Επίσημο: Νέα Porsche Panamera

Σχετικά άρθρα

Η Porsche παρουσίασε σήμερα την τρίτη γενιά της Panamera, με το μοντέλο να έχει νέα LED Matrix Design φωτιστικά σώματα και να εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, καινοτόμο ενεργή αερανάρτηση που συνεργάζεται με το σύστημα PASM, torque vectoring, αλλά και με νέο PDK κιβώτιο. Παράλληλα υπάρχει το σύστημα Porsche Active Ride που κρατά το αυτοκίνητο συνεχώς σε επίπεδη θέση.

Έχει μήκος 5,052 μέτρα (5,202 μέτρα στην έκδοση Executive), πλάτος 1,937 μέτρα, ύψος 1,423 μέτρα (1,428 μέτρα στην έκδοση Executive).

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με οθόνη αφής 10,9″ και μια οθόνη αντίστοιχης διάστασης στη πλευρά του συνοδηγού -πρόσθετος εξοπλισμός- μέσω της οποίας ο συνεπιβάτης μπορεί να ελέγξει το σύστημα πλοήγησης και τα πολυμέσα, ενώ μπορεί να προβάλει video ακόμη και όταν η Panamera κινείται, με την Porsche να τοποθετεί σε αυτή ειδικό φίλτρο που αποτρέπει την απόσπαση της προσοχής του οδηγού. Επιπλέον, πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη 12,6 ιντσών, προερχόμενη από την Taycan.

Οι λεπτοί αεραγωγοί στην κονσόλα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενοι και ολόκληρο το ταμπλό διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό για τη βελτίωση της πολυτελούς ατμόσφαιρας, αλλά η Porsche έχει δώσει επίσης προσοχή και στη πρακτικότητα. Η απουσία επιλογέα ταχυτήτων στην κονσόλα έχει απελευθερώσει αποθηκευτικό χώρο και τα καλύτερα υλικά των καθισμάτων ενισχύουν την άνεση.

Κορυφαία έκδοση είναι η plug-in υβριδική έκδοση Turbo E-Hybrid απόδοσης 680 ίππων με 930 Nm ροπής. Αυτή συνδυάζει τον αναβαθμισμένο V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 190 άλογα, 55 περισσότερα από τον προηγούμενο, με τη χωρητικότητα της μπαταρίας να αυξάνεται από τις 17,9 kWh στις 25,9 kWh, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 91 χιλιομέτρων στον μικτό κύκλο WLTP (83-93 χλμ στον αστικό κύκλο). Η μπαταρία ζυγίζει 300 κιλά, 22 κιλά περισσότερο από τη προηγούμενη και φορτίζει πλήρως σε 2 ώρες και 39 λεπτά με φορτιστή έως 11 kW .

Η βασική έκδοση φορά τον αναβαθμισμένο twin-turbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων που από τα 330 άλογα αποδίδει 353 άλογα με 500 Nm ροπής (+50 Nm). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 272 χλμ/ώρα. Η Panamera 4 φορά τον ίδιο κινητήρα που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης (0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 270 χλμ/ώρα).

Οι παραγγελίες της ξεκινούν από σήμερα, με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τον Μάρτιο του 2024. Η παραγωγή της θα γίνεται στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία. Αξίζει να σημειωθεί πως η Porsche καταργεί τo Sport Turismo αμάξωμα της Panamera εξαιτίας των χαμηλών πωλήσεων. Όπως δήλωσε η γερμανική εταιρία, οι πωλήσεις της Pamamera Sport Turismo αντιπροσώπευαν μόλις το 10% των πωλήσεων της Panamera.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 7.458 Porsche Taycan λόγω κινδύνου πυρκαγιάς

Η Porsche προχωρά στην ανάκληση 7.458 Taycan, παραγωγής μεταξύ 2018 και 2024 εξαιτίας πιθανού προβλήματος στις μπαταρίες τους που θα μπορούσε να οδηγήσει σε...

Ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS με 500 άλογα

Την ανανεωμένη έκδοση της Cayenne GTS παρουσιάζει η Porsche με το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις από τους νέους προφυλακτήρες, από τα...

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...