
Το ότι έχει ξεκινήσει Top Gear και στην Αμερική το γνωρίζεις. Προσωπικά είδα μόνο το πρώτο επεισόδιο αλλά δεν μου άρεσε και έτσι το παράτησα. Ο James May από το original Top Gear, στη Telegraph που γράφει, δήλωσε γιατί “μισεί” τους παρουσιαστές του Top Gear USA. Ο λόγος; Τα ονόματα των παρουσιαστών.
O May θεωρεί ότι το επίθετο του Foust υποδηλώνει ότι μπορεί να κάνει πράγματα με ένα αυτοκίνητο την στιγμή που οι άλλοι θα τα κάνουν μόνο στα όνειρα τους. Ο Rutledge Wood, θεωρεί ο May, ότι θα μπορούσε να είναι ο επόμενος μεγάλος μυθιστοριογράφος της Αμερικής ενώ ο Adam Ferrara είναι μόλις ένα γράμμα μακριά από το να ήταν παιδί του Enzo Ferrari. Καυστικός ο May όπως πάντα.
[Πηγή: Telegraph]
