H MR Car Design πήρε ένα VW Golf V R32 και αρχικά το έντυσε με ένα μπλε ματ αυτοκόλλητο βινιλίου με μαύρες ματ λεπτομέρειες στη γρίλια αλλά και στα σήματα αλλά μην νομίζεις ότι άφησε ανέγγιχτο τον V6 ατμοσφαιρικό 3.2-λίτρων κινητήρα του. Αυτός χάρη στην προσθήκη turbo αποδίδει πλέον 465 άλογα με 550 Nm ροπής ενώ ενίσχυσε και το κιβώτιο DSG ώστε να αντέξει την επιπλέον δύναμη. Του φόρεσε KW Clubsport αναρτήσεις, μεγάλα φρένα 355 mm, καθώς και αντιστρεπτικές μπάρες της H&R. Τέλος του φόρεσε και 19″ μαύρες ζάντες OZ Ultraleggera με μπλε λεπτομέρειες καθώς και LED φώτα ημέρας. Πως σου φαίνεται;


[Πηγή: MR Car Design]

  • fatals

    Αυτο ειναι εργαλειο!!!!

    • παρε κατι πραγματικα ομορφο!!!

    • fatals

      Ωραιο επισης!!!

  • Grekoum

    Εγιναν ολα αυτα και ως εκ θαυματος το Golf………εμεινε…. Golf…… Αξιοσεβαστα ολα αυτα,οπως ισως και το Golf σαν αυτοκινητο,ομως χωρις ψυχη που πας? Αχρωμο, αοσμο,αγευστο οτι και να αλλαξει.Υπαρχουν αυτοκινητα με ψυχη που μιλανε στις αισθησεις ακομη και σημερα αλλα το συγκεκριμενο ποτε δεν ηταν ενα απο αυτα και κατα πασα πιθανοτητα ποτε δε θα γινει! Προσωπικη εκτιμηση παντα,φυσικα!

    • Adadad

      Να σε ρωτησω κατι,επειδη ειναι παρατηρημενη αυτη η φραση να λεγεται απο αρκετους,εμεινε Golf λεει,δηλαδη θα μπορουσε να ειναι κατι διαφορετικο απο Golf??

      Δηλαδη αν παρουμε ενα fiat punto για παραδειγμα,τυχαια επιλογη το punto,και του βαλουμε μια αντιστοιχη φορεσια τυπου MR Car Design η οποιας αλλης εταιρειας προτιμας,θα ειναι ωραιο,θα φαινεται ισως τουμπανο,θα παραμεινει ομως και αυτο,ενα…punto,σωστα?

      Μα το Golf ανεκαθεν δεν ηταν αυτοκινητο τετοιου σκοπου,που να σε εξιταρει με την εμφανιση του,με την οδηγικη του συμπεριφορα και τα λοιπα,αρα το να λεμε εκ των υστερων…εεεεε οτι και να κανει Golf θα παραμεινει, ειναι ολιγον τι υποκρισια.

    • Grekoum

      Αγαπητε Adadad οταν δαπανας ενα προφανως αξιοσεβαστο ποσο για μια βελτιωση η οποια δεν ειναι μονο μηχανικη αλλα αφορα και το κοματι της εμφανισης,εχεις τη προσδοκια το αποτελεσμα να σε ενθουσιαζει εκτος απο οδηγικα, και εμφανισιακα. Το αυτοκινητο ομως αυτο ειναι σε καθε του γενια τοσο συντηρητικο και ουδετερο που δε μπορει οσο και να το αγριεψεις,να σε εξιταρει.Κατα τη προσωπικη μου αποψη παντα, δε βοηθα καθολου μα καθολου η σχεδιαση του….Οταν εχεις ενα αμαξι με 465 αλογα θελεις και το αντιστοιχο “φαινεσθαι”. Εκει αναφερομουν οταν ελεγα πως το Golf εμεινε Golf! Κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου, ομως δε συμφωνω οτι ειναι υποκριτικο το σχολιο

    • nikxan1

      οχι απαραιτητα αυτο που ειπες, αλλα λιγη παραπανω καυλα και φαντασια στον σχεδιασμο του εσωτερικου αλλα και του εξωτερικου, ουτε κοστιζει κατι, ουτε θελει παραπανω χρονο.
      δες το ΜΙΤΟ μιας αλφα ρομεο που παλευει να στεθει οικονομικα, και δες το γκολφ του κολλοσου του γκρουπ. πες αντικειμενικα, ποιο απο τα 2 ειναι πιο ομορφο, πιο σε φτιαχνει περισσοτερο, και ποιο απο τα 2 εχει πιο καυλιαρικο εσωτερικο. συμφωνεις???

    • Grekoum

      Στο μυαλο μου εισαι….

    • nikxan1

      φιλε επι 2 χρονια ημουν με κοπελα που ειχε GOLF4 GENERATION. αν εξαιρεσεις το χρωμα στα οργανα που ειναι απο τα πιο ομορφα που εχω δει σε αμαξι, σου δινω τον λογο μου, οτι το τσινκουετσεντακι που εχω, μοντελο του 96, ειχε πιο καυλιαρικο εσωτερικο, με πιο πολλα λαμπακια και μπλιμπλικια. μπορει σε καμια γερη λακουβα να ετρωγες το ταμπλω στα ποδια, αλλα μεχρι τοτε, χαιροσουν να το χζευεις.
      τραβας μια γραμμη να ορισεις το ταμπλω, κανε την πιο στρογγυλη ρε μαλακα σχεδιαστη, ή πιο τρελη, μα λιγη τρελα παραπανω σε ενα νεανικο αμαξι του 21ου αιωνα δεν βλαπτει.
      και μπαινεις στην ΜΙΤΟ που ανηκει στην αλφα ρομεο, που ολοι (σχεδον) εδω μεσα την θεωρουμε αφορμη να πουμε καμια εξυπνη ατακα, και πραγματικα ζαλιζεσαι.
      μπορει να τριξει πιο νωρις απο το γκολφ, αλλα ποιος νοιαζεται???
      βλεπεις την μιτο απ’εξω, μπορει να σκουριασει πιο νωρις απο το γκολφ, αλλα ποιος νοιαζεται??
      εχω κραξει τα αλφα ρομεο πιο πολυ απο τον καθενα εδω μεσα, αλλα προσωπικη μου αποψη ειναι οτι, αν εξαιρεσεις τους κινητηρες, το ΜΙΤΟ ειναι 150 κλασεις πιο πανω απο τα γκολφ σε σχεδιαση μεσα-εξω.
      και μεταξυ μας τωρα, τα γκολφ δεν εχουν καμια ποιοτητα περιοπης. το 4αρι που εζησα 2 χρονια, ξεφτυζαν τα πλαστικα κομματια, εχουν μια παραξενη επικαλυψη απο πανω τους για να εχουν μαλλον αλλη υφη, και μετα απο λιγο καιρο ξεφτυζει και μενει το σκετο πλαστικο.
      τεσπα, ειπαμε γουστα ειναι αυτα. εδω καποιοι ακομα θα ψηφισουν πασοκ, στα γκολφ κολλαμε??

