Το βρετανικό Autocar έχει μια μανία, όποιο αυτοκίνητο και να δοκιμάζει, να δει αν μπορεί να driftάρει. Σειρά για τη δοκιμή αυτή έχει το Renault Twizy, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης των Γάλλων που ξεκίνησε τις πωλήσεις του τον χειμώνα του έτους. Μπορεί άραγε ένα πισωκίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 13 kW (17 ίππους) να ξεκολλήσει την ουρά του; Η απάντηση είναι ασφαλώς και να αρκεί το έδαφος να είναι βρεγμένο.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο υπουργός Βιομηχανίας της Αλγερίας έχει δηλώσει στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Renault ώστε να κατασκευαστεί στη χώρα ένα νέο εργοστάσιο με τις διαπραγματεύσεις να ολοκληρώνονται τον Αύγουστο.

Η Renault έχει ήδη ένα εργοστάσιο στο Μαρόκο το οποίο μπορεί να κατασκευάζει έως 400.000 αυτοκίνητα ετησίως. Εκεί κατασκευάζει το Dacia Lodgy το οποίο της στοιχίζει πολύ φθηνότερα μιας και ο βασικός μισθός στο Μαρόκο είναι 250 ευρώ, την ώρα που στη Ρουμανία αυτός ανέρχεται σε 450 ευρώ και στη Γαλλία 1.800 ευρώ.

[Πηγή: YouTube, Just-Auto]