Μέσω της δικαστικής οδού φαίνεται ότι θα λυθεί η συνεργασία της Volkswagen και της Suzuki αφού οι δύο πλευρές δεν θέλουν να βάλουν νερό στο κρασί τους. H Suzuki στα τέλη του Σεπτέμβρη είχε ανακοινώσει ότι ζητά από την VW να της δώσει πρόσβαση σε τεχνολογίες που σύμφωνα με τους Ιάπωνες ήταν νευραλγικής σημασίας. Η VW δεν έδωσε τίποτα στους Ιάπωνες, με τους τελευταίους να βγάζουν χθες νέο δελτίο τύπο στο οποίο δηλώνουν ότι η Volkswagen παραβίασε τους όρους της μεταξύ τους συμφωνίας και απαιτούν την λύση αυτής, πουλώντας τους το 19.9% των μετοχών που κατέχουν.

Ο πρόεδρος της Suzuki, Osamu Suzuki, αναφέρει στο δελτίο τύπου ότι:

Η συνεργασία που υπογράψαμε με την VW το 2009, είχε ως στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση της Suzuki στις τεχνολογίες της VW. Εξακολουθώ να είμαι απογοητευμένος που δεν έχουμε λάβει αυτά που μας είχανε υποσχεθεί. Εάν η Volkswagen δεν επιθυμεί να μας δώσει την τεχνολογία αυτή, τότε πρέπει να επιστρέψει τις μετοχές της Suzuki.

Η Volkswagen απάντησε αμέσως μέσω του εκπροσώπου της Michael Brendel, ο οποίος δήλωσε:

Η Volkswagen έχει κάνει από την αρχή, ότι είναι δυνατόν, ώστε να διασωθεί η συνεργασία των δύο εταιριών. Οι κατηγορίες που μας προσάπτει η Suzuki είναι εντελώς αβάσιμες.

Να θυμίσω ότι όλα ξεκίνησαν τον Ιούλιο όταν οι Γερμανοί δήλωσαν απογοητευμένοι από την μέχρι τώρα συνεργασία με τους Ιάπωνες, με τον πρόεδρο της Suzuki να δηλώνει ότι ποτέ μέχρι στιγμής η εταιρία του δεν έχει χρησιμοποιήσει καμία τεχνολογία της VW και ότι αν κάποια στιγμή χρειαστούν βοήθεια, θα κοιτάξουν να την βρούνε από άλλους κατασκευαστές, όπως και έκαναν με τους πετρελαιοκινητήρες της Fiaτ, κίνηση που όπως φαίνεται ξεχείλισε το ποτήρι.

Η Suzuki είχε δηλώσει κατηγορηματικά ότι δεν θέλει πλέον την συνεργασία αυτή και ότι επιθυμεί να εξαγοράσει πίσω το 19.9% των μετοχών της που κατέχουν οι Γερμανοί, η VW φαίνεται ότι δεν είναι διατεθειμένη να κάνει μια τέτοια κίνηση. Η Suzuki στη συνέχεια θέλησε να συνεργαστεί περαιτέρω με την Fiat, κίνηση που ο Sergio Marchionne καλοβλέπει. Ακολούθησε μια περίοδος που οι δύο εταιρίες ούτε που μιλούσαν έως ότου η VW βγάλει το δελτίο τύπου στο οποίο ανέφερε ότι αναθεωρεί την σχέση με την Suzuki. Αυτά που ακολούθησαν τα διάβασες παραπάνω. Για να δούμε ποιο θα είναι το επόμενο επεισόδιο του σήριαλ;

[Πηγή: Suzuki, Bloomberg | Photo Copyright: REUTERS/Issei Kato]

Δελτίο Τύπου

Suzuki Motor Corporation Serves Volkswagen AG a Notice of Breach Regarding Partnership

14 October 2011. Hamamatsu, Japan. Suzuki Motor Corporation (“Suzuki”) has today served Volkswagen AG (“VW”) with a ‘notice of breach’ in relation to the companies’ 9 December 2009 Framework Agreement.

The notice requires that VW remedies numerous breaches of the companies’ Framework Agreement. The notice follows a period of prolonged efforts by Suzuki to progress its relationship with VW, as agreed at the partnership’s inception.