    • Grekoum

      Με εχεις καλυψει απολυτα δεν εχει νοημα να πω και κατι αλλο περα απο το οτι λατρευω τα αυτοκινητα αλλα μια ζωη το τελευταιο που θα κοιταγα ειναι αν ενα αμαξι τριζει λιγο παραπανω,ιιιιιισως χαλασε κατι,ισως απαξιωθει πολυ πιο γρηγορα! Ε και??? Οσο το εχω παντως το απολαμβανω! Οσο για το φιατακι που λες…..σε πιστευω απολυτως…..

    • Mika

      Symfwnw apolyta gia osa les gia th Mito..Eilikrina zalizomai otan th blepw, idiws th xymenh san loukouma myth tou Gonzo mprosta….
      :-)))))))))))))
      Ki apo mesa, ok, sympathitikh einai,alla otan akoumpaw ton agkwna mou sth porta ki ayth mpainei mesa, ekei sto ypsos tou parathyrou, kserw pws den tha anteksei kai poly…
      Apla,den einai gia mena…

    • nikxan1

      ma min krybomaste pisw apo to daxtylo mas, to teleytaio prama pou tha breis se mia alfa, den einai poiotita. einai ooooooooola ta ypoloipa.
      to thema me tis alfa, to exoume koubentiasei polles fores. mhn perimeneis na breis poiothta apo audi se ena alfa. min perimeneis kaula apo alfa se ena golf. min perimeneis axiopistia honda se ena golf h ena alfa. i kathe marka, exei ta dika tis.

    • Mika

      Symfwnw..Apla, to design apo ena shmeio kai meta to bariesai..H mallon molis perasei o enthousiasmos tou prwtou erwta,arxizeis kai psaxneis ta psegadia..
      Kai an den eisai sthn eytyxh thesh na allazeis aytokinhta kathe 2-3 xronia, thes na pisteyeis pws tha krathsei to eswteriko tou xwris tsik gia mia 5etia toulaxiston!!!…H Mito, opws thn eida sthn ekthesh, den mou edwse me tipota ayth thn entypwsh..Kathisa mesa,ekleisa th porta,akoumpaga ton agkwna mou sto eswteriko ths portas kai ta plastika bouliazan!!Kai na peis pws ebala dynamh???Akoumpousa!!!Lew tou pwlhth, ti einai ayto re sy????
      Den eipe tipota, kounouse to kefali…Mou leei, den exei anagkh, mh to blepeis etsi, klp..
      Apenantias, 10 metra pio pera, to Punto Abarth edeixne poly pio gerodemeno kai poiotiko apo thn lamprh ksaderfh tou…Me entypwsiase poly, den kanw plaka…Ayto tha epairna,anti th Mito-gka..Ki exei kathismata, oxi tis mapes ths AR..

    • ilikeyourcar


      Apla, to design apo ena shmeio kai meta to bariesai..H mallon molis perasei o enthousiasmos tou prwtou erwta,arxizeis kai psaxneis ta psegadia..”

       Πραγματικα η φραση σου αυτη εκανε το ματι μου να σκαλωσει… υποθετω πως αν αναπτυξεις πιο πολυ τη σκεψη σου θα συμφωνησουμε σε μερικα πραγματα αλλα παντως διαφωνω μαζι σου ως προς αυτο που βλεπω παραπανω και θα κανω λιγο χιουμορ. 

      Αν βαριεσαι το design γρηγορα απλα αλαξε στρατοπεδο… οι ιταλοφιλοι σε περιμενουμε… γιατι στην απο εδω μερια βαριομαστε μετα απο λιγο καιρο τα τελεια πλαστικα και αρχιζουμε να τη ψαχνουμε με το design… :P Δεν φταις εσυ αντρας εισαι και αργα η γρηγορα θα βαρεθεις τα πλαστικα και τις αξιες μεταπωλησης και θα γυρεψεις κατι να σε φτιαχνει… και κατα βαθος γουσταρεις Αλφα Μιτο αλλα διαλεγεις Αουντι Α1 για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο…(σαν γαμος απο συνοικεσιο ακουγονται αυτα). Αλλα μην ξεχνας πως ολοι οι μεγαλοι ερωτες ξεκινησαν απο την αρνηση. Για αυτο οποτε πετυχαινεις Μιτο στο δρομο αντι να γυρνας ολοκληρος στο καθρεφτη να κοιτας την μυτουλα της που φερνει κατι απο σκαλισμενο προσωπο κουκουβαγιας σε ολολευκο μαρμαρο (ω ναι η κουκλα εχει και χιουμορ και εμπνευση!) παρε μια γιατι θα στουκαρεις καμια μερα στο μπροστινο σου… ;) Και αν η Μιτο ειναι απιαστο ονειρο παρε το abarth και πιστεψε με θα ξαναλαχταρισεις Α1 και Polo μονο τη μερα που o 2ος γιος σου θα σου πει μπαμπα μπορεις να μου παρεις ενα μικρο κυριλε κουβαδακι να παιζω στη παραλια; …(Αστειευομαι φυσικα)  :P 

    • Mika

      Den exw xrono na to analysw, thelei poly koubenta kai den exw to xrono pou thelw aytes tis meres, pou pnigomai arketa..
      Giati omws den eides kai th 2h paragrafo mou, ekei ekshgw arketa to skeptiko mou…
      Den me exei peisei kanena italiko ws twra, wste na to parw, kai na pw pws tha kanw kai oikonomia, glytwnontas lefta apo ena germaniko px..Orismena einai wraia na ta blepeis, alla mexri ekei, gia mena..Den me exei peisei kapoio swsta wste na thelw na ependysw panw tou…Mono to 500 se kapoies ekdoseis tou..
      Poly perissotero h Mito, sthn opoia mphka kai bghka, kai san prwhn gkomenoi pou ta xalasan, eipame na meinoume ekei…Pantws otan th blepw sto dromo,apo thn allh meria koitazw, sigoura kati pio endiaferon tha brw ekei…
      :p
      Abarth, xilies fores,den to syzhtw..Poso mallon pou pia h Mito QV den einai to value for money,pou kapote htan..Shmera kanei ta idia lefta me prin 2 xronia,afairwntas omws apo to std eksoplismo ta Xenon fwta, kai to BOSE hxosysthma,dhladh 1500 eyrw meiwn, se sxesh me paliotera…Megisth koroidia dhaldh.
      Opote, AN pote, leme twra, mono mtx me liga km, sta 15000 pou th dinoun orismenoi…
      Alla, Abarth epairna aneta,giati ayto einai pragmatiko koukli,oxi h Mito-gka.

