Καλά τα Abarth Babes αλλά δεν πρέπει να δούμε και τα αυτοκίνητα της Abarth στη Γενεύη; Εκεί υπάρχει το Abarth 695 Tributo Maserati αλλά και τα Abarth 595 turismo, Abarth 595 competizione, Abarth 695 Assetto Corse και Punto Abarth Scorpione, που είδαμε στην έκθεση της Μπολόνια.

To Abarth 695 Tributo Maserati θα βγει σε μόλις 499 μονάδες, θα είναι αποκλειστικά cabrio και έχει δημιουργήθει από την συνεργασία των μηχανικών της Abarth και της Maserati. Μηχανικά φορά τον 1.400αρη Turbo T-Jet 16v απόδοσης 180 ίππων που συνδυάζονται με το αυτόματο-χειροκίνητο Abarth Competizione κιβώτιο με paddles στο τιμόνι.

Πατά πάνω σε 17″ ζάντες “Neptun” της Maserati, μεγάλα φρένα της Brembo με 305 mm δίσκους και τετραπίστονες δαγκάνες και νέα ανάρτηση. Η εξάτμιση διαθέτει το σύστημα “Record Monza” που βελτιώνει τον παραγόμενο ήχο που βγαίνει από τις εξάγωνες απολήξεις των εξατμίσεων.

Είναι βαμμένο στο Pontevecchio Bordeaux χρώμα της Maserati με το ύφασμα της οροφής να είναι σε γκρι χρώμα. Φορά Xenon φωτιστικά σώματα και εσωτερικό υπάρχουν Poltrona Frau δερμάτινα καθίσματα με το “695” να βρίσκεται στα προσκέφαλα. Υπάρχουν carbon διακοσμητικά, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, λευκός πίνακας οργάνων, νέο ηχοσύστημα αλουμινένια πεντάλ, αλουμινένια μαρσπιέ και ένα ειδικό carbon σηματάκι με το λογότυπο Abarth 695 Tributo Maserati και τον αύξων αριθμό του αυτοκινήτου.

Το Abarth 595 turismo μηχανικά φορά τον 1.400-αρη T-Jet Turbo κινητήρα απόδοσης 160 ίππων με 230 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνε σε 7.4 δευτ. με τελική ταχύτητα 211 χλμ/ώρα. Στιλιστικά στο 595 Turismo είναι βαμμένο σε κόκκινο και μαύρο, διαθέτει αλουμινένια διακοσμητικά και ζάντες 17″. Στο εσωτερικό έχει δερμάτικα καθίσματα, Alutex διακοσμητικά και σπορ τιμόνι.

Το Abarth 595 Competizione είναι βαμμένο σε γκρι Grigio Record χρώμα, διαθέτει μεγάλα φρένα της Brembo με κίτρινες τετραπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους-διάτρητους δίσκους και στο εσωτερικό του είναι παρόμοιο με αυτό του Abarth 500 Cabrio Italia όπου ξεχωρίζουν οι δερμάτινες επενδύσεις, τα αγωνιστικά καθίσματα της Sabelt, τα αλουμινένια διακοσμητικά και η νέα Ergal λαβή του κιβωτίου.

Το Abarth 695 Assetto Corse φορά ένα νέα αεροδυναμικό bodykit, διαθέτει Lexan παράθυρα και μεγάλα φρένα. Στο εσωτερικό φορά roll cage και πατά πάνω σε ελαφριές ζάντες 17″. Μηχανικά φορά τον 1.400αρη turbo κινητήρα απόδοσης 205 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο της Sadev με μεταλλικό-κεραμικό δίδισκο δίσκο-πλατό.

Τέλος το Punto Scorpione είναι βαμμένο σε μαύρο ματ με γυαλιστερές λεπτομέρειες, διαθέτει σπορ ανάρτηση με την εξάτμιση να είναι τοποθετημένο στο κέντρο. Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα και ανοξείδωτα πεντάλ. Μηχανικά φορά τον 1.400αρη MultiAir απόδοσης 180 ίππων με 270 Νm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.5 δευτ. με τελική ταχύτητα 216 χλμ/ώρα. Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 99 μονάδες με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Abarth]

Δελτίο Τύπου

Η Abarth στο 82ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

  • Abarth 695 “Assetto Corse”
  • Abarth Punto Scorpione
  • Abarth 595 “Turismo” και Abarth 595 “Competizione”
  • Πρόγραμμα αγώνων 2012
  • Make it your race 2012

«Ένας κόσμος επιδόσεων από το 1949»: Η Abarth στο 82ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Σε ένα εντυπωσιακό περίπτερο στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo, η Abarth θα παρουσιάσει στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 8-18 Μαρτίου, την υφιστάμενη γκάμα των μοντέλων της μαζί με τέσσερις νέες παγκόσμιες πρεμιέρες, τονίζοντας για ακόμη μια φορά τη μοναδική θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή.

