Η Honda έχει βάλει στόχο να κάνει τα μοντέλα της ελαφρύτερα στο μέλλον μιας και οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια, στο βωμό της ασφάλειας έχουνε αυξήσει το βάρος των μοντέλων. Η αρχή έγινε με το νέο Peugeot 208 το οποίο είναι ελαφρύτερο από το 207 και πλέον στη φιλοσοφία αυτή μπαίνει και η Honda, η οποία θα αλλάξει τον τρόπο σχεδιασμού αλλά και τις μεθόδους συναρμολόγησης των μοντέλων της με στόχο να μειώσουν το βάρος των αυτοκινήτων, διατηρώντας στα ίδια επίπεδα την ασφάλεια και την άνεση που προσφέρουν τα μοντέλα της.

Η Ηοnda θα επενδύσει αρκετά δις γιεν ώστε να να αναβαθμίσει τα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο, με τα πρώτα μοντέλα που θα διαθέτουν την φιλοσοφία αυτή, να είναι να μικρότερα της γκάμας της, και συγκεκριμένα το N Box, το οποίο ζυγίζει κατά 10% λιγότερο, ενώ έχει μειωθεί και το κόστος παραγωγής του.

Στις σχετικές ειδήσεις σε ότι αφορά την Honda, η Warranty Direct έκανε μια έρευνα στην Αγγλία η οποία έδειξε ότι τα μοντέλα της Honda είναι τα πιο ανθεκτικά στις λακκούβες. Σύμφωνα με την έρευνα, μόλις το 1.4% των ιδιοκτητών ενός Honda έκανε αίτηση για επισκευή ζημιάς του αυτοκινήτου του, η οποία οφείλεται σε πτώση σε λακκούβα, ενώ στη χειρότερη θέση βρίσκεται η Chrysler με ποσοστό 12.2%. Αναλυτικά τα αποτελέσματα έδειξαν:

Κλικ για μεγέθυνση

[Πηγή: Warranty Direct, Reuters | Photo: Ian Muttoo/Flickr]

Δελτίο Τύπου

UK’S POTHOLE-PROOF CARS REVEALED

Honda cars are the most resilient to pothole damage, saving drivers hundreds of pounds in repairs each year, according to new research by Potholes.co.uk.

The road maintenance campaign website, set up by the UK’s leading warranty provider Warranty Direct, analysed tens of thousands of policies* to reveal the cars most and least susceptible to the nation’s biggest bugbear – potholes. This winter, UK roads are set to become the worst ‘in a generation.’

After Honda, the most ‘pothole-proof’ manufacturers are Toyota and Hyundai, with less than 2% of their cars suffering axle and suspension damage attributable to potholes and other road defects.

Conversely, Chrysler, Mercedes-Benz and Land Rover models are the most likely to be defeated by the UK’s pothole-riddled roads, with more than 10% suffering damage each year.

While the average payout for pothole-induced suspension damage is £309, Warranty Direct and Potholes.co.uk have indentified recent claims as high as £2,420.

Duncan McClure Fisher of Warranty Direct, said; ‘With last year’s road damage barely dealt with, a repeat of those harsh winter weather conditions could see our highways deteriorate to the worst state they’ve been in for a generation.

‘As councils struggle to solve the pothole problem, consumers can at least be smart about their vehicle of choice. We’ve found some cars have an uncanny ability to absorb the jolts from even the most severe road craters, while others aren’t so resilient.’

‘Particularly surprising is that high-end manufacturers are just as vulnerable, if not more so, than ‘value’ manufacturers. However, we wouldn’t lambast those at the bottom of the pile because the roads are just so bad.’

Anyone can report a road defect and share their story using Potholes.co.uk, which has contact details for councils across England, Scotland and Wales.