    • ilikeyourcar

      Την ειδα φυσικα και την 2η αλλα σου ειπα σκαλωσα εκει… και ειπα να κανω και λιγο χιουμορ… 

      ΥΓ: Το μονο καλο με την ανεργια ειναι ο περισσευουμενος χρονος. Σε ζηλευω παντως που δεν εχεις τοσο οσο εγω… ;)

    • ilikeyourcar

      Παντως αναφορικα με τη Μιτο θα σου πω πως αν την πετυχω 10 φορες στο δρομο τις 3 αναλογα με την οπτικη γωνια θα πω πωπω καπως στραβοχυμενο ειναι αυτο το αμαξι και τις αλλες 7 θα πω να μια καλονη, ξεχωριστη και με αποψη κυρια, γεματη καμπυλες και εντονα χαρακτηριστικα… Αυτο που σου περιγραφω, το 7/10 που σε τρελαινει και το 3/10 που λες κατι παει στραβα εγω το θεωρω επιτυχια στο ντιζαιν… με φτιαχνει. Εχει ενδιαφερον… ειναι κατι τελος παντων. Το προτιμω ακομα και απο τα κατα κοινη ομολογια πανεμορφα αυτοκινητα… Γουστα ειναι αυτα…

    • Constantine

      Βρε Στρουμφάκι της αυτοκίνησης μπορεί να είσαι αντι-Γκολφάκιας αλλά είσαι υπερβολικός .

      Εχω Golf 4 το ταμπλό μετά απο 10 χρόνια είναι σαν καινούργιο . Πράγματι στις χειρολαβές και στην κονσόλα το πλαστικό μπορεί να ξεφτίσει όπως σε κάθε αλλο αυτοκίνητο απο την πολυχρησία ή τον ήλιο αλλά πέρασαν 10 χρόνια ταλαιπωρίας για να ξεφτίσει εμενα και αν το τρίψεις με ενα σφουγγαράκι φευγει και γίνεται σαν καινούργιο . Σε πληροφορώ πως είναι απο τα πιο ποιοτικά ταμπλό που εχω συναντησει . Ακόμη και της Μερσεντες του πατέρα μου άρχισε σε 3-4 χρόνια που το έχει να ξεφτίζει και είναι και Μερσεντες πανάθεμα το

      τωρα αν στην πρωην σου ξέφτισαν σε 2 χρόνια τότε σημαίνει πως το παραχάιδευες το αμαξι απο ζήλεια και πόθο τώρα βγάζεις την κακία σου !!! 

      http://files.coloribus.com/files/adsarchive/part_392/3929605/file/vw-golf-smurf-small-71653.jpg

    • nikxan1

      χαχαχαχα να χαιδευω το γκολφ????
      χαχαχαχαχαχχαχαχαχ καλυτερα να χαιδεψω καμια χοντρη τριχωτη γυναικα.
      τι μοντελο εχει ο πατερας σου???
      και τετοιος καλος πατερας, πως μπορει ναεβγαλε γκολφακια γιο??
      απο ροδο βγαινει αγκαθι τελικα, ε ???

    • Constantine

      Βρε το χάιδευες και όταν χώρισες αυτό σε πείραξε  , που δεν μπορούσες να το ξαναχαίδεψεις . Απο τότε έβγαλες αντίδραση , ως άμυνα στην απώλεια του αγαπημένου σου Golf …

      W203 έχει όπως εσυ , με το σπόρ πακέτο , χαμήλωμα , σπορ αναρτηση , 18αρες ή 17αρες ζάντες πεντάκτινες δεν θυμάμαι , σπορ εξατμιση πίσω , εξοπλισμο αναλογο όλα μανίσια , μολυβί χρώμα

      2 Golf παρακαλώ περάσαν στην οικογένεια . Κάτι ξέρουμε παραπάνω !!! αχαχαχ

    • nikxan1

      me ti kinhthra ??? 2litro h 18ari ???

    • Constantine

      1.8 143 ps . Ο πατέρας μου δεν πήρε ποτέ 2λιτρο και πάνω . Πάντα έλεγε πως στην Ελλάδα το αμαξι ειναι σαν την αγελάδα που αρμέγουν οταν ψάχνουν λεφτά για αυτό δεν το ρίσκαρε 

      Τότε συζητούσαμε αν θα πάρει το 1.8 143 ps ή με τα 160 . Προτίμησε να δώσει τα 2-3 χιλιάρικα διαφορά σε εξοπλισμό και στο σπορ πακέτο παρα στα αλογα . Καλα εκανε αποδείχτηκε ….

      Νίκο διάβασα πως πάιζει πολύ το θεμα με τις Βουλγαρικές πινακίδες . Υπάρχουν και εταιρίες που το αναλαμβάνουν , ασφάλιση , τέλη , τεκμήρια όλα πληρωμένα . Για ψάξτο ……

    • nikxan1

      μπορει να παρει τα αλογα με τρομερα ευκολο τροπο, μονο εναν αναπρογραμματισμο της ECU να κανει. για κανενα λογο να μην βαλει τροχαλια. με τα εξτρα αλογα θα το απολαυσει το αμαξι, και μπορει να ξυπνησεις και’συ λιγο.
      οσον αφορα τις βουλγαρικες:
      το εχω ψαξει, μονο 2 χιλιαρικα θελει να ανοιξεις μια οφ σορ στην βουλγαρια, με μονη την υποχρεωση να περνας καθε 2 χρονια απο ωουλγαρικο κτεο.
      ομως το σδοε κανει ερευνες ειδικα για τα αυτοκινητα με βουλγαρικες πινακιδες. αν μπουν στο τριπακι να σε ψαξουν, ολο και κατι θα βρει.
      εχω βρει τον τροπο, το μονο που μενει, ειναι να γραψω 10% της κυριοτητας σε καποιον αλλον, οποτε μου μενουν μονο 1800 κυβικα για τεκμηριο εμενα. δεν γλυτωνω τα τελη, αλλα πιο πολυ με ποναει το τεκμηριο.
      εχω σκεφτει πολλες λυσεις ακομα, αλλα δεν λεγονται δημοσια.

    • Adadad

      Συμφωνω σε αυτο που λες,καμια διαφωνια για τη φαντασια στο εσωτερικο και την καυλα,δεκτον και μαζι σου,να τα λεμε ολα,ναι κυριοι το Golf ειναι ενα συντηρητικο αυτοκινητο σε σχεδιαση και σε οδηγηση,δεν ειναι κακο αυτοκινητακι αλλα ουτε  ο βασιλιας που θελουν μας παρουσιαζουν.

      Αλλα επεσες στην περιπτωση που εμενα δεν μου αρεσει η MITO oυτε εσωτερικα ουτε εξωτερικα,την θεωρω μια κακη παρενθεση της αλφα ρομεο,γουστα μεν αλλα οκ.

      Η φιλοσοφια του Golf ειναι συγκεκριμενη,την ξερουμε και δεν αλλαζει,οσο και να βριζω εγω την VAGελα(βαγγελα ,βαγγελα αμα θελεις ξαναελα) δεν θα αλλαξει.

      Στην περιπτωση αυτου του bodykit συμφωνω οτι ουτε εμενα μου πολυαρεσε,ειδικα αυτο το ματ θαλασσι χρωμα δεν μου καθισε καλα,βαλτου ενα μαυρο να δειξει καλυτερα.

    • nikxan1

      ξερεις πιο αμαξι ειδα προκαιρου, και εντυπωσιαστηκα με τον σχεδιασμο του???
      το καινουριο φιεστα!!!
      αν δεν σ’αρεσει η μιτο, μην μου πεις οτι το φιαστακι δεν ειναι τρελα υπεροχο……
      δεν το εχω δει μεσα πως ειναι, αλλα απ’εξω ειναι εμπνευσμενο !!!

