Στις αρχές του μήνα η FIA και η Formula 1 ενέκριναν επίσημα την είσοδο της General Motors -με τα λογότυπα της Cadillac- στο πρωτάθλημα της F1 από την σεζόν του 2026 και μετά. Ωστόσο, για να καταστεί αυτό εφικτό έπρεπε να πρώτα να προσπελαστούν κάποιοι -οικονομικοί, κυρίως- σκόπελοι.
Πιο συγκεκριμένα, η General Motors θα πληρώσει ένα εφάπαξ τέλος εισόδου, ύψους 450.000.000 δολαρίων, το οποίο θα διαμοιραστεί ισόποσα μεταξύ των άλλων δέκα ομάδων του grid, ως πληρωμή “κατά της απομείωσης”.
Αυτή είναι μια ρήτρα σε μια επενδυτική συμφωνία που έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επενδυτές από την απομείωση του ποσοστού των εσόδων τους όταν μπαίνουν νέα μέρη. Επειδή κάθε ομάδα της F1 αντλεί μέρος του ετήσιου εισοδήματός της από ένα μερίδιο των τηλεοπτικών εσόδων και των χρηματικών βραβείων του αθλήματος και το 2026 αυτό το ποσό αυτό θα μοιράζεται σε 11 ομάδες αντί για 10, η πληρωμή της Cadillac θα βοηθήσει στη διάχυση μέρους αυτής της απώλειας εσόδων τα πρώτα δύο χρόνια της συμμετοχής της νέας ομάδας.

Η τρέχουσα συμφωνία Ομονοίας (Concorde), ήτοι η εμπορική σύμβαση μεταξύ της Formula 1 και των ομάδων που αγωνίζονται στο άθλημα που έχει ισχύει μέχρι το 2025, ορίζει το τέλος εισόδου νέας ομάδας στα 200.000.000 δολάρια. Η νέα συμφωνία Ομονοίας υπεγράφη από όλες τις ομάδες πριν από το Grand Prix της Αυστραλίας, τον εναρκτήριο αγώνα του 2025, και θα τεθεί σε ισχύ από τη σεζόν του 2026, και αύξησε το τέλος εισόδου στα 450.000.000 δολάρια, αν και πολλές από τις ομάδες εξέφρασαν την επιθυμία τους να το ανεβάσουν στα 600.000.000 δολάρια.
Η πιο πρόσφατη ομάδα που εντάχθηκε στην F1 ήταν η Aston Martin το 2021, αν και δεν πλήρωσε το εν λόγω τέλος επειδή αγόρασε μια υπάρχουσα ομάδα και δεν αύξησε τις ομάδες του grid. Παρομοίως, η Audi που θα τρέξει από το 2026 αγόρασε την ομάδα της Sauber.