Θέμα του περιπτέρου είναι «ο δρόμος προς τις επιδόσεις» και θα αναδεικνύει δύο διακριτά στοιχεία που συνυπάρχουν στον κόσμο της Abarth: Το πρώτο είναι το αγνό σπορ που έχει τις ρίζες του στο πεδίο των αγώνων, απ’ όπου αντλήθηκαν ύστερα από την πολυετή ενασχόληση οι αξίες της Abarth. Και το δεύτερο, το πιο κομψό, εξευγενισμένο πνεύμα που συνδυάζει την ποιότητα με το σπορ χαρακτήρα και συναντά κάποιος σε αυτοκίνητα “gran turismo”.

Η διαδρομή του επισκέπτη στο περίπτερο της Abarth θα ξεκινά από τον αυθεντικό, σπορ χαρακτήρα του νέου Punto Scorpione. Μία περιορισμένη έκδοση αφιερωμένη σε όλους όσους αρέσει να θέτουν συνεχώς νέες προκλήσεις στον εαυτό τους και βρίσκονται σε μια διαρκή αναζήτηση ταχύτητας και επιδόσεων.

Ένας ακόμα σταθμός στο «δρόμο των επιδόσεων» θα είναι το νέο Abarth 595. Ένα νέο μοντέλο που αντλεί έμπνευση από το ιστορικό 595 που παρουσίασε ο Karl Abarth το 1963. Το Abarth 595 συμβολίζει την επιστροφή στη λογική της βελτίωσης, όπου η απόδοση ενός «στάνταρ» αυτοκινήτου σκαρφαλώνει στους 160 ίππους. Το νέο Abarth 595 διευρύνει την γκάμα του Abarth 500 προσφέροντας δύο εκδόσεις που αναδεικνύουν το σπορ και κομψό χαρακτήρα της μάρκας: Τις εκδόσεις competizione και turismo. Η πρώτη απευθύνεται στους εραστές των αγώνων, σε οδηγούς με ασυμβίβαστο σπορ πνεύμα. Η turismo είναι αφιερωμένη σε όσους επιζητούν να συνδυάσουν την άνεση και την κομψότητα με τη σπορ αίσθηση.

Τα τέσσερα νέα μοντέλα της Abarth συμβάλλουν και αυτά στην ήδη καθιερωμένη επιτυχία της φίρμας, που για ακόμα μία φορά πέτυχε τους ετήσιους στόχους της. Το 2011, πουλήθηκαν σχεδόν 10.000 αυτοκίνητα. Η συνεισφορά του Abarth 695 Tributo Ferrari ήταν μεγάλη προς αυτή την κατεύθυνση. Από την παρουσίασή του τον Ιούλιο του 2008 μέχρι σήμερα, περίπου 1.500 αυτοκίνητα έχουν ήδη παραδοθεί. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε πως από το 2008, η Abarth δεν σταματά να αναπτύσσεται. Σχεδόν 39.000 Abarth Punto και Abarth 500 βρίσκονται στα χέρια των ευτυχών κατόχων τους, ενώ ήδη έχουν παραδοθεί περισσότερα από 10.000 κιτ επιδόσεων και για τα δύο μοντέλα. Αυτή η επιτυχία στην πορεία των πωλήσεων οφείλεται και στην εξαιρετική δουλειά του δικτύου πωλήσεων και των επίσημων βελτιωτικών οίκων. Ύστερα δε από την επέκτασή της Abarth στη Φινλανδία και στη Ν. Αφρική το 2011, τη νέα χρονιά η εταιρεία θα συνεχίσει την εξάπλωσή της στις αγορές του Μαρόκου και της Ουκρανίας. Με οδηγό την επιτυχημένη παρουσία του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, το Abarth 500 θα λανσαριστεί τον Μάρτιο και στην αγορά των ΗΠΑ.

