Η Maserati έκανε το shakedown του MCXtrema και ετοιμάζεται για σειρά δοκιμών

Σχετικά άρθρα

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού και κατά τη διάρκεια του Pebble Beach, η Maserati παρουσίασε το MCXtrema. Πρόκειται για την ακραία έκδοση της MC20, με την ιταλική εταιρία να αναφέρει ότι περικλείει “όλη την ανατρεπτική δύναμη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου 730 ίππων – χωρίς έγκριση τύπου για οδήγηση στο δρόμο”.

Με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη του καλοκαιριού του 2024, η Maserati αναφέρει ότι το MCXtrema θα υποβληθεί σε μια σειρά δοκιμών μέχρι τα τέλη Απριλίου.

Τον Φεβρουάριο, το MCXtrema είχε την πρώτη του επίσημη έξοδο στην πίστα (Autodromo Varano de’ Melegari στην Πάρμα), όπου έγινε το shakedown του από τον επικεφαλής δοκιμών της Maserati, Andrea Bertolini, έναν από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στην κατηγορία GT με τέσσερις παγκόσμιους τίτλους με την ένδοξη MC12, και όπου σήμερα εργάζεται για την ανάπτυξή του νέου αγωνιστικού στον προσομοιωτή από τα πρώτα του στάδια.

Το αυτοκίνητο θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 62 αυτοκινήτων και ήδη έχει γίνει sold out. Το ιταλικό track-day hypercar βασίζεται στην MC20, με όλα τα πάνελ του αμαξώματος να είναι κατασκευασμένα από carbon, σε συνδυασμό με μερικά εξαρτήματα από φυσικές ίνες.

Η σύνδεση με το MC20 είναι εμφανής μόνο από το σχήμα των παραθύρων, καθώς ο συνολικός σχεδιασμός του MCXtrema είναι εντελώς διαφορετικός.

Τα παράθυρα είναι κατασκευασμένα από Lexan για λόγους εξοικονόμησης βάρους, με το MCXtrema να ζυγίζει μόλις 1.250 κιλά. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το carbon monocoque πλαίσιο της MC20 και παίρνει κίνηση από τον 3.0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα Nettuno. Αυτός διαθέτει ξηρό κάρτερ και αποδίδει 730 άλογα, όταν στην MC20 αποδίδει 630 άλογα.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, με αγωνιστικό συμπλέκτη και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Από πλευράς ανάρτησης, υπάρχουν διπλά ψαλίδια σε όλα τα άκρα, με ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους για χρήση στην πίστα. Για την πέδηση συναντάμε κεραμικά φρένα της Brembo με αγωνιστικές δαγκάνες και ένα εξατομικευμένο σύστημα ψύξης φρένων.

Η Maserati δεν αποκάλυψε την τιμή του MCXtrema, με τους ιδιοκτήτες του ιταλικού hypercar να αποκτούν πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων εμπειριών και υποστήριξης για συγκεκριμένες πίστες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Maserati GranCabrio Folgore

Την ηλεκτρική Folgore έκδοση της νέας GranCabrio παρουσίασε σήμερα η Maserati. Το αυτοκίνητο διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 761 ίππων με 1.350 Nm ροπής,...

Διαλύθηκε μια Maserati MC20 στον Κηφισό

Μια από τις ελάχιστες Maserati MC20 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα διαλύθηκε χθες το μεσημέρι, λίγο μετά τις 15:30, στον Κηφισό, στο ύψος της γέφυρας...