H Kia έκανε γνωστές όλες τις λεπτομέρειες της νέας γενιάς του K4, που εκτός από σεντάν θα προσφέρεται και ως hatchback. Το αυτοκίνητο αντικαθιστά το Forte και εκτός από το νέο όνομα, το οποίο ακολουθεί την ιδέα που χάραξε το K5, ξεχωρίσει από τον προκάτοχό του με μια πιο τολμηρή σχεδίαση.
Εμπνευσμένο από τη σχεδιαστική φιλοσοφία Opposites United της Kia, και συγκεκριμένα τον πυλώνα Power to Progress, η εμφάνιση του σεντάν K4 συνδυάζει το fastback στυλ και τις χοντρές πίσω κολόνες του Stinger, με καθαρές επιφάνειες αμαξώματος και το εμπρός μέρος του EV9.
Η Kia χαρακτηρίζει τη σχεδιαστική του γλώσσα ως Twist Logic και αυτή η προσέγγιση είναι ξεκάθαρη από τον τρόπο που το φως χτυπά πάνω στα φτερά, αφήνοντας τα κάτω τμήματα στη σκιά. Ο συνδυασμός του σχήματος του πίσω φτερού, της κολόνας D και της κρυφής χειρολαβής των πίσω θυρών δίνει σε ολόκληρο το αυτοκίνητο την εμφάνιση ενός μακριού, δίθυρου κουπέ, μια εικόνα που ενισχύει το εμπρός μέρος και το καπό του K4.
Έχει μήκος 4,7 μέτρων και πλάτος 1,85 μέτρων, όντας μεγαλύτερο από το Forte που έχει μήκος 4,64 μέτρα και πλάτος 1,8 μέτρων.
To εσωτερικό είναι πλήρως ψηφιακό και διαθέτει δύο οθόνες, μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως έχουμε δει στα EV6, EV9 και το πρόσφατα ανανεωμένο Sorento. Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί η ύπαρξη του κλασικού λεβιέ για το αυτόματο κιβώτιο, αντί για έναν περιστροφικό επιλογέα μετάδοσης, όπως συναντάμε στα προαναφερθέντα μοντέλα.
Άλλες παραδοσιακές -και ευπρόσδεκτες- λεπτομέρειες περιλαμβάνουν τις δύο σειρές των κουμπιών που βρίσκονται πάνω και κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς.
Προσφέρεται με δύο κινητήρες, έναν ατμοσφαιρικό 2.000 κ.εκ απόδοσης 147 ίππων που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο και με έναν 1.600άρη turbo απόδοσης 190 ίππων που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.