Το Spa μας χάρισε έναν από τους καλύτερους αγώνες για φέτος δικαιώνοντας έτσι την φήμη τη. Ο Sebastian Vettel πήρε την 7η φετινή του νίκη, επιστρέφοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, σε ένα σκαλί που είχε να βρεθεί από το Grand Prix της Βαλένθια. Στην δεύτερη θέση ο ομόσταβλός του, Mark Webber, ενώ ο Jenson Button από την 13η θέση, τερμάτισε στην 3η.


Στην 4η ο Fernando Alonso, στην 5η o Schumacher που ξεκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση, στην 6η ο Nico Rosberg, στην 7η o Adrian Sutil, στην 8η o Felipe Massa, στην 9η ο Vitaly Petrov και η δεκάδα συμπληρώθηκε από τον Pastor Maldonato. Σίγουρα η φάση που θα σχολιαστεί παραπάνω είναι το περιστατικό μεταξύ του Lewis Hamilton και του Kamui Kobayashi, που οδήγησε τον Βρετανό στις μπαριέρες.

Ας δούμε όμως τον αγώνα αναλυτικά.

Σχεδόν ένα μήνα είχαμε να δούμε τα μονοθέσια παρατεταγμένα στο grid κάποιας πίστας και 24 μονοθέσια στήθηκαν για να πάρουν εκκίνηση στο Spa. Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος αλλά η βροχή δεν έκανε σε καμία φάση του αγώνα την εμφάνιση της. Τα φώτα έσβησαν με τον Vettel να κρατιέται πρώτος στη πρώτη στροφή την ώρα που πίσω του έγινε ένας μικρός χαμός. Ο Webber μπέρδεψε τα πάντα και έμεινε σταματημένος στην εκκίνηση βλέποντας να τον περνάνε πολλά μονοθέσια. Ο Rosberg έκανε καλή εκκίνηση ανεβαίνοντας στην 2η θέση. Στην τρίτη θέση ανέβηκε προσωρινά και ο Massa με τον Hamilton να πέφτε στην 4η. Ο Alonso στάθηκε πολύ τυχερός όταν μετά την σύγκρουση που είχανε ο Senna και ο Alguersuari, o τελευταίος ακούμπησε ελάχιστα τον πίσω τροχό του Ισπανού βγάζοντας τον μόνο για λίγο εκτός πίστας.

Επαφές είχαμε και στις πιο πίσω θέσεις όπου ανάμεσα τους ήταν και οι δύο Lotus που ακούμπησαν μεταξύ τους, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν χρειάστηκε να βγει. Ο μόνος που εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο ήταν ο Alguersuari αφού από την επαφή που είχε με τον Senna έσπασε και η μπροστά αριστερή ανάρτηση του. Ο Jenson Buttonς είχε και αυτός μια μικροεπαφή στην εκκίνηση και μπήκε αμέσως στα pit, πετώντας την μαλακή γόμα, μια κίνηση που τελικά τον οδήγησε στην 3η θέση ενώ ο Michael Schumacher έκανε τη καλύτερη εκκίνηση από όλους ανεβαίνοντας στην 15η θέση από την 24η θέση που ξεκινούσε.

Πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος ο Rosberg πέρασε τον Vettel στην μεγάλη ευθεία αλλά μόλις ενεργοποιήθηκε το DRS, ο Γερμανός πήρε την θέση του πίσω. Εκπληκτικός ήταν και ο Alonso οποίος πέρασε τους Hamilton, Massa και Rosberg ανεβαίνοντας έτσι στην 2η θέση, πίσω από τον Alonso. Κάπως έτσι ο χορός των pit stop άνοιξε με τα δύο μονοθέσια της Red Bull να είναι αυτά που μπήκαν πρώτα για αλλαγή ελαστικών. Ακολούθησε ο Alonso o οποίος μετά από ένα πολύ καλό stind βρέθηκε ξανά πίσω από τον Vettel στην 2η θέση, ο οποίος ταλαιπωρούταν με πρόβλημα στα ελαστικά του. Ο Ισπανός μάζευε την διαφορά με ρυθμό 1 δευτ. τον γύρο αλλά κάπου εκεί ήρθε η επαφή του Hamilton με τον Kobayashi.

http://www.youtube.com/watch?v=z48QsD1H0sM

Στον 13ο γύρο ο Hamilton πέρασε τον Kobayashi στη μεγάλη ευθεία αλλά ο Ιάπωνας δεν θέλησε να παραχωρήσει τόσο εύκολα την θέση του και στο τέλος της ευθείας είχανε μια επαφή που οδήγησε τον Hamilton στις μπαριέρες. Ποιος φταίει δεν μπορώ να πω με σιγουριά, ο μεν Ιάπωνας δεν είχε χώρο να πάει κάπου, ο μεν Βρετανός ενώ ήταν μπροστά και μάλλον μη κοιτώντας πίσω του έκανε μια ανεπαίσθητη κίνηση προς αριστερά το τιμόνι για να πλασαριστεί καλύτερη στην Les Combes. Το αποτέλεσμα ήταν ο αγώνας του Hamilton να τελειώσει εκεί και ο αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνιση του ώστε να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια. Οι Vettel και Schumacher μπήκαν στα pit για αλλαγή ελαστικών χάνοντας έτσι τον λιγότερο δυνατό χρόνο.

