Παρότι είχαμε μάθει ότι η De Tomaso πουλήθηκε σε μια Κινέζικη εταιρία επενδύσεων, τα νέα για την Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι ευχάριστα αφού ο επικεφαλής της, έχει ξεκινήσει επαφές με διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να δει αν ενδιαφέρεται κάποια από αυτές να εξαγοράσει την εταιρία του, η οποία βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση.

Ανάμεσα στις εταιρίες που πλησίασε η De Tomaso είναι η BMW και στη πρόταση της είναι και η πώληση του εργοστασίου της εταιρίας, προκειμένου να ξαναρχίσει η παραγωγή του.

Να θυμίσω ότι η De Tomaso τον Μάρτιο του 2011 στη Γενεύη, παρουσίασε το Deuville, το νέο GT αυτοκίνητο της σχεδιασμού Pininfarina, το οποίο θυμίζει αρκετά την BMW 5-Series GT. Το αυτοκίνητο της Γενεύης φορούσε έναν turbo V6 2.8 λίτρων απόδοσης 300 ίππων με 40 κιλά ροπής. Φυσικά η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σασί του είναι αλουμινένιο και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Univis. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Επίσης στην γκάμα θα υπάρχουν επίσης ένας V8 550 ίππων καθώς και ένα V6 diesel απόδοσης 250 ίππων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος λίγο αργότερα. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.850 κιλά και θα κοστίζει από €90.000 έως €130.000.

Οι Ιταλοί έχουνε επενδύσει 116 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη των νέων αυτοκινήτων, με την παραγωγή της Deuville να είχε προγραμματιστεί να γίνεται στις νέες εγκαταστάσεις της De Tomaso Automobili S.p.A. που αγόρασε το παλιό εργοστάσιο της Pininfarina S.p.A.που βρίσκεται κοντά στο Τορίνο, καθώς και στο εργοστάσιο του Λινόρβο από τους πρώην εργαζομένους της Delphi. Ωστόσο, η De Tomaso ήρθε αντιμέτωπη με οικονομικά προβλήματα και δεν μπόρεσε να πληρώσει του εργαζομένους της στην Ιταλία και έτσι αναγκάστηκε να πουλήσει τα δικαιώματα κατασκευής του αυτοκινήτου στην κινέζικη εταιρία για 12 εκατ. ευρώ, δίνοντας της έτσι τα πρώτα μετρητά που θα την βοηθήσουν να συνεχίσει την πορεία της στο μέλλον.

Η De Tomaso σκέφτεται να βγάλει στην παραγωγή ακόμη 2 μοντέλα, τα οποία θα χτιστούν πάνω στην πλατφόρμα της SLS, ένα coupe και ένα πολυτελές sedan και στοχεύει ότι θα πουλά 8.000 αυτοκίνητα το χρόνο (3.000 SLS, 3.000 πολυτελές sedan και 2.000 coupe).

De Tomaso Deauville

[Πηγή: AutoGuide, Reuters]