    • Adadad

       Το facelift εννοεις? To fiestaki φιλε το ειχα στα σχεδια μου πριν κατι μηνες,αλλα λιγο οι μαμουνιες με την αποσυρση που παιχτηκαν,λιγο οτι δεν ειχε τον κινητηρα που του αξιζε,το αφησα μπας και βαλουν κανενα ecoboost με καλυτερες επιδοσεις,συν οτι λιγο τα ταμπουρα πισω,το 5αρι κιβωτιο που θα μπορουσε να ειναι 6αρι,κατι τετοιες λεπτομεριες.

      Ελπιζω να μην το χαλασαν σε εμφανιση το καινουριο φιεστα,θα πουλησει τρελα αν βελτιωσουν 2-3 πραγματακια.

    • cfu

      den exei ginei kanena facelift apo to 2008
      gia tous kinitires symfono einai kapos palio moditikoi,alla tora me tous ecoboost tha petaei kai den tha kaei

    • nikxan1

      ναι, το FACELIFT εννοω, το πιο προσφατο φιεστα τελοσπαντων. το ειδα σε ασπρο και γυρισε ο νους μου.
      με αεροτομες, με φουστιτσες, χαμηλωμενο κτλ, σε ασπρο χρωμα, μιλαμε μια ομορφια!!!!
      τα ταμπουρα εξακολουθουν ακομα και μπαινουν σε καλα και γρηγορα αυτοκινητα???
      ειχα την αισθηση οτι ειχαν σταματησει. οπως και να’χει, μιλαμε για πανεμορφο αμαξι.

    • gronholm89

      ela na se paw volta… fiesta tou 2010 1.6 sport leuko me ta 17aria tou tin aerotomara tou k ta sxetika… kai xamilwmeno me eibach 3cm…

      ontws ta tampoura einai 3enera, alla an deis sugkritika me tous antagwnistes tou pou exoun diskofrena pisw stamataei pio nwris ;)

    • nikxan1

      polu euxaristws na me pas bolta, to goustarw me trela to fiasta.
      tourbaki skefthkes katholou ???
      krima tetoia omorfia xwris kati parapanw!!!!

    • gronholm89

       oxi dn paw g turbo… kata nou exw to prwto stadio tis etaireias me 140+ aloga kai 0-100 se 7.9s… mou arkoun emena auta, allwste eimai tou stripsimatos…

    • nikxan1

      gia des kalytera ena 2o stadiaki me low pressure turbo na trelatheis…
      den tha soy xalasei to stripsimo ena pow pressure turbo, isa isa tha sou dwsei kalyterh exodo kai kalytero elegxo mesa sthn strofi, xwris na sto kanei ypostrofiko na paleyeis na mazeueis moytra!!!
      kai ama odigas turbo, pistepse me, den t’allazeis me tipota meta.

    • cfu

      ti les tora apo to ergostasio 140 alogakia???

      file jet an mporeis kanto

    • ilikeyourcar

      Αποκλειεται να κανει 7.9… Τζαμπα λεφτα θα δωσεις φιλος… με το ζορι πεφτει κατω απο 10 το 1.6 με τα 120 αλογα… με φπα αποκλειεται να γινει αυτο που λες και απλα θα καις πιο πολυ για μια σταλα παραπανω γκαζι. Καλυτερα δωσε εμφαση στα αλλα χαρισματα του που ειναι αρκετα…

    • gronholm89

       http://www.carcenter.gr/tunesdetails.asp?uid=NEW%20FIESTA%201.6&f=4

    • gronholm89

       sou apantaw edw gt dn m afine sto allo… isws, isws se duo – tria xronakia na koita3w gia ton ecoboost p mpainei k kouti (einai duskolo moter gia turbisma to 1.6 ti-vct)

    • nikxan1

      ola ta moter einia eukolotata, sthn ECU kollane oloi, alla ama o ergostasikos eggefalos den mporei na peiraxtei, bazeis agrafo kai kaneis oti thes.
      tespa, esy xereis. pantws den tha soy xalasei to stripsimo ena light turbisma.
      einai amartia toso omorfo amaxi na min mporei na kanei mpam sthn eftheia.
      e kai peta ta tampoura…..

    • Mika

      Asto, ayto einai kseftyla, Fiesta 1600 Sport me bodykit,kai tampoura pisw…
      Tha allaksei omws, molis erthoun oi kaloi ecoboost kinhthres..
      Elpizw mono na tou xalasoun kai poly th mourh, giati hdh sto eperxomeno ST me ta 180 ps to exoun kanei san rofo….
      :-((((((((

    • Adadad

      Οχι βεβαια στα γρηγορα,στις πιο απλες εκδοσεις ειχαν μεχρι τωρα ταμπουρα αναφερομουν,ελπιζω να το εχουν αλλαξουν γιατι δεν λεει.

    • cfu

      mesa einai akoma pio oraio apo tous pio trendy kai neanikous  sxediasmous
      http://www.saxperience.com/forum/showthread.php?p=3047088 
      http://www.fordownersclub.com/forums/topic/30887-dismount-dials-panel/ 

      to esoteriko bgainei kai se oti xroma thelis mayro/grizo,roz,mple,mpez

      symfono kai gia ti mito apo ta pio kavliarika amaksia,mporei na to eixa parei 
      alla den to dialeksa giati exei 2 portes,kai exo ena mikro thema me ti fimi tis Alfa

    • Adadad

      Η αληθεια ειναι για το εσωτερικο του fiesta οτι θα μπορουσε να ειναι λιγο ποιο ποιοτικο,ειναι λιγο σκληρο το πλαστικο στο ταμπλω,ενω τα αρκετα κουμπακια ειναι λιγο υπερβολη.

      Το παρακατω εσωτερικο ας πουμε ειναι βελτιωμενο,δεν ξερω ποια εκδοση ειναι αυτη η αν ειναι του 2012,παντως δειχνει ποιοτικοτερο.

    • cfu

      ειναι για Αμερικανικη-Ασιατικη  αγορα,μικρες διαφορες απο το Ευρωπαικο σε εμας ξεκινησε απο τελη του 2008 εκει 2010 περιπου,και αλλαξαν λιγο το προφυλακτήρα(διαφορετικος της Αμερικης και διαφορετικος τις Ασιας) και ελαχιστες διαφορες στο εσωτερικο

    • GioKak

       Ποιότητα είναι το πόσο καλά είναι συναρμολογημένο το εσωτερικό και πόσο θα αντέξει στο χρόνο, το αν είναι σκληρό ή μαλακό είναι θέμα πολυτέλειας και όχι ποιότητας…

    • Adadad

      Ο ορος ποιοτητα,επειδη εχει γινει ξανα αυτη η συζητηση,ειναι γενικος και ο καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα,αν το παρουμε ετσι οπως το θετεις,τοτε ενα yaris η ενα fabia αν του βαλεις μαλακο πλαστικο θα ειναι πολυτελες? Οχι βεβαια..