Στο σημείο αυτό ο Sebastien Buemi εγκατέλειψε μετά την επαφή που είχε με τον Sergio Perez, ο οποίος πήρε τελικά ποινή διέλευσης για το περιστατικό. Στην λίστα αυτών που εγκατέλειψαν προστέθηκε και ο Daniel Ricciardo αφού η HRT του αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε και στη κορυφή πλέον βρισκόταν ο Alonso ακολουθούμενος από τους Webber και Vettel. Ο Vettel με φρέσκα ελαστικά δεν άργησε να περάσει και τους δύο ανοίγοντας μάλιστα την διαφορά.

Ο Button στο σημείο αυτό του αγώνα έβαλε το κεφάλι και από την 8η θέση έβαλε στόχο να ανέβει στο βάθρο. Αρχικά πέρασε τον Schumacher ο οποίος σιωπηλά είχε ανέβει στην 7η θέση, ενώ στην επίθεση του Βρετανού δεν αντιστάθηκαν ούτε οι Sutil, Massa και Rosberg, με τον Button να κυνηγά πλέον τον 4ο Mark Webber.

Στον 30ο γύρο ο Alonso μπήκε στα pit για να βάλει την μεσαία γόμα ώστε να φτάσει μέχρι το τέλος. Ακολούθησαν οι Vettel, Webber και Button με τους δύο πρώτους να βάζουν μεσαία ενώ ο Button έβαλε την μαλακή. Ο Felipe Massa μπήκε και αυτός στα pit βάζοντας τη μεσαία γόμα αλλά στον επόμενο γύρο ξαναμπήκε αφού το σετ ελαστικών που έβαλε ένα γύρο πριν είχε πρόβλημα απώλειας πίεσης.

Ο Webber έδειχνε να βολεύεται με την μεσαία γόμα και μάζευε την διαφορά με καταιγιστικό ρυθμό από τον Alonso. Η προσπέραση δεν άργησε να έρθει, μόλις 3 γύρους αργότερα με τον Alonso να χάνει και την 3η θέση από τον Button 2 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Schumacher ανέβαινε και αυτός προσπερνώντας τον ομόσταβλό του Nico Rosberg (ο οποίος είχε πάρει εντολή να κόψει ρυθμό για να εξοικονομήσει καύσιμο) ανεβαίνοντας έτσι στην 5η θέση. Ο Webber μάζευε την διαφορά από τον Vettel αλλά οι γύροι που απέμεναν δεν έδωσε το περιθώριο στον Αυστραλό για κάτι καλύτερο.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκαν οι 44 γύροι στο Spa με τον Sebatian Vettel να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, και το δεύτερο πρωτάθλημα να είναι πιο κοντά από ποτέ.

Ταχύτερος γύρος από τον Mark Webber στον 33ο γύρο με 1:49.883

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών, ο Sebastian Vettel προηγείται με 259 βαθμούς, ακολουθεί ο Mark Webber με 167 και στην 3η o Fernando Alonso με 157. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η RedBull προηγείται με 426 βαθμούς, ακολουθεί η McLaren με 295 και στην 3η θέση η Ferrari με 231.

Επόμενο Grand Prix στην Ιταλία, στη πίστα της Monza το τριήμερο 9-11 Σεπτεμβρίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

Βελγικό Grand Prix 2011

Pos

Driver

Team

Laps

Time

Grid

Pts

1 Sebastian Vettel RBR-Renault 44 Winner 1 25
2 Mark Webber RBR-Renault 44 +3.7 secs 3 18
3 Jenson Button McLaren-Mercedes 44 +9.6 secs 13 15
4 Fernando Alonso Ferrari 44 +13.0 secs 8 12
5 Michael Schumacher Mercedes 44 +47.4 secs 24 10
6 Nico Rosberg Mercedes 44 +48.6 secs 5 8
7 Adrian Sutil Force India-Mercedes 44 +59.7 secs 15 6
8 Felipe Massa Ferrari 44 +66.0 secs 4 4
9 Vitaly Petrov Renault 44 +71.9 secs 10 2
10 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 44 +77.6 secs 21 1
11 Paul di Resta Force India-Mercedes 44 +83.9 secs 17
12 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 44 +91.9 secs 12
13 Bruno Senna Renault 44 +92.9 secs 7
14 Jarno Trulli Lotus-Renault 43 +1 Lap 18
15 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 43 +1 Lap 16
16 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 43 +1 Lap 14
17 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 43 +1 Lap 20
18 Timo Glock Virgin-Cosworth 43 +1 Lap 19
19 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 43 +1 Lap 22
Ret Sergio Perez Sauber-Ferrari 27 +17 Laps 9
Ret Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 13 +31 Laps 23
Ret Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 12 +32 Laps 2
Ret Sebastien Buemi STR-Ferrari 6 +38 Laps 11
Ret Jaime Alguersuari STR-Ferrari 0 +44 Laps 6

Note – Maldonado qualified 16th, but received five-place grid penalty for causing a collision with Hamilton. D’Ambrosio, Liuzzi, Ricciardo & Schumacher failed to meet 107% qualifying requirement, but allowed to race at stewards’ discretion.

