F1 News. Λίγο μετά την Ουγγαρία

Σχετικά άρθρα

Ο αγώνας της Ουγγαρίας αποτελεί πλέον παρελθόν με τον Mark Webber να παίρνει την 4η νίκη του για φέτος που τον οδήγησε στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών. Και εκεί που έπρεπε να είμαι σε κάποια παραλία και να χαζεύω το απέραντο γαλάζιο-και όχι μόνο, κάθομαι πάνω από το πληκτρολόγιο και προσπαθώ να μαζέψω τις σκέψεις μου για αυτά που ακολούθησαν το Ουγγρικό GP. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά τα φλέγοντα θέματα ένα-ένα…

Ίσως η κίνηση που συζητήθηκε περισσότερο και από το team order της Ferrari, ήταν η κίνηση του Michael Schumacher ο οποίος στον 66ο γύρο προσπαθώντας να διατηρήσει την θέση του έκλεισε πάρα πολύ προς τα δεξιά με αποτέλεσμα να μην αφήσει κανένα περιθώριο στον Barrichello αφού ο Βραζιλιάνος σχεδόν ακούμπησε στο pitwall. Θα μου πεις ότι είμαι αντί Schumacher-ικός και τα λέω αυτά και ότι ο Γερμανός έπραξε σωστά αφού προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την θέση του. Δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι. Ο Γερμανός με τον εγωισμό που τον χαρακτηρίζει, με την κίνηση αυτή, ήθελε να ξεκαθαρίσει στον Barrichello ότι δεν ήθελε να τον περάσει με τίποτα.

Οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του αγώνα επέβαλαν ποινή 10 θέσεων στον Γερμανό στο επόμενο GP, ποινή που αρχικά εξόργισε τον Schumacher. Σαν μεγάλος άνθρωπος όμως και αφού ηρέμησε και είδε καλύτερα το θέμα αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από τον Βραζιλιάνο δηλώνοντας ότι:

Μετά τον αγώνα βρισκόμουν σε μεγάλη ένταση, αλλά, βλέποντας το περιστατικό ξανά και ξανά, οφείλω να πω πως η απόφαση των αγωνοδικών ήταν απολύτως σωστή. Η κίνηση μου ήταν υπερβολική αλλά σκοπός μου ήταν να του δυσκολέψω τον τρόπο για να με προσπεράσει. Ήθελα να του ξεκαθαρίσω ότι δεν ήθελα να με περάσει, αλλά δεν ήθελα να τον θέσω σε κίνδυνο με την κίνηση μου. Αν ο Rubens πιστεύει το αντίθετο το μόνο που μπορώ να του πω είναι συγγνώμη, δεν είχα τέτοιο σκοπό.

Πριν τις δηλώσεις αυτές όμως ο Γερμανός δήλωσε ότι δεν έβλεπε να έκανε κάτι λάθος και μάλιστα είχε αφήσει αρκετό (!!!) χώρο στον Barrichello ώστε να τον περάσει!

Ο Barrichello με την σειρά του σε δηλώσεις που έκανε προτού προβεί στην κίνηση συγγνώμης ο Schumacher, είχε δηλώσει ότι δεν σκοπεύει να του μιλήσει για το συμβάν αφού η συζήτηση μαζί του δεν θα βγάλει πουθενά ενώ ανέφερε ότι αν τελικά συγκρουόταν μεταξύ τους, τότε ο Γερμανός θα ήταν αυτός ο οποίος θα είχε τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Χαρακτηριστικά δήλωσε:

Δεν έχω σκοπό να του μιλήσω γιατί ξέρω ότι έτσι δεν θα βγει κάτι. Ξέρετε τον χαρακτήρα του Michael, δεν πρόκειται ποτέ να παραδεχθεί ότι έκανε λάθος. Από την μεριά μου νιώθω δικαιωμένος με την απόφαση των αγωνοδικών. Σταμάτησε να τρέχει τρία χρόνια αλλά από τότε δεν άλλαξε καθόλου, είναι ο ίδιος Schumacher. Έκανα μια από τις καλύτερες προσπάθειες για να τον προσπεράσω αλλά εκείνος έκανε μια από τις χειρότερές προσπάθειες για να διατηρήσει την θέση του. Στο τέλος της ημέρας, δεν χρειαζόμαστε τέτοια πράγματα. Επέστρεψε μετά από τρία χρόνια για να κάνει τέτοια πράγματα; Δεν τα χρειαζόμαστε αυτά.

Τώρα σε περίπτωση που συγκρουόμασταν εκείνη την στιγμή πιστεύω ότι θα έχανε τον έλεγχο και θα χτυπούσε μετωπικά τον τοίχο. Νομίζω ότι αυτό που έκανε έκρυβε περισσότερους κινδύνους για εκείνον παρά για εμένα. Ήταν μία κίνηση που ίσως να περίμενες από έναν άπειρο οδηγό, από κάποιον που έχει κάνει μόνο 10 αγώνες και όχι από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Από την άλλη ακόμη ένα πρώην teamate του Schumacher, ο Eddie Irvine ήταν έξαλλος με τον Schumacher αφού σε δηλώσεις του τον χαρακτήρισε ηλίθιο!

