Briatore: Ο Horner θέλει να εξαγοράσει το 24% της Alpine

Σχετικά άρθρα

Ο Flavio Briatore επιβεβαίωσε τις αναφορές που θέλουν τον Christian Horner να ενδιαφέρεται να αποκτήσει το ποσοστό της Otro Capital στην ομάδα της Alpine.

Μετά την απομάκρυνσή του από τη θέση του επικεφαλής της Red Bull Racing τον περασμένο Ιούλιο, το μέλλον του Horner αποτέλεσε αντικείμενο έντονης φημολογίας, με συνδέσεις με αρκετές ομάδες της Formula 1. Αν και τους προηγούμενους μήνες υπήρξαν επαφές με τις Aston Martin και Haas, η Alpine εμφανίζεται πλέον ως το πιο σοβαρό ενδεχόμενο επιστροφής του σε διοικητικό ρόλο.

Η Alpine, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην Renault, έχει ένα ποσοστό 24% που ανήκει σε επενδυτική κοινοπραξία Otro Capital. Η Otro Capital συνδέεται με γνωστές προσωπικότητες όπως οι Ryan Reynolds και Michael B. Jordan και απέκτησε το μερίδιό της στην ομάδα το 2023 έναντι 200 εκατ. ευρώ. Το συγκεκριμένο ποσοστό θεωρείται ελκυστικός στόχος για τον Horner, καθώς επιδιώκει να κατέχει μετοχική συμμετοχή στο εγχείρημα στο οποίο θα εμπλακεί και όχι απλώς να αναλάβει διοικητικό ρόλο.

Μιλώντας κατά την παρουσίαση του φετινού μονοθεσίου της Alpine, ο Briatore ανέφερε:

Η Otro θέλει να πουλήσει τη συμμετοχή της στην Alpine. Υπάρχουν μερικά γκρουπ που ενδιαφέρονται να αγοράσουν το 24% της Otro. Δεν ξέρουμε. Τη στιγμή που κάποιος αγοράσει το 24% της Otro, εμείς εξακολουθούμε να έχουμε 74-75% και συζητάμε. Αλλά προς το παρόν, αυτή είναι η κατάσταση.

Γνωρίζω τον Christian [Horner] εδώ και πολλά χρόνια, μιλάω με τον Christian έτσι κι αλλιώς, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με μένα. Πρώτα πρέπει να αγοράσεις την Otro, και μετά η Renault πρέπει να αποδεχθεί τον αγοραστή, και μετά βλέπουμε τι θα συμβεί. Αλλά δεν έχει καμία σύνδεση με μένα, γιατί διαπραγματεύεται με την Otro, όχι με εμάς.

Στο μεταξύ, ο Briatore αναφέρθηκε και στη συνεργασία της Alpine με τη Mercedes, δηλώνοντας ότι η μετάβαση σε κινητήρες Mercedes ήταν η μοναδική προϋπόθεση για να ενταχθεί στην ομάδα. Η Alpine εγκατέλειψε το 2024 το δικό της πρόγραμμα μονάδων ισχύος στο Viry-Chatillon και έγινε πελάτης της Mercedes, κίνηση που, σύμφωνα με την ομάδα, εξοικονομεί σημαντικούς πόρους και αυξάνει τις πιθανότητες ανταγωνιστικότητας ενόψει των κανονισμών του 2026. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Alpine θα χρησιμοποιεί και κιβώτια ταχυτήτων της Mercedes.

Η απόφαση της Renault να σταματήσει να παράγει κινητήρες για την Formula 1 και να στρέψει την προσοχή της σε άλλα πρότζεκτ, απόφαση που ελήφθη από τον τότε CEO Luca de Meo, είχε προκαλέσει αντιδράσεις και κινητοποιήσεις εργαζομένων.

Ο Briatore, ωστόσο, τόνισε ότι η επιλογή της Mercedes ήταν αδιαπραγμάτευτη:

Τη στιγμή που ο Luca de Meo μιλούσε για να ενταχθώ στην ομάδα, υπήρχε μόνο μία προϋπόθεση για μένα για να μπω στην ομάδα, που ήταν να έχουμε κινητήρα Mercedes-Benz. Δεν υπήρχε plan B, υπήρχε μόνο ένα σχέδιο.

Ήθελα ολόψυχα έναν κινητήρα Mercedes-Benz. Υπήρχε μόνο ένας τρόπος να επιστρέψω, γιατί αυτή τη στιγμή πρέπει να είσαι με τους καλύτερους ανθρώπους. Και οι άνθρωποι της Mercedes, ξεκινήσαμε να δουλεύουμε μαζί και ήταν πολλά υποσχόμενο. Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που οι άνθρωποι [της Mercedes] συνεργάζονται μαζί μας. Είναι μια εξαιρετική, εξαιρετική σχέση. Αυτό είναι που ψάχνουμε. Ήθελα να έχω τη συζήτηση με τους καλύτερους. Με τους δεύτερους καλύτερους, κανένα ενδιαφέρον.

Αναφερόμενος στο αγωνιστικό σκέλος, ο Briatore σημείωσε ότι με ίδιους κινητήρες με ομάδες όπως η Mercedes και η McLaren, η Alpine δεν θα έχει πλέον “δικαιολογίες”. Εξήγησε ότι το έλλειμμα της μονάδας ισχύος ήταν βασικός λόγος που η ομάδα σταμάτησε νωρίς την αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθεσίου του 2025 και αποδέχθηκε την ολοκλήρωση της σεζόν στη 10η θέση.

Αν συνεχίζαμε με την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2025, ίσως να μην είχαμε τερματίσει στη 10η θέση αλλά στην 9η. Σε κάθε αγώνα ρωτούσα [πόσο θα ήταν το έλλειμμα]. Αυτός ο αγώνας; 4 δέκατα. Αυτός ο αγώνας; 3,5 δέκατα. Αυτός ο αγώνας; 5 δέκατα. Και πέρυσι, μέσα σε 3 δέκατα είχαμε 14 αυτοκίνητα, οπότε αντί να αρχίσουμε να βελτιώνουμε το μονοθέσιο του 2025, ο κινητήρας θα ήταν ο ίδιος κινητήρας έτσι κι αλλιώς, απλώς το ξεχάσαμε. Και σταματήσαμε την εξέλιξη του 2025 και τα ρίξαμε όλα στο 2026.

Τουλάχιστον όταν φτάνω στον αγώνα, δεν θα ρωτάω πια πόσα δέκατα μειονέκτημα έχουμε. Κανείς δεν μιλάει πια για τον κινητήρα. Κανείς δεν μιλάει πια για το κιβώτιο. Τουλάχιστον έχουμε δύο ζητήματα για τα οποία δεν χρειάζεται να ανησυχούμε.

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...