Αυτό είναι το ανανεωμένο Hyundai i20 το οποίο θα παρουσιαστεί την ερχόμενη εβδομάδα στη Γενεύη. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι διαθέτει νέο μπροστά μέρος παρόμοιας σχεδίασης με τα τελευταία μοντέλα των Κορεατών i30 και i40, τα οποία διαθέτουν την σχεδιαστική φιλοσοφία “Fluidic Sculpture”. Το νέο i20 διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, νέους προβολείς ομίχλης, νέα φωτιστικά σώματα, νέο καπό, νέο πίσω προφυλακτήρα, νέες ζάντες καθώς και νέα πίσω φωτιστικά σώματα. Μηχανικά αναμένεται να φορά έναν 1.200αρη με 78 άλογα, έναν 1.400αρη με 100 άλογα και έναν 1.400αρη CRDi πετρελαίου με 90 άλογα.

[Πηγή: Hyundai]

Δελτίο Τύπου

HYUNDAI REVEALS ALL NEW i20 AHEAD OF GENEVA DEBUT

  • Lowest ever CO2 emissions of any conventional powertrain: 84 g/km
  • First image reveals design update, influenced by fluidic sculpture
  • Five Year Triple Care standard on All New i20

Hyundai has released the first image of the All New i20, ahead of its world premiere at the 2012 Geneva Motor Show. The new model features refreshed styling, enhanced equipment and the lowest CO2 emissions of any conventional powertrain car on sale today.Among the four powertrain options available to buyers of the All New i20 will be the new 1.1-litre, 3-cylinder ‘U-II’ diesel engine that generates 75 ps. When mated to Hyundai’s Blue Drive technologies, this derivative emits just 84 g/km of CO2 – a figure lower than any other car with a conventional powertrain. The engine was developed at Hyundai’s Diesel Centre of Excellence – part of the European R&D set-up in Rüsselsheim, Germany – and showcases Hyundai’s expertise in clean diesel technology.

This ground-breaking new engine will be offered alongside another sub-100 g/km diesel. When combined with Blue Drive technologies, the upgraded 1.4-litre ‘U-II’ 90 ps engine emits 96 g/km.

The debut of the All New i20 sees the introduction of fluidic sculpture form language to Hyundai’s supermini. The revised exterior design carries the hallmarks of Hyundai styling, including the company’s signature hexagonal grille and new headlamp units. Updating their own design from the original i20, the stylists at Hyundai’s European design studio have further modernised the All New i20 with a more contemporary profile for the front and rear bumpers, a new sculpted bonnet and new wheel designs.

In terms of dimensions, the width (1710 mm), height (1490 mm) and wheelbase (2525 mm) of All New i20 remain the same, while the length has increased by just 55 mm (front 30 mm, rear 25 mm) over its predecessor to 3995 mm.

Allan Rushforth, Senior Vice President and Chief Operating Officer of Hyundai Motor Europe commented, “The i20 has been very popular with European buyers since it came to market in 2009, thanks to its combination of efficiency, quality, practicality and value.  With an enhanced engine line-up that includes the lowest CO2 emissions for a conventional powertrain, and sharper styling influenced by fluidic sculpture, the All New i20 will appeal to a broader range of buyers, including younger consumers. The assurance of our industry-best, comprehensive Five Year Triple Care package makes the All New i20 an even more attractive proposition.”

Further information about Hyundai’s world-premiere products, including the All New i20, will be announced at the company’s press conference at the Geneva Motor Show, taking place in Hall 1, stand 1040, at 09:45 (CET) on Tuesday 6 March 2012

  • cfu

    epic fail gia ta simerina dedomena oi kinitires
    eidika o 1.2,as parei paradeigma apo Fiat Group,Ford,Vw Group,Renault ti simainh 2012

    •  oπωσ ειχε πει κ ο TSOY KOSTAS gia to VELOSTER….
      ε σε 3-4 χρονια που θα τα κανουν και αυτοι τουρμπο!!!!
      θα τα γεμισουν μετα παντου αυτοκολλητα TURBO !!!!!!
      oπωσ ειπεσ μεγα FAIL oi kinhthtres…

    • κοιτα οπως λεει και το διαβολο αγορι απο κατω..οι κινητηρεσ ειναι επιτηδεσ fail για να δειχθει το πετραιελο που ειναι και ο επεικιμενος στοχος..!!απο αποψη στυλιστικη το καναν ακομα πιο αδιαφορο…και εγω ξερεις τι εχω καταλαβει???εκαναν ενα μπαμ με ενα 2 αυτοκινητα οι κορετατες και τωρα εχουν παρει τον αερα του οτι κανουν ειναι και σωστο…ΛΑΘΟΣ..ξεκαβαλα το καλαμι..:P!!

