Η General Motors συνεχίζει να χάνει χρήματα από την Opel, αφού έχει χάσει μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 440 εκατ. ευρώ ενώ της έχει κοστίσει από το 1999, 9.87 δις ευρώ. Τα πράγματα δεν φαίνεται να πήγαν καλύτερα το τρίτο τρίμηνο του 2011 αφού η Opel πούλησε 1.8% λιγότερα αυτοκίνητα το 2011, (989.261 μονάδες) με το μερίδιο της αγοράς στην ΕΕ να έχει μειωθεί στο 7.3%, 5 και κάτι μονάδες λιγότερο, από το 12.6% του 1993.

Η GM το έχει αποδεχτεί ότι η στρατηγική που ακολούθησε για την Opel ήταν μια αποτυχία και παρότι έχει κλείσει το εργοστάσιο της Αμβέρσας και έχει ήδη απολύσει 5.800 άτομα, θα αναγκαστεί να απολύσει περισσότερο κόσμο ώστε να κάνει την Opel κερδοφόρα, με στόχο το 2016, να παρουσιάσει καθαρά κέρδη της τάξεως των 1 δις ευρώ, επενδύοντας 11 δις έως το 2014.

Το Detroit News, δηλώνει ότι έχει μιλήσει ανώτερο στέλεχος της GM το οποίο δεν κατονομάζει, και του δήλωσε ότι η GM Αμερικής έχει κουραστεί με την ανικανότητα της GM Ευρώπης να προωθήσει τα μοντέλα των εταιριών της (Opel και Vauxhall). Συνέχισε λέγοντας ότι αν η Opel δεν μπορεί να ορθοποδήσει μετά τις απολύσεις του 2009, τότε πρέπει να γίνουν ακόμη μεγαλύτερες περικοπές, τόσο στους υπαλλήλους όσο και στις εγκαταστάσεις ώστε γίνει κερδοφόρα.

Η General Motors ήδη βρίσκεται σε συνομιλίες με τα εργατικά συνδικάτα ώστε να γίνουν σοβαρές περικοπές μιας και η Ευρωπαική κρίση δεν βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Στο τραπέζι έχει πέσει το κλείσιμο των εργοστασίων συναρμολόγησης στο Μπόχουμ της Γερμανίας το οποίο απασχολεί 3.100 άτομα και αυτό του Ellesmere Port της Αγγλίας, στο οποίο δουλεύουν 2.100 υπάλληλοι.

Η GM ίσως διακόψει και τα δύο εμπορικά σήματα και να τα αντικαταστήσει από την Chevrolet. Αυτό έγραψε μια πρόσφατη έρευνα του IHS Automotive όπου συμπληρώνει ότι θα διατηρηθούν μόλις 4 με 5 εργοστάσια παραγωγής τα οποία θα τα μετατρέψει σε εργοστάσια συναρμολόγησης των μοντέλων της Chevrolet. H έρευνα αναφέρει ότι αν συμβεί αυτό, η Chevrolet θα μπει δυναμικά ως ένα φθηνό εμπορικό σήμα όπως η Skoda, η Hyundai και η Kia. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στο Russelsheim, θα συνεχίζει να λειτουργεί ώστε να σχεδιάζει τα μικρά αυτοκίνητα της GM τα οποία θα πωλούνται παγκοσμίως, όπως έχει κάνει πρόσφατα η Ford.

[Πηγή: Detroit News | Photo Copyright: Arne Dedert/AFP/Getty Images]