Suzuki’s Chairman and CEO, Osamu Suzuki, said today, “This capital alliance was intended to facilitate Suzuki’s access to VW’s core technologies. I remain disappointed that we have not received what we were promised. If Volkswagen will not allow access it must return Suzuki’s shares. We are very encouraged by Suzuki’s consistently solid performance. We remain on track for profitability and are excited about the potential for future growth.”

  • Πουληστε ρε κεραταδες γερμανοι να ησυχασουμε κ εμεις….!!

  • Να δω πόσα επισόδεια θα παιχτούν ακόμα σε αυτό το σίριαλ… Εμένα προσωπικά με κούρασε, άσχετα με το ποιός έχει δίκιο…

  • γιατί η ιστορία μας δείχνει ότι ο πιο τσάτσικος λαός του κόσμου είναι οι Γερμανοί??

    • loeb

      Δεν ξερω αν ειναι ο πιο τσατσικος λαος αλλα σε εμας τα εχουν κανει πολλα. Ειδικα στις μερες μας το λαδωμα εχει πεσει συνεφο. Αλλα για να κανουμε την αυτοκριτικη μας φταινε και οι πολιτικοι μας που τα επαιρναν. Οπως και να χει χωρις οργανωμενο σχεδιο αντιδρασης δεν μπορουμε να πετυχουμε τιποτα. Γιατι μια αντιδραση του οχλου οπως γινεται στις μερες μας το μονο αποτελεσμα που θα μπορουσε να φερει ειναι να επιταχυνουν το σκοπο τους.
      Υ.Γ Το αρθρο εχει ολα τα φοντα μεχρι αυριο να μαζεψει πολλα σχολια και να ανεβουν τα αιματα:P

    • GiorgioValoValkanos

      swstos filos.. ta k kala megala kefalia ftaine edw p pairnane tis mizes me to ftuari.. prox8es gurisa apo monaxo p eixa paei se mia ek8esh k eixame kanei mia ksenaghsh sthn bmw.. exoun afisei na ennoeithei sthn germania oti douleuoun gia na mas taizoun k gnk h antidrash p eixan merikoi dn m arese ka8olou :/

    • hellboy

      τοτε γιατι αγοραζουμε γερμανικα αυτοκινητα και ποιο γενικα προιοντα απο γερμανια????????για να μας βριζουν και να τους πληρωνουμε κι απο πανω????
      (ηταν η ερωτηση που επρεπε να γινει)(δεν αγοραζω γερμανικο αυτοκινητο για κανενα λογο).

    • Dim

      Μια συμπλήρωση μοναχά “…Αλλα για να κανουμε την ΑΥΤΟΚΡΙΚΗ ΜΑΣ φταινε και οι πολιτικοι μας που τα επαιρναν και εμείς που τους ψηφίζουμε τόσα χρόνια,ξέρωντας τι κάνουν στον πλούτο και την οικονομία της χώρας,μόνο και μόνο για να μας κάνουν τα ρουσφέτια που ζητήσαμε…”

    • loeb

      Συμφωνω σε αυτο εν μερη! Πρωτον γιατι και να θελαμε να ψηφισουμε κατι το συστημα ηταν τοσο καλα οργανωμενο που δεν σου εδινε την επιλογη να το κανεις αυτο. Ειναι σαν να ειναι ενα πρωταθλημα που παιζεται απο 8 ομαδες που να εχουν το ιδιο χορηγο και στο τελος ο νικητης να παει να παιξει με την ομαδα που εχει ο χορηγος. Οταν σου ζητησουν να κατσεις να χασεις αν δεν το κανεις θα σε τελειωσουν με αλλο τροπο.
       Ετσι ηταν και στην πολιτικη στην Ελλαδα και οχι μονο. Παντου τα ιδια ειναι γιατι απο πισω υπαρχει η ιδια οργανωση (βλεπε παγκοσμοιοποιηση). Απλως η καθε χωρα το βιωνει διαφορετικα. Την λυση δεν μπορουν να την δωσουν πολιτικοι με αυτο το συστημα που υπαρχει γιατι ειτε θα τους απομωνοσουν αν ειναι σωστοι ειτε θα σε λαδωσουν ή θα σε επιλεξουν και μετα θα σε λαδωσουν ειτε θα σε δολοφονησουν. Το πολιτευμα της Δημοκρατιας δινει την εντυπωση οτι με την ψηφο σου μπορεις να αλλαξεις το αποτελεσμα αλλα ειναι ομως ετσι? Πιστευει κανεις οτι μπορει να γενηθει κομμα στην Ελλαδα σε τετοιες συνθηκες που θα παραμερισει την παγκοσμοιοποιηση χωρις να εχει επιπτωσεις και θα κανει και την Ελλαδα κυριαρχη χωρα οταν εχουν μοιριστει απο Ευρωπη τον Ορυκτο πλουτο της χωρας! Και πληροφοριακα σας λεω επειδη εχω σπουδασει το αντικειμενο αυτο ο ορυκτος πλουτος της Ελλαδας ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ. Τοσος που και ολα να μας τα παρουν  αν τον εκμεταλευτουμε μονοι μας τα αγαραζουμε για πλακα. Το θεμα ειναι οτι παραπλανουν τον κοσμο λεγοντας ψεματα για αυτα που κρυβονται απο κατω. Ετσι ελεγαν και για το κοιτασμα της Κυπρου και οι ερευνες δειχνουν οτι το κοιτασμα ξεπερασε και τους πιο αισιοδοξους! 