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 259
2 Mark Webber Australian RBR-Renault 167
3 Fernando Alonso Spanish Ferrari 157
4 Jenson Button British McLaren-Mercedes 149
5 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 146
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 74
7 Nico Rosberg German Mercedes 56
8 Michael Schumacher German Mercedes 42
9 Vitaly Petrov Russian Renault 34
10 Nick Heidfeld German Renault 34
11 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 27
12 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 24
13 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 12
14 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 10
15 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 8
16 Paul di Resta British Force India-Mercedes 8
17 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 4
18 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 1
19 Pedro de la Rosa Spanish Sauber-Ferrari 0
20 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
21 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
22 Bruno Senna Brazilian Renault 0
23 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
24 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
25 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
26 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
27 Daniel Ricciardo Australian HRT-Cosworth 0
28 Karun Chandhok Indian Lotus-Renault 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 426
2 McLaren-Mercedes 295
3 Ferrari 231
4 Mercedes 98
5 Renault 68
6 Sauber-Ferrari 35
7 Force India-Mercedes 32
8 STR-Ferrari 22
9 Williams-Cosworth 5
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

 

[Photos Copyright: Ferrari/FOTO ERCOLE COLOMBO, Mark Thompson/Getty Images/RedBull Racing, Lars Baron/Getty Images/RedBull Racing, Vladimir Rys/Getty Images/RedBull Racing, Ker Robertson/Getty Images/RedBull Racing, Mercedes GP/hoch-zwei, Activepictures.cz/jiri krenek/Mercedes GP]

  • LJ

    -Ο εθνικος μας παρουσιαστης-σχολιαστης πηρε τπτ πριν τον αγωνα? Γτ μονο καποιος που ηταν φτιαγμενος θα μπορουσε να λεει αυτα που ελεγε αυτος σημερα.

    -Ο δευτερος εθνικος παρουσιαστης-σχολιαστης-ρεπορτερ εριξε το φταιξιμο στον Χαμιλτον!!!

    -Κομπαγιασι αγορι μου οι προγονοι σου εριχαν τα Α/Φ τους πανω στους εχθρους για καποιο λογο, εσυ γτ τις κανεις αυτες τις μαλακιες????Κ ποσες ακομα εμπρος πτερυγες θα φας???

    – Μπατον μονο respect m8!

    -Μηχαλακη εισαι τρελα.

    ΥΓ. Μονο απο την on board καμερα του Χαμιλτον θα καταλαβετε το μεγεθος της μαλακιας του Κομπαγιασι.

  • Yiannis_volos

    Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να ήταν τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο αργός ο Alonso στο τέλος………………..ΕΛΕΟΣ…………….Τι άλλο να πω???? Αν δεν κερδίσει η Ferrari στην Monza θα την πάρει και θα την σηκώσει……………….. 

  • ωραίος αγώνας, θα μπορούσε να γίνει πιο θεαματικος με λίγη βροχη!!
    οι RB έδειξαν ξεκάθαρα ότι έχουν το καλύτερο μονοθέσιο,δυστυχώς!
    καταπληκτικός αγώνα απο τον Button, ακόμα καλύτερος απο τον Schumacher!
    οι Ferrari έδειξαν πάλι ότι έχουν πάρα πολύ καλό μονοθέσιο, ισάξιο άν όχι λίγο καλύτερο απο Mclaren, απλά είμαστε κουλάδια στην στρατηγική!!
    το συμβάν με Ham ΔΕΝ φταίει επ ουδενί ο άγγλος!!
    αν κ όλο το bbc κ ο Lauda του έριξε όλη την ευθύνη!!!

    • stadi

      Μηπως ειδες αλλο αγωνα;;2 δευτερολεπτα στο γυρο επαιρνε απο τη Ferrari o Button!!! Απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι εχει καλυτερο μονοθεσιο η Ferrari απο τη Mclaren;;;Εχθες αλλα 2 δευτερολεπτα στα δοκιμαστικα.Το οτι η Ferrari δεν μπορει την σκληρη γομα δεν τις φταιει καποιος αλλος εκτος απο την ιδια.