    • GioKak

       Αν σε ένα Yaris ή σε ένα Fabia βάλεις μαλακότερα πλαστικά δεν θα γίνει πολυτελές, δεν θα κοντράρει την S-class, αλλά θα γίνει πολυτελέστερο το εσωτερικό του!

      Όσες φορές και να έχει γίνει αυτή η συζήτηση πρέπει κάποτε να καταλάβουμε τι σημαίνει ποιότητα ετοιμολογικά και όχι σύμφωνα με την αντίληψή μας! Ποιοτικό εσωτερικό, λέμε το εσωτερικό που έχει μικρούς αρμούς, δεν παρουσιάζει τριξίματα με τη χρήση και αντέχει ακόμα και στην “κακομεταχείριση”. Αυτό δηλαδή που παρουσιάζει εξαιρετική συναρμολόγηση! Αν το ίδιο εσωτερικό έχει μαλακά στην υφή πλαστικά και δέρματα σχεδόν παντού γίνεται ποιοτικό και πολυτελές ταυτόχρονα!

    • gronholm89

       kapou kaneis la8os!! sto tamplo einai upermalako… stis portes nai einai skliro, alla to tamplo einai apisteuto…

    • Adadad

      Μπορει να κανω λαθος ,δεν εχω μπει και πολλες φορες σε fiesta για να ειμαι απολυτα σιγουρος,αλλα εν πασει περιπτωση αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι το εσωτερικο του fiesta θα το ηθελα καλυτερο απο οτι ειναι τωρα.

    • GioKak

       Δε νομίζω πως ο φίλος nikxan1 ήθελε να πει πως θα πρέπει ντε και καλά να σου αρέσει η MITO αλλά πως η MITO έχει χαρακτήρα ενώ το GOLF δεν έχει τίποτα!

      Κακά τα ψέματα, το GOLF, και το group γενικότερα κατά τη γνώμη μου, είναι δημιουργήματα του ειδικού τύπου και του marketing…είναι εξαιρετικά σπάνιες οι περιπτώσεις που παρουσιάζουν κάτι με χαρακτήρα και προσωπικότητα…
      Κατά τη γνώμη μου μιλάμε για 4 εταιρείες που από τα προϊόντα που προσφέρουν, είναι ζήτημα αν αυτά που έχουν να δώσουν κάτι στον οδηγό μετριούνται στα δάχτυλα της μίας παλάμης!

      Ενώ η Alfa Romeo, μια εταιρεία σχεδόν σε παρακμή τα τελευταία χρόνια, μια εταιρεία με μόλις δύο μοντέλα παραγωγής(Mito & Giulietta) καταφέρνει να δίνει τόσα πολλά στον οδηγό των αυτοκινήτων της!

      Για την ποιότητα των vw θα πω το εξής, άλλος ένας τεράστιος μύθος του ειδικού τύπου! Έχε χάρη που οι Ιάπωνες έκαναν μονάδες παραγωγής στην ευρώπη και ακολουθούν τα ίδια “standard” (π.χ Civic & Corolla τελευταίες γενιές)…γιατί αυτά που κατασκευάζονται ακόμα στην Ιαπωνία συνεχίζουν να καταστρέφουν την πιάτσα(π.χ Subaru, Mazda)!

      ΥΓ: δεν θα αγόραζα ποτέ alfa romeo (ίσως την 4C αν βγει όπως το ακούω!) αλλά στο σχεδιασμό και στο feeling πρέπει να τους παραδεχτώ!

    • Adadad

      Καταλαβα τι θελει να πει ο nikxan1 με τη MITO,ομως θεωρω υπερβολη και ισοπεδωση το να λεμε οτι το Golf δεν αξιζει τιποτα η οτι απλα ειναι ενα δημιουργημα του τυπου,οτι μπορει να το αβανταρουν ,να μην αξιζει τα λεφτα του γιαυτο που ειναι δεν διαφωνω.

      Δεν εχουν ολα τα αυτοκινητα χαρακτηρα και προσωπικοτητα γιατι δεν απευθυνονται ολα σε μια μεμονομενη μεριδα κοινου,δεν υπαρχουν μονο αυτοι που αναζητανε το μοντερνο design,την σπορτιφ οδηγικη συμπεριφορα,το στριψιμο,υπαρχουν και εκεινοι οι οποιοι αρκουνται σε κατι πιο συντηρητικο
      ,για αυτους λοιπον ενα Golf εχει ολα οσα ζητανε,καλες επιδοσεις με τους tsi, καλη ανεση και καλη ποιοτητα για τα γουστα τους.Γιαυτο θα δεις οτι Golf εχουν ολες οι ηλικιες,απο εναν 30αρη,μεχρι εναν 60αρη.

      Τα ιδια και ενα auris ξερω γω,τι εχει να σου προσφερει το auris ας πουμε,εμφανιση;,οχι,ποιοτητα υλικων;,λιγα πραγματα,ευχαριστηση στο δρομο; ουτε κρυο ουτε ζεστη.
      Η Alfa ειναι μια εταιρια που δινει βαση στην σχεδιαση και στην οδηγικη ευχαριστηση,δεν την ενδιαφερει να εντυπωσιασει με ποιοτητα στο εσωτερικο ,δεν ειναι γενικος κατασκευαστης που θα βγαλει ενα σχεδιο και θα το κοπιαρει στα αλλα μοντελα για να μοσχοπουλησει.

      Οπως ειπε ο nikxan1 παραπανω,καθε εταιρια εχει τα δικα της ατου,

    • GioKak

       Δεν είπα πως το Golf δεν αξίζει τίποτα, είπα πως δεν αξίζει σίγουρα όλα όσα του προσάπτουν οι του ειδικού τύπου, και τα οποία είναι αυτά που οι έχοντες Golf παρουσιάζουν ως επιχειρήματα σε κάθε συζήτηση για Golf!

      Οι συντηρητικοί λοιπόν που λες κι εσύ, δεν ενδιαφέρονται για αυτοκίνητο με πάνω από 120 άλογα για να μεταφέρουν την οικογένειά τους ή να πάνε για ψώνια! Ειδικά αν οι περισσότεροι από αυτούς μπορεί να το βγάζουν εθνική οδό 2 φορές το χρόνο! Για αυτούς υπάρχει το επίσης άχρωμο Auris, το οποίο για’μένα είναι ισάξιο με ένα Golf…

      Η VW έβαλε τα μικρά GTI στην αγορά το 1976!
      Από το πρώτο Golf GTI, μόνο τα γονίδια της ταπετσαρίας έχουν περάσει στο τελευταίο…και αυτό για’μένα είναι τεράστια αποτυχία της VW!

  • GioKak

    Πως να μου φαίνεται, σαν Golf, τίποτα που να χρίζει αναφοράς(με εξαίρεση τους αριθμούς)…ένα βελτιωμένο “supermarketiko”, οικογενειακό αυτοκίνητο…;P

  • glazz

    GOLFARA mmmmmmm kai gia pista eisai kai gia poli eisai kai gia taksidi eisai…xaxaxax

    • nikxan1

      χαχχαχαχαχα θα ελεγα καμια εξυπναδα, αλλα εχετε γινει πολλοι οι γκολφακηδες γαμωτο, και βαριεμαι να αρπαζομαι νυχτιατικα.

