Οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουνε ξεκινήσει να μειώνουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων από 5% έως 20% ώστε να καταφέρουν να επιβιώσουν στον έντονο ανταγωνισμό αλλά και στην οικονομική κρίση. Η Καθημερινή αναφέρει ότι οι μειώσεις γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που αγγίζουν το 20%.

Η Interamerican λάνσαρε πρόσφατα το “Anytime On Line”, ένα πρόγραμμα μέσω διαδικτύου που εξασφαλίζει εκπτώσεις έως και 20% λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και που πυροδότησε τιμολογιακό πόλεμο.

Από την πλευρά της, η Εθνική Ασφαλιστική, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα με εκπτώσεις που φτάνουν στο 11%, ενώ όπως σημειώνει το δημοσίευμα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.

Παράλληλα, η Ιντερσαλόνικα, απαντά με μειώσεις με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5% ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, ενώ στο 15% φτάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μειώσεις αναμένεται να κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Axa Ασφαλιστική και η Υδρόγειος ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια εφαρμόζουν ήδη Allianz, Ergo, Generali, Groupama και Eurolife.

[Πηγή: Καθημερινή]