    • δε θα το σχολιάσω γιατι θα τσακωθούμε πάλι κ έχω βαρεθει!
      κ τα 2 δευτ. διαφορά ήταν με διαφορετικές γόμες γι’αυτο μη λες ότι σε συμφέρει!!!

    • stadi

      οκ ειναι και αυτη μια απαντηση.Ουτε να τσακωθω θελω ουτε τιποτα.Μιλαω με αριθμους και αποτελεσματα.Φαντασου αν δεν ειχατε και τον Alonso.Ποτε εχθες στα δοκιμαστικα ιδιες ηταν οι γομες.Οσο για σημερα με την σκληρη οι RB εκαναν fastest lap αλλο που οι φερραρι δεν μπορει να την φερει σε καταλληλη θερμοκρασια.

  • sofokles5 (ex sofokles)

    συγχαρητήρια στη ρενμπουλ! το αξιζει κ αυτη και οι δυο οδηγοί της. εχουν το αγωνιστικό πνύμα και ετσι πρέπει να είναι.

    αλόνσο κ σουμι πολύ καλοι!

    ο μπατον πολυ καλος ειμαι φαν του οδηγικου του στυλ. β) κανει ρομπα συστηματικα τον ετερο οδηγο της ομαδας του..

    υ.γ.
    ποσοι αγωνες εγιναν φετος? ποσες τρακαρε ο νο2 οδηγος της μακλαρεν στη μεταξύ τους βαθμολογία? ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ. κ νομιζει οτι μπορει να κανει οτι γουσταει κ οι αλλοι να κανουν ακρη. οπως ακριβως ηταν στο μονακο ηταν κ σημερα η συμπεριφορα του. υπεροπτικη (είπε: θα τον κλεισω και θα πατήσει φρένα. ελα όμως που δε του έγινε η επιθυμία…).
    Εχω ξαναπει οτι η F1 μπορεί να είναι εξίσου ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ και χωρις αυτον. παραμενω στη θεση αυτη.

    Τα ακριβή λόγια του χαμ:
    “As far as I was concerned I was ahead of whoever I was racing and then I was hit by them I think we were struggling, we were massively slow on the straights, I guess that’s why we were in that position. But we might at least have got a podium.” τα ίδια και τα ίδια παραμύθια…και μάλιστα, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο WITMASH ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΡΟΜΠΑ: “Jenson’s was the drive of the day,” Whitmarsh said. “If we could have got him up the front of the grid where he could and should have been he would have been a contender today.”

    http://www.lewishamiltonsucks.com/

    http://www.youtube.com/watch?v=IKkhPZs0xz8

    • stadi

      Μπλα μπλα μπλα εμμονες εμμονες εμμονες …..Στην F1 δεν μας νοιαζει ο χαρακτηρας του αλλου και ουτε θα παμε για καφεδακι μαζι του.Μεγαλο παραδειγμα ειναι ο Σουμαχερ με τον παλιοχαρακτηρα του κερδιζοντας ομως τοσα!!!Χεστηκα για τον τροπο που μιλαει στις καμερες και τι λεει.Δυο μονοθεσια εχθες και σημερα προσπαθησαν να τον βγαλουν εξω με εναν να το καταφερνει.και οι οδηγοι φαινονται με το κατωτερο μονοθεσιο πιεζοντας και  διεκδικοντας νικες.

    • sofokles5 (ex sofokles)

      koita arxhge. ayti einai i apopsi moy. kai to grafw k eyxaristws apadaw se opoion borei na kratisei ena minimum epipedo. 
       
      to sholio soy gia tis emmones klp sto epistrefw.

    • stadi

      Οκ.Επιμενω.δυστηχως πρεπει να φυγω και δεν μπορω να σου απαντησω.

  • FERRARI-PURE PASSION

    Τα ολο θεμα φετος εχει να κανει με τα ελαστικα!!Η rbr τα δουλευει παντου και παντα και απο κει και περα εχουμε να κανουμε με τις θερμοκρασιες!!!Αν ειναι χαμηλες τοτε η mclaren ειναι κοντα και ακομα και 1η!!!Αν ειναι υψηλες τοτε περνει θεση η ferrari!!!!To κακο για μας ειναι οτι φετος δεν εχουμε πολλους ζεστους αγωνες!!!!!Αρα game over, πρωταθλημα δια περιπατου για vettel και rbr και παμε για του χρονου!!!!!!!

    • stadi

      Συμφωνω.Σε τουρκια βαλενθια και σιλβερστον η Ferrari ηταν μπροστα απο Mclaren λογω θερμοκρασιων και ειδαμε και τα αναλογα αποτελεσματα.Η RB ειναι ΠΑΝΤΑ ανταγωνιστικη.η συνεχεια λιγο δυσκολη για Ferrari λογω και των νυχτερινων gp.Στην monza πιστευω ομως αν δεν βρεχει ο alonso δυσκολα θα χασει.