      εισαι και καινουριος εδω μεσα, εισαι ακομα σε “βδομαδα προσαρμογης”
      ασε να περασει λιγος καιρος, και θα πεταμε τις ατακες την μια πισω απο την αλλη!!!!
      χαιρετισματα απο τα ομορφα (και παγωμενα) χανια φιλε!!!!!

    • glazz

      xaxaxa kai gw gia plaka ta grafw file nikxan…ante na perasei o kairos na arxisoun ta debate…to omologw pantos se antithesi me merikous to blog agapaw ta autokinita mporei na agapaw kai to group alla opoia marka kai an vgalei kapoio montelo i texnologia pou mou aresei protos tha to epikrotisw kai auto pisteuw einai agapi gia to autokinito kai oxi exthra kai empatheia gia mia sigkekrimeni marka…auta kai apo mena xairetismata apo tn foitiki poli mas(ksanthi) file m..

    • nikxan1

      φιλε, εχω κανει βολτα με οκταβια 5 με 550 αλογα. το αμαξι σπινιαρε την 5η για πλακα. δεν μπορεις να καταλαβεις αμα δεν το δεις. εντυπωσιαστηκα τρελα.
      ομως ειναι ενα αμαξι που δεν σε γεμιζει καυλα.
      σεβομαι οτιδηποτε εχει ροδες και μια ΜΕΚ να τις γυριζει.
      μην ξεχνας, το πρωτο αμαξι που λατρεψα, ερωτευτηκα και φυσικα εχω ακομα, ειναι ενα ταπεινο FIAT CINQUECENTO SPORTING 1.1 lt.
      μπορει τωρα να εχω καλυτερο αμαξι, αλλα δεν ξεχασα ποτε απο που ξεκινησα, και τι αγωνα εδωσα για να αποκτησω ενα αμαξι. ακομα και ενα ματιζ, το σεβομαι απεριοριστα, διοτι καποτε θα σκοτωνα για να εχω ενα.
      μπορει ενα γκολφ να εχει τα καλα του, ομως με τιποτα δεν ειναι ενα αυτοκινητο πανω του μετριου, οπως πχ ειναι και το δικο μου, ή το δικο σου, ή του διπλανου.
      πανω απο τον μεσο ορο, ειναι τα αυτοκινητα που ισως δεν δεις ποτε απο κοντα. ειναι εκεινα που μονο να τα βλεπεις και να τα θες μπορεις, διοτι απλα δεν θα αποκτησεις ποτε.
      με τιμη και σεβασμο.

    • glazz

      simfwnw apolita mazi s…sigoura ta autokinita tou group opws kai i pleiopsifia pou kikloforei dn einai autokinita me psixi pou se kanoun na ta erwteuteis kai na thes na ta odigas kai na ta koitazeis kathe mera…alla etc kai alliws dn einai autos o stoxos tous gt apeuthinontai se megalo euros pelatwn…proswpika latreuw ta audi gia tn texnologia tous kai tn emfanisi tous alla thewrw tragiko to lathos tn mprosta kinisis..an agoraza audi mono quattro…apo ekei kai pera latreuw ts bmw gt einai autokinita pou mporoun na s xarisoun xamogelo kai parallila politeli kai aneta…thaumazw iperkataskeues opws to gtr kai latreuw alfa romeo(mono gia to design pia gi i psixi exei xathei)ferrafi lambo kai otidipote italiko supercar..auta..

    • nikxan1

      OOOOOOOOOOOOOOLA AUTA POU LES…….
      an exeiw lefta, pairneis GT-R kai exeis ena souper amaxi gia thn ypoloiph zwh soy, xwris na sou leipsei tipota.
      telos meta.

    • glazz

      ti amaksara kai auti….oneiro zwis ..

    • nikxan1

      akou, eida ena DBS stin athina….
      den exw logia file, den exw dei pio omorfo amaxi pote sthn zwh mou. milame to amaxi einai apla ergo texnis se rodes. ola ta ypoloipa aytokinhta mprosta tou, einai apla metria. den fantazesai omorfia kai finetsa.

    • glazz

      exw dei aston dbs sto londino kai einai kai mia vantage pou tin exei enas tipas konta sto spiti m stin thessaloniki…genika i aston einai erga texnis…oti pio finetsato se 4 rodes pou kikloforei…dn iparxoun logia…ixo akouses??

    • nikxan1

      oxi, itan se mantra pros polisi.
      an akouga ixo, isws na mhn zousa twra apo thn kaula kai tin sigkinisi.

    • glazz

      xaxaxaxa isxuei…

  • nikxan1

    μην λετε τετοια, θα βγουν οι “κακοι” γκολφακιδες και θα μας κανουν ντα.
    οπως το λεει ο φιλος πιο πανω, ενα αχρωμο αμαξι με καλα νουμερα ειναι.
    δεν φτανει ενα αμαξι να ειναι απλα γρηγορο στον δρομο, πρεπει να εχει και αλλες χαρες.
    τεσπα, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα

  • ενίσχυσε και το κιβώτιο DSG ώστε να αντέξει την επιπλέον δύναμη χαχαχ πάλι καλά γιατί δεν αντέχει τα 140 και τα 180 άλογα θα άντεχε 465 :P

    • glazz

      mia ara ta antexei ola ta aloga…pote tha vgaloun kai oi alloi diplo simplekti en eti 2012 ante na doume pote…otan i vw to ekane to 2005….

    • καλά μην το λες έχουν βγάλει πολλά προβλήματα.όσο για το ότι το έβγαλε από το 2005 μεγιά της με χαρά της…αλλά συγνώμη κιόλας δεν ανακάλυψε και τη φωτιά ΛΟΛ

    • glazz

      sigoura file mou dn anakalipse tn fwtia opws kamia dn tn anakalipsw alla ekane kati prototipo pou dn ipirxe ws tote….otan kaneis dn eperne automata kai kikloforousan kati cvt (etairies dn thigoume) ta ksanaferan sto proskinio me megali epitixia

    • καλά μην μου λες τι έκανε και τι δεν κάνουν οι άλλοι γιατί άμα το πάμε έτσι για θυμήσου αυτοι που έχουν cvt(εταιρίες δεν θίγουμε) τι κινητήρες έκαναν παλαιότερα(και τώρα κάνουν δηλαδή απλός τότε είχαν περισσότερο σπορ χαρακτήρα) και τη κουβάδες (ονόματα δεν λέμε)έκαναν τότε.απλός αυτό που είπα για τα dsg το είπα γιατί έβγαλαν προβλήματα.Ούτε θέλω να το παίξω έξυπνος σε εσένα και στους άλλους και να γράφουμε 100000000 κομεντ αυτά πάντα με σεβασμό :)

    • glazz

      simfwnw kai gia auto gia tous kinitires opws kai latreuw tous vtec…signwmi an sou fanike oti to epaiksa eksipnos apla elega tin apopsi mou filika panta…apla opws elege kai pio panw ston filo nikxan logw agapis gia to autokinito paradexomai kai agapaw polles etairies…tha paradexto tous kinitires tis hond tin tetrakinisi tou gtr to dsg tou group.auti pisteuw einai i diafora mou me merikous pou apla einai fanatismenoi se kapoies etairies kai dn anaferomai se sena prostheou..

