Δεν είναι μόνο ο σχεδιασμός της μπροστινής αεροτομής της Mercedes W15 που προκάλεσε εντύπωση κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Μπαχρέιν. Η ομάδα έχει δημιουργήσει ρυθμιζόμενη μπροστινή ανάρτηση που επιτρέπει στη μετακίνηση του εσωτερικού άκρου της ανάρτησης που εδράζεται στο πλαίσιο, προκειμένου το μονοθέσιο να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις κάθε πίστας.
Μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε παρόμοιες λύσεις από τις ομάδες, λύσεις που τους επέτρεπαν κάποιο επίπεδο ελευθερίας μερικών χιλιοστών σε αυτόν τον τομέα, αλλά η Mercedes έχει καταφέρει να αυξήσει την απόσταση αυτή σε αρκετά εκατοστά.
Στο πλάι του πλαισίου υπάρχει ένα καπάκι που παρέχει επαρκή χώρο για χρήση διαφορετικών διατάξεων ψαλιδιών, με την επιλεγμένη θέση να έχει ως αποτέλεσμα διαφορετικές κινηματικές ή/και αεροδυναμικές αποκρίσεις του μονοθεσίου.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών η Mercedes έκανε δοκιμές τόσο με το άνω ψαλίδι στην υψηλότερη θέση τοποθέτησης, όσο και στη χαμηλότερη, προκειμένου να αξιολογήσει την αποτελεσματικά τους.
Η διαμήκης θέση του άνω βραχίονα μεταβάλλεται από αυτή την αλλαγή, με τον βραχίονα να μετακινείται προς τα εμπρός όταν εδράζεται στη χαμηλότερη θέση τοποθέτησης και να τοποθετεί τα πίσω άκρα της ανάρτησης πιο κοντά μεταξύ τους, κάτι που πιθανότατα βελτιώνει την αεροδυναμική.
Μένει να δούμε εάν αυτός ο σχεδιασμός χρησιμοποιηθεί από την Mercedes κατά τη διάρκεια της σεζόν ή ήταν απλώς μόνο για δοκιμές. Την απάντηση για τα οφέλη αυτής της λύσης, την γνωρίζει μόνο ο James Allison και η ομάδα του.