  • Το άρθρο ανανεώθηκε. Φωτογραφίες θα βάλω μόλις ανεβάσουν οι ομάδες ;)

  • εναν απο τουσ καλυτερουσ αγωνεσ δεν 8α το ελεγα τον αγωνα….απλα με ορισμενα 8εαματικα περασματα!!!! γενικα προβλεψιμοσ και υπο τον ελεγχο των ταυρων!!!!
    υ.γ σε προσπερασμα του γοθεμπερ στον αλονσο ,που ο ισπανοσ δεν εδωσε μαχη δεν ακουω να λετε τιποτα…αν εκανε κατι τετοιο ο βετελακοσ τωρα 8α ειχε γινει χαμοσ!!!!  οτι δεν εχει διαθεση για κυνηγι και τετοια….
    υ.γ ο πουρναρακησ ασ κοψει επιτελουσ τα χαπια και το στυλακι τα ξερω ολα!!!!!!!

  • cfu

    Yperoxos agonas,eixe poloi drash,an eixe kai ligo broxoula akoma kalytera tha itan

    1000 bravo sto Schumacher pou apo th teleytaia thesi katafere kai eftase stin 5h

    • με την φερραρι καποτε κερδιζε κιολασ!!!! :-)

  • Radimusq

    Τις προηγούμενες μέρες είπε κάποιος εδώ μέσα ότι πάλι καλα ειναι και ο Χάμιλτον και βλέπουμε θέαματικούς αγώνες.Ας αναθεωρήσει. Σήμερα είδαμε ότι και χωρίς αυτόν οι αγώνες τα σπάνε.γιατί ειναι εκεί μέσα vetted,Alonso,webber,button schumacherκαι άλλοι πιο μικροί που προσφέρουν εξαιρετικό θέαμα.
    Για τον vettel τι να πούμε?το άτομο δεν υπάρχει.

    • stadi

      ψαχτειται ρε παιδια ποιος;;;;;;;;;;

    • sofokles5 (ex sofokles)

      emena mou exoyn pei oti de borw na ekfrazomai arnhtika gia ton hamilton giati a) pairnei kapoia ekatomyria to xrono kai b) giati de to xerw proswpika! ade na vgaleis akri meta.
      symfwnw kata talla mazi s plirws.

  • Dim

    Επιτέλους είδαμε και έναν αγώνα στον οποίο προσπέρασε στα ίσια οδηγούς ο Vettel(έτσι για να μην λένε μερικοί οτι δεν μπορεί ο μικρός!).
    Button ως συνήθως εξαιρετικός στη διαχείρηση ελαστικών.
    Φίλε Gazokiller,η Ferrari δεν είναι το ίδιο γρήγορη με τη McLaren.Με τα σκληρά ελαστικά χάνει πολυ σε σχέση με τους άλλους δυο(σύγκρινε χρόνους Button στην αρχή,με αυτούς του Alonso οταν έβαλε τα σκληρά και θα καταλάβεις).Οπότε η στρατηγική της είναι περιορισμένη:χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν λιγότερο τα σκληρά ελαστικά.Τίποτε πιο συντηριτικό-τίποτε πιο επιθετικό,μετρημένα κουκιά!!
    Schumi ο καλύτερος οδηγός του αγώνα για εμένα!!
    Όσο για το Hamilton,το ατύχημα με Kobayashi είναι αγωνιστικό συμβάν,ενώ για αυτό του σαββάτου φταίει 100% ο Maldonado.Το συμπέρασμα όμως είναι ένα,όπως έστρωσες θα κοιμηθείς και έχοντας κοπανήσει το μισο grid στους προηγούμενους αγώνες,ήρθε η ώρα να γίνει αυτό που έλεγα.Πλεον δεν του χαρίζει κανένας(εκτος Sutil…)χωρο μέσα στην πίστα!!

    • stadi

      Ακριβως κανενας.οποιος ακουμπα με το lewis γινεται θεμα για ενα μηνα μετα..!

    • Akosmas

      Απολυτα σωστος φιλε Dim ΣΕ ΟΛΑ.
      Autoblogger μηπως η σημερινη ειναι η 7η και οχι η 8η φετινη νικη του vettel;

    • σωστός! 7η είναι, νίκησε σε αυστραλία, μαλαισία, τουρκία, ισπανία, μονακό, βαλένθια και βέλγιο

    • Mika

      Symfwnw sta pio polla mazi sou,ektos apo to oti exei na kanei me to Vettel..Ennow, pros Theou,ta 4 apo ta 5 prosperasmata pou ekane,an htan kai tosa,htan meta th Eau Rouge sth megalh eytheia me xrhsh Kers kai DRS,opote den nomizw pws einai kai kati to toso fobero, einai typical staff gia odhgo F1..Ennow,pws den mporeis na xrhsimopoieis ton shmerino agwna san paradeigma pws o Vettel kserei kai na prospernaei…Proswpika den tha me epeithes me ayto..
      Pera apo ayto omws,htan poly kalos kai grhgoros shmera…

    • Dim

      Στην σημερινή F1 το 80-90% των προσπερασμάτων γίνεται με χρήση αυτών των 2 συστημάτων.Η αποψή σου,απ’οτι βλέπω,δεν αλλάζει ο,τι και να κάνει ο Vettel,οπότε είναι ανούσιο να συζητήσουμε πάνω σε αυτό το θέμα.