    • πάρε το λαηκ σου!

    • glazz

      xaxaxa

    • ilikeyourcar

      Θυμαμαι και μια εκδοση της 156 την selespeed που ειχε κουμπακια… πολυ παλια. Τωρα τι ηταν αυτο το κιβωτιο και τι απεγεινε και δεν καθιερωθηκε δεν ξερω… αλλα στην εποχη του δεν ειχα ξαναακουσει για κατι τετοιο σε κοινο αμαξι.

  • Constantine

     Ωραίο το μπλε βινύλλιο .Για τα υπόλοιπα απλά …..GOLF

    http://4.bp.blogspot.com/-ebIaRysHKxo/TggPg1ftIYI/AAAAAAAAE20/nxndYtO8csc/s1600/1.jpg

  • Mika

    Gia prohgoumenhs genias montelo, mia xara einai!!!

    • glazz

      +1 gia ton fan ou group mas.xaxax

    • Mika

      :p
      Xaxaxa

  • cfu

    μιας και πιασαμε τα Fiat/Alfa Romeo
    τi γνωμη εχεται για το Fiat Bravo T-Jet me tous 150 Ιππους?

    ειναι αξιπιστο,ποιοτητα υλικων,καταναλωση πως τα παει αξιζει?
    ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμενο,οχι για μενα αλλα για το πατερα μου και για ενα φιλο μου που τους αρεση

    ευχαριστω

    • KostasG7

      Γιατί δεν κοιτάς για ένα οικονομικότερο αυτοκίνητο; Πριν απο κανένα δίμηνο κι’εμείς βενζίνη θέλαμε να πάρουμε άλλα ευτυχώς μας αξίωσε ο ΘΕΟΣ και πήραμε πετρέλαιο. Και οικονομικότερο είναι και ποιο αξιόπιστο. ;)

    • cfu

      kai ego protimo kati pio mazemeno(kai diesel) alla ayto theli o pateras mou kai o filos mou den mporo na tous allakso gnomi
      η αληθεια ειναι οτι ειναι τζι τζι http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2085256/

    • KostasG7

      Βλέπω γκαζιάρης ο πατέρας σου ;)))))))))

    • ilikeyourcar

      Το εχω κανει test drive… οκ γκαζακι εχει μια χαρα ειδικα για ταξιδια, μια φινετσα μεσα την εχει, πολυ ωραιες ζαντες και ωραιο look ειδικα στο μπλε χρωμα… κρατουσε μια χαρα στις ανοιχτες καμπες της εθνικης αλλα μεγαλη απογοητευση (για μενα για τον πατερα σου υποθετω οχι) η πληρης απουσια οποιασδηποτε αισθησης απο το τιμονι και το κιβωτιο που ηταν απλα μετριο… Παντως η καταναλωση θα ειναι αυξημενη, ο τ-jet ρουφαει αβερτα… Εμενα μου αρεσει αλλα overall θα διαλεγα το leon…

    • MitsosDaBest

      Αν ξέρεις Αγγλικά, ρίξε μια ματιά εδώ που το βαθμολογούν οι ιδιοκτήτες του Bravo. Έχει 4 σελίδες.

      Τα αποτελέσματα δε φαίνονται να είναι και τόσο καλά… =(

      http://www.whatcar.com/car-reviews/fiat/bravo-hatchback/readers-reviews/25693-5?resultPage=1&resultPageCount=4

    • MitsosDaBest

      Αν ξέρεις Αγγλικά, κοίτα εδώ που το βαθμολογούν οι χρήστες του. Έχει 4 σελίδες,

      Τα αποτελέσματα δε φαίνονται να είναι καλά… =(

      http://www.whatcar.com/car-reviews/fiat/bravo-hatchback/readers-reviews/25693-5?resultPage=1&resultPageCount=4 

    • cfu

      se eyxaristo,krima den eida kales kritikes kai to evriska endiaferon,tha tous dikso aytes tis kritikes kai mallon tha allaksoun gnomi

    • hellboy

      δεν τους λες να δουν το κολτακι????και οικονομικο και αλανιαρικο ειναι και καλες κριτικες εχει!!!

    • cfu

      theloun kai oi 2 aytokinito me 4 portes kai max 1.400 kybika,allios to czt me ta 150 aloga einai asteri kai me special timi,allo pou den tha theli o pateras mou Mitsubishi to 1o kainourgio kai kalo amaksi itan ena Lancer tou ’81

    • hellboy

      δεν βλεπουν το intence(φουλ εξτρα) το κολτ το 1,3 με τα 95 αλογα-εγω δεν εχω παραπονο-,ριξε την προταση,αλλοιος κανενα μεγκαν(οχι την φοξ)ψοφιο,κανενα αουρις-επισης ψοφιο,η να περιμενουν τα χιουνται με τον νεο μοτερακι.αν ηθελαν κατι σε 1,6 η προταση θα ηταν μια λαντσερ!!!ξερεις μακρυα απο vw!!!!!!!!καλυτερη λυση τους πιανεις και τους 2 και ξεκινατε σαφαρι,φυλαδια,συγκρηση φυλαδιων,μετα ποιο σχεδιο τους αρεσει.καθως αν γινετε οταν επισκευτεις τα καταστηματα,ρωτα τους αν εχουν κανενα ντιζελ για test drive,μπας και τους αλλαξει η γνωμη!!!!!!:)

    • cfu

      ego tous leo mono diesel !!!!! to thema eina kai oi 2 mou tyxan gkaziarides, o pateras mou mporei na diathesi mexri 9.000 eyro kai mporei na parh aytokinito mexri 1.400 kybika,ta idia peripou kai o filos mou kai gia ti timi kai gia ta kybika,to colt me 95 alogakia tha tous to dikso,opos episeis eida kalo einai kai clio tce 1.2 100 alogakia(den mou aresi to esoteriko alla apo ti stigmi pou den einai diko mou den me noiazei),koitazo kai to Punto me ta 120 alogakia 1.400 kybika,bgainei epishs to diko mou sta 1.400 alla den thelo o pateras mou na exei to idio amaksi me emena,tha do theli psaksimo giati prepi na syndiaso max 1.400 kybika,4 portes,100 alogakia kai pano,max 9.000 eyro,kai na einai aksiopisto kai oikonomiko se kaysimo,kai modelo apo 2007-2008 kai pano,
      os to kalokairi exo kairo gia psaksimo

      gia to patera mou tha mou arese kati tetoio
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1742710/ alla otan eide ta 75 aloga me evrise!!! eleos thelo ego oikokonomiko aytokinito kai theli o pateras mou gkazia kai den einai asximo 0/100=13 sec poly kala einai

      eyxaristo

    • hellboy

      ψαξε η ασε τους να ψαξουν προτεινε τους,και ασε τους να διαλεξουν μονοι τους!για την κλιο που λες μπορει να ξεκιναει με 10000 αλλα αμα θελεις να βαλεις 1 cd ενα ηλεκτρικο η τιμη ανεβενει στα 12500,το ειχα ψαξει και ειχα ξενερωσει!!!!!!
      χαρα μου να σε βοηθησω !!!!!!:)