    • Dim

      Έχεις απόλυτο δίκιο.Άρα,αυτό που μπορεί να αλλάξει την Ελλάδα σαν χώρα και εμάς σαν πολίτες,είναι ένα δυναμικό κίνημα το οποίο δεν θα έχει σε πρώτο πλάνο την “καλοπέρασή” μας αλλά θα παλέψει με ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ απέναντι σε όλους αυτούς που ανέφερες πιο πάνω.Εάν δεν πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας δεν θα μείνει πλούτος στη χώρα μας και αυτή θα είναι ουσιαστικά νεκρή…Και όσοι από εμας μείνουν εδώ δεν θα είναι τίποτε παραπάνω από ιδιωτικοί υπάλληλοι αφού τα πάντα θα ανήκουν στους ξένους…

    • loeb

      Επειδη το εχω σκεφτει αρκετα το θεμα μου φαινεται ακατορθωτο. Να σου πω το γιατι. Θελει απιστευτη οργανωση η οποια απαιτει καποια χρονια για να δημιουργηθει. Φαντασου οτι για να δημιουργηθει κατι τετοιο θα πρεπει αυτοι που θα το αναλαβουν να ειναι ενας κι ενας. Ενας αν βρεθει να εχει διαφορετικο σκοπο θα σου χαλασει τα σχεδια. Πρεπει να εχουν ηθικες αξιες ,να τους εχεις δοκιμασει σε τεραστια ποσα χρηματισμου και να τα εχουν αρνηθει,να μην ειναι και πρακτορες ή να λογοδοτουν σε αυτους και αλλα πολλα. Ακομα πρεπει να γνωριζουν οτι θα πανε σαν τα προβατα στην σφαγη κυριολεκτικα και να μην τους νοιαζει. Τετοιοι ανθρωποι σπανιζουν στο ελαχιστο σημερα. Με λιγα λογια θελουμε φιλοσοφους και αυτοι εχουν δυστυχως εκλειψει παντελως την συνγχρονη εποχη. Ακομα και ο Σωκρατης δικαστηκε και θανατωθηκε για τα ιδανικα του και γνωριζοντας οτι με τον θανατο θα ολοκληρωνοταν ο στοχος του που δεν ηταν αλλος απο το να απολαυσει τα αγαθα της φιλοσοφιας που ειχε αποκτησει στην ζωη του. Αν βρεθει ενας Ελληνας οπως ο Σωκρατης η εστω ενας ο ταπεινος Λιαντινης ισως τοτε να εχουμε καποια ελπιδα. Αλλιως ας ελπισουμε στον Ηλιο να κανει τα δικα του. Γιατι δεν μπορει στην ζωη οτιδηποτε υπαρχει γενητικα δεν περισσευει γιατι πολυ απλα ετσι εχει σχεδιαστει. Οποτε και το DNA δεν μπορει να λειτουργει μονο στο 5% και το αλλο 95% να ειναι αχρηστο. Το θεμα ειναι καπως να ενεργοποιηθει. Ισως ειναι και θεμα συχνοτητων τι να πω.

