Επιτέλους, ο Zahir Rana θα μπορεί να οδηγεί να οδηγεί ξανά την οne-0ff του Edo Competition Ferrari Enzo XX την οποία πέρυσι την έριξε στον Ατλαντικό. Μετά από 6 μήνες που χρειάστηκε η Edo ώστε να την επισκευάσει, ο Καναδός, πήγε στη Γερμανία ώστε να κάνει τα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης του Enzo η οποία απέκτησε νέο bodykit ενώ ο κινητήρας της αποδίδει πλέον 950 άλογα.

Η Enzo απέκτησε έναν νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα ενώ το καπό απέκτησε και αυτό εισαγωγή αέρα. Επίσης προστέθηκαν και απαγωγοί αέρα πάνω από τους πίσω τροχούς, παρόμοιους, αλλά μεγαλύτερους, από αυτούς της FXX Evolution. Νέα είναι και τα φωτιστικά του σώματα τα οποία πιθανώς να αντικατασταθούν από κάποια τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε η γρίλια της FXX (φορούσε την στάνταρ γρίλια της Enzo). Ο Rana έχει δηλώνει ότι θα συμμετέχει με την “ανανεωμένη” του Enzo ξανά στο Targa Newfoundland Rally του Καναδά, μαζί με 20 φίλους και πελάτες του.

Προτού η Enzo επιστρέψει στον Καναδά, το αυτοκίνητο θα δοκιμαστεί στην πίστα δοκιμών ATP στο Papenburg όπου είναι πιθανό να πιάσει ταχύτητα μεγαλύτερη των 400 χλμ/ώρα.

[Πηγή: Edo, Facebook]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Canadian Enzo owner pays a quick visit to edo competition

A smile came over the face of the man who has an extraordinary passion for speed as he stood in front of his Enzo XX Evolution. The car hadn’t looked this good for quite some time. That’s because Zahir Rana had put it into the Atlantic ocean during the Targa Newfoundland rally in 2011.

But now, after several months of intensive work at edo competition, all traces of the unfortunate event are gone. On Saturday the owner flew in from Calgary in order to lay eyes on his not-quite-finished two million Euro pride and joy, as well as to dicuss further details, because the Enzo is not just being put back together, it’s also receiving the styling treatment of the Ferrari FXX.

The engine is not in the car yet. Following the accident, it has been completely disassembled. Even though the engine already put out 840 horsepower before, the owner has asked for another 110 horses – bringing the total up to 950. This kind of power is unheard of in a road-registered Ferrari.

Rana will get to listen to these 950 horses on his next visit. The destination will be the ATP test center in Papenburg – one of two test tracks in Europe where it’s possible to drive at up to 400 kilometers per hour (249 mph).

[/learn_more]