    • cfu

      oxi gia kanourgio den yparxoun $$$$,to clio Tce p.x me 8000-8.500 to exeis parh,ego tous kano protashs einai kai oi 2 asxetoi apo aytokinita, ta blepoun sto internet, sto dromo,exoume paei kai se mantres na ta doun konta,pou tha mou paei tha tous psiso gia kati pio mikro eidika gia diesel,mou exoun kolhsei kai oi 2 sto bravo me ta 150 aloga gia tin ora,tha doume.To Grand Punto Multijet tha psiso kai tous 2,omorfo mesa ekso,kalos kinitiras,kai apo ti blepo ta fiat pleon exoun ginei aksiopista eidika ta diesel.Opos endiaferon einai kai to Corsa diesel

    • MitsosDaBest

      Κοίτα φίλε, αν δεν κάνει ο πατέρας σου πολλά χιλιόμετρα, τότε δε χρειάζεται Diesel…

      Επίσης, αφού σιχαίνεται τα προβληματικά αμάξια (ο δικός μου πατέρας επίσης), καλύτερα να ΜΗΝ πάρει Ιταλικό, γιατί έχει πολλές πιθανότητες να “πέσει” σε προβληματικό… =(

      Ίσως τα καλύτερα στην περίπτωσή του είναι το VW Group, τα Ford, τα Opel και τα Hyundai.

      Θα σου πω και τη γνώμη μου: 

      1. Το Seat Leon είναι σχετικά καλό στην οδήγηση και σχετικά αξιόπιστο, αλλά ακούγεται αρκετά ο θόρυβος των ελαστικών από το δρόμο… 

      2. Tα Opel είναι αρκετά αξιόπιστα, αλλά λίγο βαρετά στην οδήγηση…

      3. Τα Hyundai περίπου τα ίδια με τα Opel, αλλά ίσως (λίγο) καλύτερα οδηγικά.

      4. Το VW Group περίπου τα ίδια με τα Opel, αλλά ίσως λιγότερο αξιόπιστα.

      5. Για το Fiesta δε γνωρίζω πολλά, όμως η Ford τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί στην αξιοπιστία.

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1883489/ 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1251587/ 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1865712/ 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1980143/

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2073479/ 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2162101/ 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1885342/ 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2032128/

    • hellboy

      συμβαση με το car.gr????????χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!τι τρελο σαφαρι εκανες?!!!!!!!απο ολα μονο το χιουνται και το αστρα αξιζαν.

    • cfu

      se eyxaristo para poly!!!!!

      to fiesta to exo kai enai teleio,alla den thelo o pateras mou na exei idio aytokinito me emema gia to filo mou den me peirazei para poly
      RX-8 to eixeme stin oikogenia einai kalo xriso alla theli syntirisi

      edoses kales lyseis kai se eyxaristo to Hyundai i30 einai poly kalo.
      alla me exoun priksei kai oi 2 na exei toulaxiston 100 ippous,gia ayto kai ego koitazo ta Fiat-Renault me tous Multiair,T-jet,kai ton Tce,bgainei aneta p.x to Golf me tous 120-140 ippous kai me 170 !!!! alla,exoume xortasei edo kai 15 xronia aytokinita tis Vw Group,(mesa kai to leon pou les)

      tha bro,yparxoun para para polles epiloges o xamos ginetai

      lol to i30 pou ebales to exo brei kai ego kai to glukokoitazo aksizei

    • MitsosDaBest

      Όσο για το Renault που λες, έχει μερικά θεματάκια με την ποιότητα κατασκευής…

      Υπάρχει και το Mazda RX-8 με 1300 κυβικά και γύρω στα 200 άλογα, αλλά είναι 4θέσιο και έχω ακούσει πως θέλει αρκετά λεφτά σε συντήρηση, παρόλο που τα Mazda είναι αξιόπιστα…

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2259105/ 

  • Constantine

    Νίκο απαντάω εδώ . 

    Το τελευταίο πράγμα που νοιάζει τον πατέρα μου τώρα ειναι να αυξησει τα αλογα , 68 χρονών άνθρωπος. Τα εχει χορτάσει αυτα ….

    Οσο αφορά τις πινακίδες υπάρχουν και έτοιμες εταιρίες απο πίσω που κανουν την δουλειά 

    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=175949

  • takis

    a re gkolfara posa sxolia sikoneis kathe fora….. to monadiko autokinito tou blog me tosa polla sxolia 

    • μπα…
      Hyundai και alfa romeo έχουν περσισσότερα!!!
      lol lol lol

    • Kakliosgti

      ετσι ειναι φιλε τακη.. οταν σε ζηλευουν αυτα κανουν.. ειναι σαν μια γκομενα μας πει “αχ τι ωραιος αντρας” η απαντηση μας ειναι ” α μωρε φλωρος ειναι”  ολοι ειμαστε χαζοι που αγαπαμε γκολφ κ ειναι εξυπνοι οι υπολοιποι

    • ilikeyourcar

      Φιλε μου οταν μια μερα Golfοποιηθουμε ολοι και τα αμαξια μας γινουν ολα αδιαφορα αλλα λειτουργικα, ασχημα αλλα πρακτικα, χωρις αισθηση αλλα γρηγορα, ανεραστα αλλα με καλα πλαστικα ισως μετανιωσεις που οδηγουσες τον παγκοσμιο πρωτοπορο σε αυτη την εξελιξη…

    • hellboy

       ολοσωστος!!!!!!!!!!!!!!

    • οχι απλα τρως τη μασημενη τροφη και ακολουθας το βοσκο…;)

    • την προηγούμενη βδομάδα το θέμα με το type r έκανε 114 σχολια μην μιλήσουμε για τα alfa romeo και Hyundai όπως είπε ο γκαζο οπότε άστο….νομίζω από ένα σημείο και μετά σε κάθε άρθρο γίνεται συζήτηση και όχι αναγκαστηκά πάνω στο θέμα και νομίζω αυτό είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό δηλαδή που όλοι μιλάμε ο καθένας με την άποψή του με διαφορετικά γούστα αλλά ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ 

  • ilikeyourcar

    Παντως το R32 ομολογω ειναι το πιο ποθητο golf μαζι με το πρωτο πρωτο  gti. Σε μωβ χρωμα, με τα εξτρα θαικα μπακετ, με αυτο το μελωδικο κινητηρα που στροφαρει ωραιοτατα… λιγο στο ουδετερο στησιμο μας τα χαλαει αλλα εγω αυτο το golf το περνα γιατι ειναι το μονο που εχει χαρακτηρα… απλα εχει την ατυχια να υπαρχουν εκει εξω αμαξια οπως η 147 gta η το megane rs…

  • fatals

    Πωπω μια λεξη ειπα αρχησαν παλι αχαχαχαχαχαχ! Ειπαμε ο καθενας εχει και αλλο αυτοκινητο μεσα του. Εγω εχω τα audi, ο αλλος τις μερεντσε, ο αλλος το civic και ο αλλος τα αλφα…