    • Mika

      Kamia antirhsh s ayto pou les,kai den diafwnw..Alla to na les pws epeidh perase me Kers kai DRS ton Rosberg,ton Alonso kai to Button,sthn ateleiwth Kemmel eytheia opou o mprostinos einai ayto pou leme seating duck,dhladh anhmporos,exei o Vettel to prosperasma mesa tou,den einai gia mena kai toso peistiko,idiws otan milame gia tetoiou epipedou odhgous. Den lew pws o Vettel einai koulos,apla den to exei ayto oso alloi odhgoi..Exei alla kala kai aretes aytos,pou ton exoun ferei sth koryfh..
      Kai gia na sou pw me paradeigma ti ennow,thymasai to prosperasma pou ekane kyriws o Alonso sto Massa,kai meta amesws o Hamilton,sto Massa,kai kyriws TO SHMEIO pou to ekanan????
      Ayto ennow..
      ;-)
       

    • Dim

      Καταλαβαίνω τι λες,δεν είμαι χθεσινός στη F1.Όμως με τα “όπλα” που έχει στη διάθεσή του ο Vettel  αποφάσισε πως αυτό θα είναι και το σημείο που θα περνάει σήμερα.Για το αν είναι καθαρά τα προσπεράσματα που βλέπουμε σήμερα δεν θα επεκταθώ γιατί είναι ένα ζήτημα που χωράει τεράστιας ανάλυσης…Όσο για τους Alonso-Hamilton,ο μεν πρώτος βρήκε ευκαιρία επειδή έκοψε ο Massa όταν πήγε να περάσει τον Rosberg και ο δεύτερος έκανε ένα καθαρά ευκαιριακό πέρασμα,κανένα απο τα δυο δεν θα πραγματομοιούνταν σε νορμάλ 1 προς 1 συνθήκες σε αυτά τα σημεία!!Και το πόσο σωστή ήταν η απόφαση του μικρού να περνάει εκεί,φάνηκε και απο το Hamilton ο οποίος ήταν ανηπόμονος στο να περάσει τον Kobayashi.Εαν τον πέρναγε στην Kemmel δεν θα εγκατέλειπε και τον αγώνα…Οπότε (για σήμερα) ψηφίζω Vettel!!!!

    • Mika

      Einai allo pragma loipon,h katharh skepsh tou Vettel..Ayth pou tou exei ferei nikes kai mpolikous pontous..O Alonso omws,eide th eykairia,myristhke kai bouthkse, xwris na to polyskeftei sto Massa,giati hksere pws einai pio grhgoros kai den eixe diathesh na perimenei katholou..To idio ki o Hamilton pou ton arpakse ekei,xwris na perimenei ena pio safe shmeio..Emena, ayto m aresei…H kinhsh,pou exei kai risko fysika…
      Mexri na dw analoga pragmata apo to Vettel, I reserve my judgement,opws lene ki oi Aggloi..
      Kai na eisai sigouros pws an to dw, tha bgw kai tha to pw..Don’t worry..
      Pantws, me to probadisma pou exei, den exei logo na ta kanei ayta,opote den tha ta doume syntoma..Gia to Vettel tha sxhmatisw kalyterh apopsh san odhgo otan den tha exei aytokinhto-nikhth..
      Gia to Hamilton symfwnw, kai pisteyw pws an emene mesa isws kai na ton pieze gia th nikh (ok,dyskolo alla pote den ksereis), alla opws eipame me ta an, den ginetai douleia…
      Den kserw,den ton kathgorw pou perase ekei, afou mporouse,kala ekane..Apla meta,emele na symbei ayto….

    • Dim

      Για τον Vettel δεν σχημάτησες άποψη όταν έτρεχε με toro rosso;Εγώ τότε το έκανα και γι’αυτό τον πάω!
      Υ.Γ. Mika απόσο έχουμε συζητήσει στο blog ξέρω οτι όταν κάνει κάτι καλά ο μικρός το λες!Προς θεού δεν σε παρεξηγώ!Πάντως δεν μπορούμε να πούμε,κάθε gp φέτος προσφέρει θέαμα και τροφή για σχόλια!!Περιμένω Monza με υψηλές θερμοκρασίες μπας και διεκδικήσουμε την νίκη και εμείς!