    • cfu

      fiat punto diesel 1.300 85 aloga
      kai ligotero tekmirio,kai DEN EXEI telh kykloforias

      pali fail to i20

    • ρε συ fail ειναι αυτο ειπα…αλλα σε τετοια κατηγορια εγω δεν θα κοιταζα καν τα αλογα τη 78 τη 85 ο ιδιος ταφος ειναι δεν κανουν τα 7 αλογα την διαφορα..

    •  δεν το πιστευω οτι ειναι σκοπιμοι οι κινητητρεσ για να ευννοησουν το ντιζελ!!!! απλα ειναι FAIL !!!!
      αμα ηθελεσ για ντιζελ….το εβγαζεσ απλα ΜΟΝΟ ντιζελ και τελειωσε!!!!!!
      οπωσ πχ με τα αυτοματα κιβωτια αλλω εταιριων !!!!!! ΜΟΝΟ αυτοματα και τελοσ!!!! αυτο σου πουλαω κυριε…αν θελεισ…τα σκασ!!!!!
      σκεψου να το εκανε η κακια VW ti ua elegan…… οτι δεν μπορει να βγαλει ενα βενζινοκινητα αξιο χωρισ τουρμπο και τετοια…..απλα οπωσ ειπεσ και συ….οι κορεατεσ εχουν καβαλησει για τα καλα το καλαμι……….αλλα δεν εχουν σκεφτει οτι ειναι ΧΟΝΤΡΟ!!! και στο τελοσ θα πονεσει!!!!!  ;-)

    • παχαινει σιγα σιγα το καλαμι και θα πονεσει μετα..χαχαχαχα….ναι ρε συ δικιο εχεισ…αλλα οπως ειπα και πιο πανω τα 5-10 αλογα ειναι ανουσια σε τετοιεσ ιπποδυναμεισ…εγω αν ηθελα οικονομια που μου εχει πριξει τα παπαρια ο πατερας μου παρε ενα χιλιαρι παρε ενα χιλιαρι..θα επερνα ενα hyundai atos 600cc θα του καρφωνα και υγραεριο..και πραγματικα θα ξεχναγα να γεμισο..το εχει ο θειος μου και μ λεει το γεμιζω μια φορα τη βδομαδα..αλλα ειναι ταφος..χαχα

    •  αχαχχαχα!!
      ναι τα 10+ αλογα αν ειναι τουρμπο δεν λεει!!!
      αλλα η ροπη ειναι 3πλασια!!! και αυτο πληρωνεισ!!!!
      τεσπα!!!!!! εδω θα ειμαστε να βαλουμε  το σκουφι στο καλαμι!!!!  :-P

    • χαχαχα..για να γλυστραει…χαχαχ…:P

  • MitsosDaBest

    Το έκαναν ακόμα πιο άσχημο…

    Θα συμφωνήσω και με τον cfu για τους κινητήρες…

  • hellboy

    ρε σεις μυαλο 0??? αφου θελουν να προωθησουν τον ντιζελ.αφου η εε ντιζελ περνει……συγκεντρωθητε!!!!!!!!!!!!!ασχημο το κανανε το προηγουμενο ηταν ποιο αλανικο!

    • GioKak

      Στην ΕΕ έχουν αρχίσει να μειώνονται οι πωλήσεις diesel από το 2011…

    • hellboy

      χαχαχα!!!!!!!θα δουμε παντως ειναι φτηνο!!!ακομα και στο ντιζελ!!

  • Teobc

    Προσωπικά εμένα μου αρέσει.Ειδικά στο εμπρός μέρος…είναι κουκλί.

  • fatals

    Ωραιο ειναι! 

    • Iosif

      Σιγουρα ποιο ωραιο απο τον προκατοχο.

  • Adadad

    Κοτσαρανε μπροστα την μασκα του i30 και αυτο ητανε,αλλα ενταξει ειπαμε μονο το VAG κανει copy paste…

  • Kopidi

    καλα κανουν και εχουν ατμοσφαιρικους κινητηρες,απευθυνονται εκει που απευθυνονται,εγω προσωπικα θα το προτιμουσα απο ενα polo tsi,ακομα και οι γερμανοι του TUV δεν εχουν πουθενα ψηλα στην λιστα καποιο δημοφιλες turbo,οποιος θελει να τον γδυνουν στα σερβις και να φοβαται τι προβλημα θα του βγαλει δικαωμα του..καναμε και τουσ γερμανους πλουσιους

    • cfu

      o tce,multijet,twinair,kai t-jet einai germanikoi???? min mplekoume pandou tous germanous

    • Kopidi

      ανεφερα απλα οτι ακομα και οι γερμανοι που καλλιστα θα μπορουσαν να κανουν τα στραβα ματια σε αυτες τις αξιολογησεις,δεν το εκαναν,μονο ενα vw phaeton ειναι ψηλα στην λιστα,οσο για τουσ κινητηρες που ανεφερες ειναι μακραν κατω στην λιστα,παντου επικρατουν τα ατμοσφαιρικα μοτερ,και οποιος καταλαβε καταλαβε….