Τέλος, το Σαλόνι της Γενεύης είναι η τέλεια σκηνή για την παρουσίαση του αγωνιστικού προγράμματος της Abarth για το 2012. Η κεντρική ιδέα ήταν να γίνουν οι αγώνες κυπέλλου ενιαίου τύπου διεξάγονται σε αρκετές ευρωπαϊκές -και όχι μόνο- χώρες οικονομικά πιο προσιτοί, ένα αδιάσειστο παράδειγμα «εκδημοκρατισμού» των αγώνων, στα ίχνη του αληθινού πνεύματος του Σκορπιού. Και σε πλήρη συμφωνία με το τελευταίο, η Abarth δεν χάνει την ευκαιρία να παρουσιάσει το φετινό διαγωνισμό «Make it your race». Ένας διαγωνισμός που προσφέρει σε οδηγούς ηλικίας από 18-40 ετών να ζήσουν το όνειρό τους και να βρεθούν στην πίστα με ένα αγωνιστικό Trofeo Abarth 500.

Abarth 695 “Assetto Corse”

Σχεδιασμένο για αγώνες πίστας, το Abarth 695 “Assetto Corse” είναι μια ακόμα προσθήκη στη γκάμα της ιστορικής σειράς 695 που επανεμφανίστηκε το 2009 με το 695 Tributo Ferrari. Το αυτοκίνητο αποτελεί εξέλιξη του Abarth 500 “Assetto Corse”, του “μικρού και άγριου” αγωνιστικού που πρωταγωνίστησε τα τελευταία τρία χρόνια στα ενιαία πρωταθλήματα που διοργανώνει η φίρμα.

Το Abarth 695 “Assetto Corse” χαρακτηρίζεται από ένα επιθετικό μπροστινό μέρος, διακοσμημένο με το σήμα της Abarth και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Κάτω από το καπό με τις αγωνιστικές ασφάλειες , βρίσκεται ένας τούρμπο κινητήρας 1.368 κ.εκ. που αποδίδει 205 HP. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια μεγάλη αεροτομή, το λογότυπο της Abarth και εξάτμιση με διπλή απόληξη. Την επαφή του με τον δρόμο εξασφαλίζουν οι τροχοί των 17’’, με ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, που φιλοξενούν διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και απλούς διάτρητους δίσκους πίσω. Ένας νέος κατανεμητής αυξάνει την επίδοση των φρένων στην πίστα.

Ωστόσο, η πραγματική καινοτομία της νέας έκδοσης είναι το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Sadev που συνδυάζεται με ένα μεταλλικό-κεραμικό διπλό συμπλέκτη προσφέροντας αντοχή και αστραπιαίες αλλαγές.

Το εσωτερικό του Abarth 695 “Assetto Corse” περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας που απαιτείται από τους κανονισμούς της FIA, συμπεριλαμβανομένου ενός συγκολλημένου στο αμάξωμα roll-bar, που αυξάνει περαιτέρω την στρεπτική ακαμψία του. Για μείωση του βάρους – το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 30 κιλά λιγότερα από το 500 “Assetto Corse”- οι πόρτες έχουν ελαφρύνει με τη χρήση πολυκαρμπονικού υλικού στη θέση των πλευρικών παραθύρων. Το αγωνιστικό κάθισμα, το τιμόνι και τα ψηφιακά όργανα συμπληρώνουν την εικόνα της καμπίνας του Abarth 695 “Assetto Corse”, ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, με επιδόσεις αντίστροφες των μαζεμένων εξωτερικών διαστάσεών του.

Abarth Punto Scorpione

Εξελιγμένο για όσους αγαπούν να τοποθετούν τον εαυτό τους απέναντι σε κάθε είδους πρόκληση, σε μια ατέλειωτη αναζήτηση για ταχύτητα και επιδόσεις τόσο στην πίστα όσο και σε έναν καλοσχεδιασμένο δρόμο, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Abarth Punto Scorpione θα κατασκευαστεί σε μόλις 199 μονάδες. Τα στοιχεία που υπογραμμίζουν τη μοναδικότητα και το σπορ χαρακτήρα του Abarth Punto Scorpione είναι η μαύρη ματ ρίγα που διατρέχει το αμάξωμα, οι γυαλιστερές μαύρες ζάντες των 18” και η απόληξη της εξάτμισης που προέρχεται από το αναγνωρισμένο πλέον πακέτο βελτίωσης “Esseesse”.

Εφοδιασμένο με τον κινητήρα 1.4 MultiAir και την ισχύ του ανεβασμένη στους 180 HP (132 kW) στις 5.750 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή στα 270 Nm στις 2.500 σ.α.λ., το Abarth Punto Scorpione επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Οι εξαιρετικές επιδόσεις υποστηρίζονται από αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα. Η πρώτη περιλαμβάνει αμορτισέρ και ελατήρια της Koni, με τα φρένα να διαθέτουν διάτρητους αεριζόμενους δίσκους με κίτρινες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και διάτρητους δίσκους πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων.