    • Mika

      Fysika kai sxhmatisa apopsh, pws exei talento klp,alla ekei emeine sxetika ligo kai den htan se ena monothesio prwths grammhs,oute kan deyterhs an thes…Sth BMW Sauber omws pou perase,den trellane me th parousia tou pantws..Twra pou exei sxedon 2 prwta8lhmata,kai otan erthei kapoia stigmh h fysikh fthora kai ptwsh ths omadas kai ths apodoshs tou,tha doume poso ki an mporei na meinei se ypshlo epipedo opws o Alonso ki o Hamilton,oi opoioi akoma ki otan den exoun to koryfaio monothesio,to straggizoun oso mporoun..Makari na meinei,gia na blepoume kai m ayton kalous agwnes.Edw eixa pathei plaka me ton Alonso otan htan sth Minardi,pou htan to sourgelo twn monothesiwn ti na leme twra…
      ;-)
      Anypomonw hdh gia Monza ki egw…Krima pou den einai thn epomenh ebdomada!!!
      LOL

  • Marek

    Σημερα ειδαμε εναν αρκετα ενδιαφερον αγωνα (οπως παντα βεβαια στο Σπα). Ο Φεττελ εκανε κατα την γνωμη τον καλυτερο του αγωνα φετος ηταν ηρεμος , προσεκτικος και επιθετικος οταν επρεπε σημερα που χρειαζοταν να κανει προσπερασεις για να κερδισει το εκανε.Εκπληκτικος ο σουμαχερ 5ος ενω ξεκινησε τελευταιος δειγμα οτι με ανταγωνιστικο μονοθεσιο θα ειχε κανει καλυτερα πραγματα φετος.Παρα πολυ καλος ο Μπατον πιστευω οτι αξιζει να στηριχθει περισσοτερο απο την ομαδα του κριμα που ανανεωσε ο γουεμπερ γιατι θα ηθελα να τον δω RBR .Ο Αλονσο εκανε οτι καλυτερο μπορουσε .Οσο για το Χαμιλτον πρεπει να καταλαβει οτι πρεπει να οδηγοι και με μυαλο γιατι μονο η ταχυτητα δεν φτανει .

    • με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!!

  • Μπήκαν και 102 φωτογραφίες τόσο από τον αγώνα, όσο και από το event για τα 20 χρόνια του Schumacher, και από τα γενέθλια του Webber.

    Ελπίζω να φτάνουν ;)

  • Mika

    Wraios agwnas, opws einai synhthws to Spa.
    O Vettel odhghse grhgora kai myalwmena,xwris peritta riska, gia na parei th nikh..Ekane tis prosperaseis tou swsta kai abiasta,kyriws sth megalh eytheia Kemmel kai prin th Les Combes,opou prosperase Rosberg, Alonso kai Button,me Kers kai DRS,xwris polla polla…Idiws, gia to Button,dhlwse, protimhse na perimenei thn eytheia kai oxi to Bus Stop,gia na mhn exoume ta persina!!!LOL…
    Nomizw pws dyskola tha ton kontrare kapoios shmera..Mia mikrh pithanothta einai o Hamilton,an den eixe to atyxhma,alla kai pali me ypotheseis den ginetai tipota..

    O Alonso mas edeikse sthn arxh oti mporei na xtyphsei nikh kai na kontrarei Vettel,ekane foberh ekkinhsh alla meta to prwto trito tou agwna arxise synexws na peftei h apodosh tou..Ta lastixa pou einai terastio problhma gia th Ferrari ton prodwsan,ki h apodosh tou idiou kai ths omadas epefte emfanws gyro me to gyro..Apogohteysh..Gia to Massa,kanena sxolio,xamenh ypothesh einai..

    O Hamilton isws na eixe allo setup,apo to Button,htan para poly argos stis eytheies.To peristatiko me to Kobayashi mallon einai racing incident, pisteyw pws ton perase kai den perimene na dokimasei kati o Iapwnas apo thn ekswterikh, etsi phge na parei th grammh tou kai den prepei na eide kan pws htan ekei,ton eixe sto blind spot tou ka8repth tou. Den mporeis na rikseis kapou fanera to ftaiksimo,apla niwthw pws o Kob htan yperaisiodoksos ekei pws tha mporouse na perasei apo thn ekswterikh me ena argotero monothesio, den eixe tyxh…Mporouse na dokimasei argotera an hthele,alla o Ham tha tou efeyge meta ki eipe na dokimasei ekei…Tough luck…
    An emene mesa pantws,isws na mporouse na piesei gia mia thesh endexomenws sto ba8ro..

