GS βαρετό, συμπληρώνοντας πως εκείνη ήταν η στιγμή που πήρε την απόφαση ώστε η Toyota να κατασκευάζει καλύτερα αυτοκίνητα, ακόμη και όταν οι ομάδες μηχανικών της εταιρίας δεν πίστευαν πως υπήρχε κάτι που έπρεπε να αλλαχθεί. Όπως είπε:

Όταν πλησίαζα την ομάδα μηχανικών για να δώσω τις εντυπώσεις μου για τα αυτοκίνητά μας, έκλειναν τη συνομιλία λέγοντας: “Δεν είχαμε τέτοια στοιχεία ή παράπονα”. Ακόμη και όταν άλλαξα ρότα και τους ζήτησα να οδηγήσουν κάτι που πίστευα ότι ήταν καλύτερο για σύγκριση, μου απαντούσαν: “Είναι τα ίδια στα χαρτιά”. Ήταν πραγματικά δύσκολο να αλλάξουμε φιλοσοφία σαν εταιρία.

Ο Toyoda έγινε πρόεδρος και CEO της Toyota το 2009 και επικεντρώθηκε στο να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων και το μερίδιο αγοράς, καταφέρνοντας να κάνει την Toyota την μεγαλύτερη εταιρία του κόσμου από πλευράς πωλήσεων. Όπως είπε, αυτό δεν ήταν στόχος, αλλά το αποτέλεσμα της δουλειάς του.

Ο Toyota μίλησε για το μέλλον της Lexus που σε αντίθεση με την Toyota, θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική από το 2035.

Περίπου ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι στον κόσμο στερούνται σήμερα επαρκούς ηλεκτρικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των περιορισμών φόρτισης και υποδομής. Αυτό σημαίνει ότι ενώ η Toyota προσφέρει μια πλήρη παγκόσμια γκάμα, οι περιοχές όπου πουλάει η Lexus θα είναι περιορισμένες. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τέτοιες αποφάσεις κάποια στιγμή,

δήλωσε ο Toyoda, ο οποίος δεν έχει κρύψει τις αμφιβολίες του σχετικά με το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...