Στο εσωτερικό της, η ειδική έκδοση διαθέτει μαύρα μπάκετ καθίσματα της Sabelt με κόκκινες και κίτρινες ραφές, πεντάλ αλουμινίου και πίνακα οργάνων με την υπογραφή της Jaeger.

Abarth 595 turismo και Abarth 595 competizione

Το νέο Abarth 595 που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη σφραγίζει την επιστροφή της φίρμας στην ιδέα της «βελτίωσης» των στάνταρ μοντέλων, πάνω στην οποία έχτισε το μύθο του Σκορπιού ο Karl Abarth πριν από 60 χρόνια. Με αυτά τα νέα μοντέλα, η εταιρεία επεκτείνει τη γκάμα του 500 και παρουσιάζει δύο νέες επιλογές ξεχωριστών αυτοκινήτων: Τις competizione και turismo οι που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Η πρώτη στους πραγματικούς φαν της σπορ οδήγησης και η δεύτερη σε όσους αναζητούν το τρίπτυχο άνεσης, κομψότητα και σπορ επιδόσεις.

Και στις δυο περιπτώσεις το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet, η απόδοση του οποίου έχει ανέβει στους 160 HP. Ο 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 1.368 κ.εκ. προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις: Ροπή 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στο Sport πρόγραμμα, τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται με εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση για το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου: 6,5 λίτρα/100 χλμ. Σε επίπεδο ασφάλειας, το Abarth 595 ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ της υπόλοιπης γκάμας του Abarth 500. Όπως όλα τα Abarth, διαθέτει στάνταρ το ηλεκτρονικό διαφορικό TTC (Torque Transfer Control), το οποίο κατανέμει τη ροπή στους κινητήριους τροχούς και βελτιώνει την πρόσφυση του αυτοκινήτου χωρίς να θυσιάζει τη χαρά της οδήγησης.

Η έκδοση turismo του Abarth 595 που θα βρίσκεται στο περίπτερο της Abarth στη Γενεύη θα είναι σε γκρι (Pista Grey) και κόκκινη (Officina Red) απόχρωση, με μία ασημί ρίγα να διαχωρίζει τους δύο χρωματισμούς και τις γρίλιες σε απόχρωση τιτανίου στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα να ενισχύουν τη δυναμική εικόνα του. Τη μοναδική εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνουν οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 17”. Το Abarth 595 turismo εξοπλίζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο Abarth Competizione με χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι, το εσωτερικό του οποίου είναι ντυμένο με κόκκινο δέρμα, δημιουργώντας τη διχρωμία που συναντάται και στα δερμάτινα καθίσματα.

Η δεύτερη εκδοχή του «βελτιωμένου» του Abarth 595, η competizione εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, δημιουργώντας τη στενή σχέση μεταξύ οδηγού-αυτοκινήτου που αναζητά κάποιος σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Το μεταλλικό γκρι χρώμα του αυτοκινήτου (Record Grey) συνδυάζεται με ζάντες αλουμινίου 17” σε απόχρωση τιτανίου που δένουν πολύ ταιριαστά με τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων της Brembo. Όπως και στην έκδοση turismo, στο πλάι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τα διακριτικά 595 με το όνομα της αντίστοιχης έκδοσης. Η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης ξεχωρίζει στο πίσω μέρος, ενισχύοντας τις σπορ καταβολές του Abarth 595 competizione, που με την τεχνολογία «dual mode» βελτιώνει την καμπύλη ροπής και ισχύος του μοτέρ, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση του κινητήρα στις μεσαίες στροφές.

Το εσωτερικό έχει επίσης σπορτίφ προσωπικότητα, χάρη στα καθίσματα μπάκετ της Sabelt με την επένδυση από αλκαντάρα και το λογότυπο 595 ανάγλυφο στο προσκέφαλο. Ειδικά υλικά, όπως το μεταλλικό φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα και στο λεβιέ των ταχυτήτων ενισχύουν το σπορ προσωπείο του.

Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των νέων εκδόσεων του 500, η Abarth προσφέρει και για τις δύο εκδόσεις ένα πακέτο που αναβαθμίζει τον κινητήρα, την ανάρτηση και τα φρένα. Το κιτ περιλαμβάνει διάτρητους αεριζόμενους δίσκους για τα εμπρός φρένα και διάτρητους για τα πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων. Η ανάρτηση αναβαθμίζεται με την τοποθέτηση αμορτισέρ της Koni, με ειδικά ελατήρια κόκκινου χρώματος που χαμηλώνουν ελάχιστα το αμάξωμα σε σύγκριση με τη στάνταρ ανάρτηση.