    O Button,an kai isws ta pragmata deixnoun to Mixalaki,einai Man of the race gia mena..Ekshgoumai giati..O Soumi thymise kati apo tis palies epoxes, ekane foberh ekkinhsh kai kerdise 10-11 theseis an den kanw lathos apo to prwto gyro..
    O Jenson,brethike sth mesh tou kyklwna sth prwth strofh,xtyphthike ligo sth pisw aerotomh,kai anagkasthke molis sto 4o gyro na kanei pitstop,na allaksei mprostinh pteryga kai meta apo ekei htan 19os!!!!Apo ekei ekane ena poly kalo comeback me synexeis grhgorous gyrous kai eftase mexri th panaksia 3h thesh kai to ba8ro…

    O Soumi phre mia pollh kalh thesh kai ena kalo dwro gia ta 20 tou xronia sth F1..Htan adynato gia kati parapanw,akoma kai an den eixe ksekinhsei teleytaios,pisteyw..Sigoura to diaskedase poly…

    Pame gia Monza twra kai ekei o Alonso tha thelei san trellos na kerdisei opws persi…

  • Mika

    Ena endiaferon statistiko stoixeio pou diabasa…Isws ekshgei polla gia th tsantila tou Hamilton teleytaia…
    :-)

    Ο Χάμιλτον που εκκίνησε δίπλα στον Φέτελ τόσο στον αγώνα, όσο και στη
    λίστα των ρεκόρ (ένας παγκόσμιος τίτλος και 16 νίκες), θα διαβάσει ότι ο
    Γερμανός τον πέρασε (όπως και τον αξεπέραστο σερ Τζάκι Στιούαρτ, ήρωα
    άλλης εποχής) και στη Μόντσα θα πάει να πιάσει τον φίλο του, Κίμι
    Ράικονεν (με 18 νίκες). Μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο και βέβαια ο Μίκαελ
    Σουμάχερ έχουν περισσότερες νίκες.

  • kon

    Καλός γενικά αγώνας, με μερικά ωραία προσπεράσματα………

    Για μένα οι 2 καλύτεροι σήμερα ήταν ο Shumacher και ο Button……
    Ο πρώτος γιατί κατάφερε απί την τελευταία θέση να περάσει στην 5αδα και ο Button για την στρατιγική που επέλεξε όσο και για την ταχύτητα του η οποία στους τελευταίους αγώνες μου φαίνεται εφάμιλη με αυτή του Lewis…… Αν δεν είχε γίνει λάθος συνενόηση στα δοκιμαστικά πιστεύω θα ήταν πιο πάνω.

    ο Hamilton για μία ακόμα φορά δεν εκτίμησε σωστά την κατάσταση με αποτέλεσμα να βγει και οι ferrari ανύπαρκτες με την σκληρη γόμα….. Ειδικά ο Massa παραμένει σκιά του καλού εαυτού του…..

    Πάμε τώρα για monza με ελπίζω πιο δυναμικές ferrari……..

    ps: Μία φορά να κάνει καλή εκκίνηση ο webber φέτος και τι στον κόσμο……..

  • Tsou Kostas

    Δοξα και τιμη στον καμικαζι-κομπαγιασι που δεν κολωσε στο δηθεν τσαμπουκαλικι του αθινγκανου οτι αυτος περναει με το ζορι… επρεπε μετα να παει και στα πιτ να του φαει την καρωτιδα!!! 

  • speedster

    Όπως μας συνηθίζει το Σπα μας πρόσφερε έναν ακόμη εντυπωσιακό αγώνα.

    Για τον θρίαμβο της RBR ας μην εκθειάζουμε τους οδηγούς. Ο Newey μας έκανε να μιλάμε για αυτούς και τους έδωσε το καλύτερο μονοθέσιο και ας μην ξεχνάμε το ιστορικό του στη Mclaren…

    Από τις 2 δεύτερες ομάδες η Ferrari το έπιασε το νόημα και παράτησε το φετινό πρωτάθλημα οπότε από δω και πέρα δεν περιμένω πόλλα αν και από θέμα στρατηγικής ήταν τραγική. Δεν είναι δυνατόν να λένε στον Alonso, όταν τον πέρασε ο Vettel και έφυγε 5”, μην ανησυχείς έχουμε καλύτερη στρατηγικη από αυτόν..

    Στη Mclaren συμπαθώ όλο και περισσότερο τον Button, χαμηλών τόνων, μαχητής, συγκεντρωμένος στο
    στόχο του και δεν βρίσκω τον λόγο να μην γίνει 1ος οδηγός αν φυσικά τερματίσει πάνω απ τον teamate του.

    Να κλείσω με το περιστατικό του hamilton, που πολλοί εδώ μέσα (και όχι μόνο βέβαια) δεν του βρήκαν κανένα φταίξιμο, αναφέροντας τη δήλωσή του:

    “After watching the replay, I realize it was my fault today 100%. I didn’t give Kobayashi enough room”.

    Συμπεράσματα δικά σας..

    • speedster

      Δεν ξέρω γιατί εμφανίστηκε έτσι κάθετα το μήνυμα…

    • bandy300hp

      υποκλινομαι στις ικανοτητες του button.ο τυπος διδασκει.τους παντες!(εκτος απ τον χαμιλτον που δεν παταει στο “μαθημα”).θελω να τον δω στην ομαδα μου στο κοντινο μελλον.

    • στο διόρθωσα ;)