Η αντίθεση της Ferrari και της Mercedes GP για τους 4-κυλίνδρους turbo κινητήρες είναι γνωστή. Τώρα, και η McLaren εκφράζει ανοιχτά την αντίθεσή της, μέσω του προέδρους της, Martin Whitmarsh, ο οποίος είναι και πρόεδρος της FOTA. Ο Βρετανός πιστεύει ότι με τους V6 turbo κινητήρες μπορεί να υπάρξει συμβιβασμός μεταξύ του turbo που θέλει η FIA και του μοναδικού ήχου της Formula 1 που απαιτούν οι θεατές.

Η FIA, με επίσημη ανακοίνωση, άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να υπάρξει αναβολή των turbo κινητήρων. Ας δούμε ποια είναι η άποψη του 53χρονου για το θέμα.

Χρειαζόμαστε κινητήρες που θα παράγουν εξαιρετικό ήχο, καθώς είναι βαθύ περιουσιακό στοιχείο του αθλήματος. Αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίον δεν μπορείς να έχεις μελλοντική τεχνολογία με εξαιρετικό ήχο. Εγώ προσωπικά αισθάνομαι ότι πρέπει να επιδιώξουμε έναν συμβιβασμό. Αν με ρωτούσαν, θα έλεγα ότι μάλλον πρέπει να πάμε σε υπερτροφοδοτούμενους V6 κινητήρες. Νομίζω ότι όλο και περισσότερα αυτοκίνητα θα είναι υπερτροφοδοτούμενα.

Πρέπει να έχουμε υψηλές στροφές. Ένας τέτοιος κινητήρας ταιριάζει με τη δομή ενός αυτοκινήτου Formula 1 και θα έχουμε ένα μοναδικό ήχο. Θα μπορούσε να είναι διαφορετικός από τα σημερινά αυτοκίνητα, αλλά νομίζω ότι ακόμα μπορεί να είναι φανταστικός.

Η λύση των V10 turbo δεν τους περνά από το μυαλό; Όλοι οι οδηγοί και οι θεατές θέλουν να φτάσουμε στα επίπεδα των 1000 ίππων, αλλά κάτι τέτοιο φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί με τους κυρίους που αποφασίζουν για τους κανονισμούς, χωρίς, ωστόσο, να υπολογίζουν στην επιθυμία των εκατομμυρίων θεατών του αθλήματος, που χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχε το άθλημα…

[Πηγή: thef1times]