Ο Schumacher στην Ουγγαρία ήταν ηλίθιος και η κίνηση του εκτός από επικίνδυνη ήταν ηλίθια και αυτή. Ήταν απίστευτο αυτό που έκανε στον Barrichello, ήταν μια ξεκάθαρη κίνηση επίδειξης του εγωισμού του, αφού πιστεύει ότι έχει το δικαίωμα να στείλει έναν οδηγό στον τοίχο παρά να τον αφήσει να τον προσπεράσει. Όσο για την ποινή του, πιστεύω ότι έπρεπε να είναι αυστηρότερη, το σωστότερο θα ήταν να αποκλειστεί (!!!) από τον επόμενο αγώνα αφού η κίνηση του ήταν μια από τις χειρότερες κινήσεις που έχω δει. Δεν πρόκειται όμως να τον βάλει από κάτω. Πάντα έκανε τέτοια πράγματα και τρομοκρατούσε τους άλλους, αλλά τη γλίτωνε γιατί ήταν ο Michael Schumacher.

Πάμε στα καθαρά αγωνιστικά όμως. Η FIA ανακοίνωσε ότι μετά τον σάλο που έγινε στην Ουγγαρία σχετικά με τις εύκαμπτες μπροστά αεροτομές της Red Bull και Ferrari θα επανεξετάσει το θέμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς τα άκρα των αεροτομών επιτρέπεται να κινούνται κατά 10 χιλιοστά όταν τους ασκείται πίεση 500 newton (50 κιλών περίπου). Όμως η FIA ανακοίνωσε ότι στον επόμενο έλεγχο θα ασκήσει διπλάσια πίεση με τις πτέρυγες να πρέπει να λυγίζουν κατά 20 χιλιοστά. Με την κίνηση αυτή, η FIA θέλει να εξασφαλίσει ότι οι ομάδες δεν έχουν βρει κάποιο έξυπνο σχεδιασμό ή υλικό που να επιτρέπει την πτέρυγα να περνά τα standard της αλλά όταν αυτή δεχθεί μεγαλύτερη πίεση να λυγίζει περισσότερο.

Η Mercedes GP δήλωσε ότι σταματά την βελτίωση της W01 αφού έχει αποφασιστεί το τελευταίο πακέτο αναβάθμισης να είναι αυτό της Σιγκαπούρης. Ο λόγος προφανής, αφού σύμφωνα με τον Ross Brawn η διακοπή του πρωταθλήματος για αυτούς δηλώνει την αρχή της σχεδίασης της W02 ώστε να καταφέρει να είναι ανταγωνιστική του χρόνου αφού φέτος η Mercedes δεν ήταν σε θέση να ανταγωνιστεί της Red Bull, McLaren και Ferrari.

Σε ότι αφορά την ξεβίδωτη ρόδα του Rosberg στο Ουγγρικό GP η Mercedes βρήκε τι έφταιξε αφού κατά την διάρκεια του πιτ στοπ όταν ο μηχανικός ξεβίδωνε την πίσω ρόδα δεν κατάλαβε ότι το μπουλόνι ασφαλείας έπεσε στο έδαφος. Έτσι όταν πήγε να βιδώσει τον νέο τροχό κατάλαβε ότι δεν υπήρχε το μπουλόνι. Αμέσως έτρεξε να πάρει το εφεδρικό αερόκλειδο αλλά ο μηχανικός που χειρίζεται τον πίσω γρύλλο νόμιζε ότι το pit stop έχει τελειώσει κανονικά και έτσι κατέβασε το μονοθέσιο στο έδαφος. Τα υπόλοιπα γνωστά, με τον τροχό να κινείται ανεξέλεγκτος μέσα στα πιτ, να τραυματίζει έναν μηχανικό της Williams, να εγκαταλείπει ο Rosberg και με την Mercedes GP να δέχεται τελικά πρόστιμο $50.000.

Τέλος το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στις 8 Σεπτεμβρίου θα εξετάσει το περιστατικό της Ferrari στην Γερμανία με το περίφημο πλέον team order του Rob Smedley: “OK, so, Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?

Η εξέταση θα γίνει στο Παρίσι και για λόγους που όλοι φανταζόμαστε στην θέση του Προέδρου του συμβουλίου δεν θα είναι ο Jean Todt, αλλά ο Nick Craw αντιπρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας για αγωνιστικά θέματα. Για να δούμε τι επιπλέον ποινή θα επιβάλει στην Ferrari το ΠΣΜΑ, εκτός των $100.000, αφού το συμβούλιο μπορεί να επιβάλει πολύ σκληρές ποινές που μπορούν να φτάσουν μέχρι και τον αποκλεισμό/μηδενισμό της Ferrari τόσο από τον συγκεκριμένο αγώνα όσο και από το πρωτάθλημα.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=Yo971KDXsbI

httpvh://www.youtube.com/watch?v=gmD050RhOEY

[Πηγή: Motorsport.com | Photos Copyright: Paul Gilham/Getty Images, F1Fanatic.co.uk]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...

O Horner αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Carlos Sainz να πάει στη Red Bull

Ο Carlos Sainz είναι ο μόνος πιλότος που έχει καταφέρει να νικήσει την Red Bull πέρυσι και φέτος και ο Ισπανός δεν έχει εξασφαλίσει...
Autoblog.gr