Top 10 most resilient manufacturers

(Chance of pothole induced suspension damage in an average year)

Make Incident rate**
1 HONDA 1.4%
2 TOYOTA 1.5%
3 HYUNDAI 1.7%
4 NISSAN 2.0%
5 KIA 2.1%
6 MITSUBISHI 2.2%
7 MINI 3.0%
8 SUZUKI 3.1%
9 FORD 3.4%
10 MAZDA 3.4%

Top 10 least resilient manufacturers

(Chance of pothole induced suspension damage in an average year)

Make Incident rate**
1 CHRYSLER 12.2%
2 SMART 10.6%
3 MERCEDES-BENZ 10.4%
4 LANDROVER 10.1%
5 JAGUAR 9.4%
6 SAAB 8.5%
7 FIAT 7.4%
8 BMW 6.8%
9 SEAT 6.6%
10 VAUXHALL 6.4%
  • pariah

    Θυμάμαι ότι η mercedes είχε τον ίδιο στόχο (π..χ w204) και από Ιαπωνία η mazda είναι η εταιρία που το τηρεί περισσότερο…

    • Γιώργος

      Ναι η Mazda σίγουρα έχει αυτή τη λογική αλλά για την Mercedes εκ του αποτελέσματος ίσως, δεν είμαι σίγουρος…

  • MitsosDaBest

    Αμάξια σαν τα Chrysler, BMW, Mercedes, Jaguar, Land Rover κ.λ.π. μου φαίνεται λογικό που είναι στα μη ανθεκτικά, γιατί είναι πάρα πολύ βαριά…

    • και φοράνε χαμηλά με μικρό προφίλ ;)

  • Tan-tax

    smart k merc den einai anthektika????????e kala kati mas eipes!!!!!!!!!!!
     :)
     :)
     :)

  • να οι κορεατεσ που λεγαμε πρωταγωνιστουν στην 10 μαζι με τους ιαπωνεσ και με δυο ευρωπαιους…;)

    • Jim Beam

      Και δεν υπαρχει ουτε ενας κορεατοιαπωνας στα ζημιαρικα!

    • ακριβως…;)

  • Panagiotis1984

    paidia mh 3exaname epishs oti ta bmw xrhsimopoioun kai elastika texnologias run flat(polu pio enisxumena apo ta sumbatika elastika)to apotelesma einai na kataponhte perissotero h zanta  

  • οχι οτι δεν εχουν καθολου, μια χαρα εχουν αλλα δεν ειναι σα τους κρατήρες που συναντάς στους ελληνικούς δρομους…
    οπως κ να εχει παντως οι λακκούβες δε παύει να ειναι λακκούβες κ οι μετρήσεις να δείχνουν τα αποτελέσματα!!

  • Γιώργος

    Εγώ θέλω να σταθώ γεγονός την “στροφής” της φιλοσοφίας των αυτοκινήτων σε κατασκευές που στοχεύουν στην μείωση του βάρους.
    Με την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία αν μη τι άλλο χαμηλό βάρος δεν σημαίνει μειωμένη αντοχή.Το αντίθετο θα έλεγα.
    Μείωση βάρους συνεπάγεται μείωση απαιτήσεων κινητήρα (άρα μείωσης κατανάλωσης και ρύπων), μείωση καταπόνησης ελαστικών, καλύτερη οδική συμπεριφορά. 
    Προσωπική μου άποψη είναι οτι μόνο πλεονεκτήματα έχει το μειωμένο βάρος.
    Πάλι καλά που ασπάζονται εκ νέου και αν και με υστέρηση 1-2γενεών αυτοκινήτων επανέρχονται σε αυτό.

  • Jim Beam

    Αυτα που ξεραμε λιγο-πολυ σε αριθμους.
    Εκτος φυσικα απο τους κολλημενους του στυλ γερμανικο=αθραυστο ιταλικο=τριζει σπαει φτερνιζεται καει λαδι.
    Μονη εκπληξη για μενα η απουσια της renault στα μη ανθεκτικα. Γτ αποσο ξερω τουλαχιστον στα 00’s η αξιοπιστια τους δεν ηταν το δυνατο τους σημειο. Μακαρι να βελτιωθηκε.
    Ακομη δεν περιμενα ΜΙΝΙ σε ανθεκτικες, ουτε OPEL σε ζημιαρικες.
    Ε ρε και να βγαινε η AR πρωτη στις ζημιες τι ειχε να γινει…