    • Tsou Kostas

      συμφωνω απολυτα, και θα ηθελα να προσθεσω οτι αυτος που ψαχνεις θα πρεπει να μην φοβαται και οτι θα τον καθαρισουν… κατι βεβαιο.

    • pariah

      Eκτός και αν κάνεις συνεργασίες με άλλους…Εδώ κλείσανε συμφωνία να μας δώσουν δωρεάν άρματα οι Αμερικάνοι με μόνη μετά υποχρέωση να πάρουμε οπλισμό για αυτά…Και οι Γερμανοί ελέω leopard μας έκαναν να αρνηθούμε….Μην πιάσουμε αντίστοιχες συμφωνίες με άλλους….Δεν λέω ότι και οι άλλοι το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους, αλλά βλέπεις ποιος σε γαμάει….

      Πάντως τον τελευταίο καιρό έχει πέσει αναθεώρηση στο τι προϊόν θα παίρνω από που…Αγαπητή Φινλανδία θέλεις εγγυήσεις….δεν πρόκειται να πάρω Nokia…Γερμανικό αμάξι ξανά δεν παίρνω…Ας υποστηρίξω τους χρεωμένους Ιταλούς….κοκ….Εγώ θα κάνω τις μικρές κινήσεις…τις μεγάλες να τις κάνει κάποιος που θα έχει την εξουσία….

    • hellboy

      μαζι σου!!αυτο το σκεπτικο δεν το εχει κανενας!!!!!!!ενα εμπαργκο στα προιοντα τους σε καθε νοικοκοιριο αυτη ειναι η απαντηση σε ολους τους “φιλους μας τους ευρωπαιους”.και σε αυτους που λενε οτι μας πληρωνουνε,να κλεισουν μερικες δουλειες να δουν ποιος τους πληρωνει.

    • pariah

      Πες ότι μας πληρώνουν….Δεν τα δίνουν τσάμπα…Πολλαπλάσια τα έπαιρναν…Καλά θα έκαναν να μην μας έδιναν να τον περνανε στο χέρι μπας και γλυτώναμε μια ώρα αρχίτερα….Γιατί δυστυχώς έχουμε ακόμα δρόμο με τους γαμώσπιτους…

    • hellboy

      πες το ψεματα….gmt  τυχη μας…

    • σωστοσ!!! απλα θα τουσ κρατησει στην πιεση..και στο τελοσ 8α τουσ πουλησει τισ μετοχεσ στην διπλασια τιμη!!!! και σσπασιμο στουσ ιαπωνεσ και κερδισμενη απο το τιποτα!!!! εδω ειμαστε και 8α με θυμηθητε!!!! ενασ τροποσ για να δειξουν οι γερμανοι τον χαρακτηρα τουσ!!!  :-P

  • Mika

    Eilikrina, exei katanthsei ahdia ayth h istoria…

  • ggarfe

    Παραδείγματα σωστής συνεργασίας.
    Η RENAULT έχει ένα ποσοστό της nissan, περίπου 34% αν δεν κάνω λάθος, καί συνεργάζεται η μια μετην άλλη μια χαρά. Στην Ιαπωνία όλοι παραδέχονται ότι ο CARLOS GHOSN έσωσε κυριολεκτικά την Ιαπωνική φίρμα.
    Ο όμιλος PSA έχει άριστη συνεργασία με τη MITSUBISHI. Έχω την άισθηση ότι οι Γάλλοι έχουν αποκτήσει ένα ποσοστό της Ιαπωνικής φίρμας.
    Η FORD αν καί έχει μειώσει δραματικά το ποσοτό που κατείχε στη MAZDA εξακολουθεί να συνεργάζεται μαζί της.

    Αυτός είναι ο ένας τρόπος.Ο τρόπος σεβασμού του άλλου.
    Πάμε τώρα στα ενδιαφέροντα. Ο όμιλος DAIMLER αγόρασε κάποτε το chrysler group. Τι έκανε ο Γερμανικός όμιλος; Στην ουσία γάμησε την chrysler. Η MERCEDES ήταν η αιτία που η chrysler έφτασε στην πτώχευση. Όσοι ασχολούνται με το σπορ θα ξέρουν ότι η MERC τσεπωσε τα 8 δις $ που είχε στα ταμεία της η chrysler.