Το πρόγραμμα των αγώνων για το 2012

Οι αγώνες ήταν πάντοτε μέρος του DNA της Abarth: Το Trofei Abarth συνεχίζει κάθε χρονιά να προσελκύει όλο και μεγαλύτερο αριθμό οδηγών, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι νεαρής ηλικίας και φιλοδοξούν να αποδείξουν το ταλέντο τους, αγωνιζόμενοι σε διάφορα σιρκουί και αγώνες ράλι.

Trofei Abarth: Το ημερολόγιο του 2012

Formula Abarth European Series

1 Απριλίου Valencia, Ισπανία

6 Μαΐου Hungaroring, Ουγγαρία

10 Ιουνίου Mugello, Ιταλία

8 Ιουλίου Misano, Ιταλία

5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία

2 Σεπτεμβρίου Imola, Ιταλία

16 Σεπτεμβρίου Vallelunga, Ιταλία

21 Οκτωβρίου Monza, Ιταλία

Italian Formula ACI/CSAI Abarth Championship

10 Ιουνίου Mugello, Ιταλία

8 Ιουλίου Misano, Ιταλία

5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία

2 Σεπτεμβρίου Imola, Ιταλία

16 Σεπτεμβρίου Vallelunga, Ιταλία

21 Οκτωβρίου Monza (Ιταλία)

Trofeo Abarth Europe

9-10 Ιουνίου Mugello, Ιταλία

4 –5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία

1-2 Σεπτεμβρίου Imola, Ιταλία

15-16 Σεπτεμβρίου Spa-Francorchamps, Βέλγιο

20-21 Οκτωβρίου Monza, Ιταλία

Trofeo Abarth Italia

19-20 Μαΐου Varano de’ Melegari

9-10 Ιουνίου Mugello

23-24 Ιουνίου Franciacorta

4-5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία

1-2 Σεπτεμβρίου Imola

20-21 Οκτωβρίου Monza

Trofeo Abarth Scandinavia

12 Μαΐου Karlskoga

2 Ιουνίου Anderstorp

7 Ιουλίου Falkenberg

18 Αυγούστου Karlskoga

15 Σεπτεμβρίου Mantorp Park

29 Σεπτεμβρίου Göteborg

Trofeo Abarth 500 Rally

19-21 Απριλίου Mille Miglia Rally, Ιταλία

11-13 Μαΐου Tour de Corse, Κορσική

8-10 Ιουνίου Rally du Chablais, Ελβετία

22-24 Ιουνίου Ypres Rally, Βέλγιο

14-15 Σεπτεμβρίου S. Martino di Castrozza, Ιταλία

12-13 Οκτωβρίου Sanremo Rally, Ιταλία

25-27 Οκτωβρίου Rally du Valais, Ελβετία

Trofeo Abarth Punto Competizione Argentina

1 Απριλίου Buenos Aires, Buenos Aires

22 Απριλίου Rosario, Santa Fé

20 Μαΐου San Martín, Mendoza

10 Ιουνίου Potrero de Los Funes, San Luis

1 Ιουλίου Neuquén, Neuquén

12 Αυγούστου Oberá, Misiones

9 Σεπτεμβρίου Resistencia, Chaco

30 Σεπτεμβρίου Termas de Rio Hondo, S. del Estero

14 Οκτωβρίου La Plata, Buenos Aires

4 Νοεμβρίου Buenos Aires, Buenos Aires

25 Νοεμβρίου General Roca, Rio Negro

Make It Your Race 2012: Κάνε το όνειρο πραγματικότητα!

“Not speed, not the thrill. Your goal is the dream”. Αυτή είναι η βασική ιδέα του προγράμματος “Make it your race” για το 2012, του διαγωνισμού στον οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 οδηγοί το 2011 και επέτρεψε σε 20 από αυτούς να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο ζωής: να συμμετάσχουν σε έναν πραγματικό αγώνα, με ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Για το 2012 το “Make it your race” θα γίνει το πρώτο σόου ταλέντων αποκλειστικά για φιλόδοξους οδηγούς. 105 ερασιτέχνες οδηγοί, απ’ όλη την Ευρώπη, θα διαγωνιστούν για το τελικό έπαθλο: να βρεθεί ο ένας που στις 24 Ιουνίου στο σιρκουί Franciacorta θα οδηγήσει ένα Abarth 500 “Assetto Corse” απέναντι σε επαγγελματίες οδηγούς.

  • cfu

    Το μαυρο pundo το κατοχυρώνω για εμενα

  • stma

    ονειρο τα abarth

  • Mika

    595 Competizione gia mena….
    Giati exei kai ta mamata kathismata…
    Teleio..