H Mazda στο Παρίσι παρουσίασε το νέο Mazda6 και τώρα μας δίνει μια σειρά νέων φωτογραφιών. Η παραγωγή του έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mazda στη πόλη Hofu της Ιαπωνίας, με τις πωλήσεις του να ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2013 στην Αγγλία με τιμές που κυμαίνονται από τα £19,595 μέχρι £28,045 (€24.640 έως €35.240).


Το Mazda6 είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης που συνεργάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό ή 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Πρώτα ο 2,0-λιτρος SKYACTIV-G απόδοσης 150 ίππων στις 6.000 σ.α.λ με 210 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ έχει μέση κατανάλωση 6,0-λίτρα/100 χλμ (6,1 με το αυτόματο) με εκπομπές CO2 140 γρ/χλμ (144 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο) και όταν εφοδιάζεται με το σύστημα i-stop η μέση κατανάλωση πέφτει στα 5,9-λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 139 γρ/χλμ.

Έπειτα ο 2,5-λιτρος SKYACTIV-G 2.5 απόδοσης 192 ίππων στις 5.700 σ.α.λ με 256 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. με το σύστημα i-stop έχει μέση κατανάλωση 6,4-λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 151 γρ/χλμ. Τέλος θα είναι διαθέσιμο και με τον πετρελαιοκινητήρα SKYACTIV-D 2.2-λίτρων turbodiesel. Επίσης θα διαθέτει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα i-ELOOP.

Το σασί του είναι ελαφρύ και τεχνολογικά προηγμένο που σε συνδυασμό με τη εξελιγμένη αεροδυναμική, κάνουν το νέο Mazda6 να επιτύχει τις μικρές εκπομπές CO2 αλλά και να έχει αυτονομία έως 1.500 χλμ.

Ζυγίζει 1.340 έως 1.410 κιλά, ανάλογα με τον κινητήρα, έχει διαστάσεις 4.865 mm μήκος, 1.840 mm πλάτος, 1.450 mm ύψος και 2.830 mm μεταξόνιο. Φορά ανάρτηση με γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Έχει κατασκευαστεί πάνω σε μια unibody πλατφόρμα από χάλυβα υψηλής αντοχής, η οποία μειώνει το βάρος και βελτιώνει την στρεπτική ακαμψία κατά περίπου 30%. Στο εσωτερικό του υπάρχουν δερμάτινα καθίσματα, μεταλλικά διακοσμητικά και ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

[Πηγή: Mazda]