    Η CHRYSLER ευτυχώς ανακάμπτει με εντυπωσιακούς ρυθμούς από τότε που ιδιοκτήτης της έγινε η FIAT
    Η suzuki βλεπει τη συνεργασία της με τη φαουβε να εξελίσσεται σε εφιάλτη.

    Είναι τυχαίο που κανείς τελικά δεν μπορεί να συνεργαστεί μαζί με τους Γερμαναράδες; Ακόμη καί οι Ιάπωνες που είναι ένας λαός με ιδιάιτερο τρόπο σκέψης συνεργάζονται με όλους με επιτυχία αλλά δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο ΄με τους Γερμανούς.

    Οι Γερμανοί θέλουν τη συνεργασία για να καταστρέψουν τους άλλους. Όχι για να κερδίσουν καί οι δύο.
    Αυτός είναι ο Γερμανικός τρόπος να κάνεις business

    • georgeiapwnas

      αφου μια ζωη ηταν και ειναι αχαρηστοι και εγωιστες θελουν να εχουν τον προτο λογο ειναι πολυ υπουλοι και ακομα και τωρα σε αυτη την δυσκολη κατασταση για το συμφερον τους και μονο βαζουν στιν ακρη τα 575 δις που μασ χρωστανε και πληρωνουμε εμεις σαν τους μαλακες για να μην θειξουμε την αξιοπρεπεια της γερμανιας που θα υποχρεονοταν να ξεχρεωνη μια τοσο δα μικρη Ελλαδιτσα…!!!κολο γερμανια…

    • pariah

      Η mercedes συγχωνεύθηκε με την chrysler και κατέληξε σε επικράτησή της…Συγχωνεύθηκαν γιατί πίστευαν ότι θα είχαν να λάβουν τεχνολογίες πέραν του να δώσουν…και έδωσαν….Η chrysler δεν γαμήθηκε από την mercedes μιας και η gm δεν είχε τον δικό της γερμαναρά για να την γαμήσει….Το ότι και οι 2 δεν είχαν προϊόντα της προκοπής και τα συνταξιοδοτικά τους έσκισαν…

      Με το 2ο  ακούγεται ότι ένα θεματάκι με τους αμερικανούς εργάτες θα έχουν και Ιαπωνες στο μέλλον που θα βγαίνει στη σύνταξη η πλειοψηφία του εργατικού δυναμικού τους. Αν το δεις από τότε που συγχωνεύθηκαν έπεσε η ποιότητα των mercedes κατά πολύ (για mercedes). Με την mitsubishi απλά συνεργάζονται, όπως συνεργάζονται σε κάποιους τομείς και με toyota και με bmw….

      Στις επιχειρήσεις όλοι είναι αιμοβόροι….Η toyota βάζει την daihatsu να βγάζει το παλιό της μοντέλο, η gm έστυψε την saab κοκ….Συνεργασία πρέπει να γίνεται μόνο μέσω ίσων….

    • Tsou Kostas

      για δες εδω, υπαρχει πουθενα charade?
      http://www.daihatsu.com/catalogue/index.html
      αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι daihatsu, ειναι για να εχουν να πουλανε κατι στην ευρωπη μεχρι το 2013 που θα φυγουν. toyota, τουρκικο δλδ. 
      εδω δειτε τι πουλανε στο χωριο τους….. http://www.daihatsu.co.jp/

    • pariah

      Για εδώ μιλάεω Ελλάδα…Άλλωστε και εσύ συμφώνησες ότι τον παίζει λίγο η toyota στο συγκεκριμένο θέμα….Το yaris ήταν πολύ καλό αλλά ένα facelift με τα σήματα της daihatsu θα ήταν πιο συνετό για να διατηρήσει και μια Α δυναμική ;)

    • ggarfe

      Η “συγχώνευση” της DAIMLER με την CHRYSLER μπορεί να παρουσιαζόταν σαν συγχώνευση αλλά στην ουσία ήταν take over από τη MERCEDES.
      Η MERC γάμησε κυριολεκτικά την CHRYSLER. Πέρα από το ότι στο τέλος της συνεργασίας τα 8 δις $ που υπήρχαν στα τάμεια της CHRYSLER είχαν κάνει φτερά πως Γερμανία μεριά, η MERC φρόντισε να ισοπεδώσει την CHRYSLER. Η συνεργασία δεν ήταν μεταξύ ίσων.
      Αν διάβαζες στο παρελθόν τους πίνακες αξιοπιστίας των Αμερικανικής αγοράς, θα δείς ότι η CHRYSLER ποτέ δεν ήταν στον πάτο. Συνήθως ήταν πάνω από τη μέση καί κάποιες χρονιές στη μέση.
      Η πτώση στην αξιολόγηση ήρθε την εποχή που η DAIMLER ανέλαβε τα ηνία.(επαναλαμβάνω, δεν ήταν συμφωνία μεταξύ ίσων).
      Επίσης τα χρόνια της συνεργασίας τους η MERC επέλεξε συνειδητά να υποβαθμίσει συνολικά τα προιόντα της CHRYSLER.

      Η ποιότητα της MERCEDES είχε πάρει την κατηφόρα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρόνια πρίν. Η τελευταία ποιοτική MERC ήταν η W124.
      Από εκεί καί πέρα επικράτησε το κόστος καί η οικονομία. Δεν είναι τυχαίο ότι στην παρουσίαση της τελευταιας σειράς C(πριν κανά 3άρι χρόνια) οι υπέυθυνοι της MERC δήλωναν πως θέλουν να αφήσουν πίσω τους τα λάθη που έγιναν στις προηγούμενες σειρές. Μέχρι καί το Γερμανικό autobild έγραφε πως η MERC δεν αντέχει άλλο ένα λάθος.

    • nikxan1

      φιλε, σαν μερσεντακιας, εχεις απολυτο δικιο. η μεταφορα του εργοστασιου της μερσεντες στην τουρκια, ηταν ολεθριο λαθος. η αδεια στο δικο μου (W203) δεν αναγραφει πουθενα την λεξη MERCEDES!! ΠΟΥΘΕΝΑ!!!! αν την δεις, γραφει DAIMLER CHRYSLER.

    • nikxan1

      φιλε, σαν μερσεντακιας, εχεις απολυτο δικιο. η μεταφορα του εργοστασιου της μερσεντες στην τουρκια, ηταν ολεθριο λαθος. η αδεια στο δικο μου (W203) δεν αναγραφει πουθενα την λεξη MERCEDES!! ΠΟΥΘΕΝΑ!!!! αν την δεις, γραφει DAIMLER CHRYSLER.

    • pariah

      Τα καινούργια γράφουν daimler νομίζω..Θα το εξακριβώσω με την πρώτη ευκαρία. Η w124 έγραφε  daimler benz στη βάση του σήματος κιόλας, όχι μόνο στην άδεια…

      Η 204 ήταν το πρώτο από την ερχόμενη γενιά, αυτοκίνητο που θα γυρνούσε στα βασικά….Για αυτό και η εξέλιξή της ήταν και μεγάλη και κοστοβόρα…Δεν ξέρω αν φτάνει το κόστος για την εποχή της, της 124….

      Πάντως στο net που έψαχνα έλεγαν ότι είχαν επενδύσει 37 εκατομμύρια και την πούλησαν την chrysler για 7….

  • ggarfe

    Πάντως από αυτή την περίπτωση θα βγούν τα εξής καλά καί κακά.
    Για τη σιχαμερή φαουβε θα βγεί το καλό ότι οι Ιάπωνες θα τα σκάσουν ΠΟΛΥ χοντρά για να ξανααποκτήσουν το 19.9%.
    Το κακό είναι ότι μετά καί από αυτό το επεισόδιο δεν υπάρχει περίπτωση άλλος κατασκευαστής να συνεργαστεί μαζί της. Καί αυτό είναι κακό, τη στιγμή που όλοι τρέχουν να βρούν συνεργάτες για να μοιραστούν κόστη. Ακόμα καί η ΤΟΥΟΤΑ συνεργάζεται με την PSA, έχει δηλώσει ότι βρίσκεται σε επαφές με τη FORD για την από κοινού εξέλιξη νέων τεχνολογιών στην ηλεκτροκίνηση.

    Για τη SUZUKI το κακό είναι αυτό που είπαμε. Τα 1.7δις € που πήρε με την πώληση του ποσοστού, θα τα επιστρέψει στο διπλάσιο. Το καλό είναι ότι μόλις λήξει αυτή η ιστορία ανοίγει ο δρόμος για ευρείας έκτασης συνεργασία με τον όμιλο ΦΙΑΤ.