Η οικονομική κρίση στην Ευρώπη, έχει οδηγήσει μέχρι και τις πολυτελής γερμανικές εταιρίες, σε εκπτώσεις ώστε να καταφέρουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Τον Σεπτέμβριο, ο μέρος όρος έκπτωσης των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών κυμαίνονταν στο 12,2% με την Mercedes-Benz να έχει προχωρήσει σε έκπτωσης που φτάνουν και τις 3.000 ευρώ.

Ωστόσο, η επιτυχία των εκπτώσεων μόνο πετυχημένη δεν ήταν, αφού τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία, μειώθηκαν κατά 11%. Αν κάποιος αναλογιστεί ότι το 25% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων προέρχονται από τη Γερμανική αγορά, τότε δεν θα απορήσεις το γιατί κάποιοι αναλυτές, βλέπουν ότι η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θα επιστρέψει στα επίπεδα του 1993.

O αναλυτής της LMC Automotive, Jonathon Poskit, δήλωσε στο Bloomberg ότι οι Γερμανικές πωλήσεις στέλνουν ένα μήνυμα ότι δεν είμαστε σίγουρα έξω από το δάσος, αλλά βαθιά μέσα του και δεν πρόκειται να βγούνε σύντομα από αυτό, προβλέποντας ότι το 2013 θα είναι ακόμη μια δύσκολη χρονιά.

Τα πράγματα μάλιστα είναι ακόμη χειρότερα, αφού οι πωλήσεις αυτοκινήτων “με μηδενικά χλμ” αντιπροσωπεύουν το 33,5% των Γερμανικών πωλήσεων τον Σεπτέμβριο. Τα αυτοκίνητα “με μηδενικά χλμ” είναι μια τακτική των Γερμανών αντιπροσωπειών, οι οποίοι αγοράζουν τα αυτοκίνητα οι ίδιοι και στη συνέχεια τα πουλούν ως μεταχειρισμένα, κάνοντας τα έκπτωση που αγγίζει το 20%.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο CEO της Daimler να προβλέπει ότι τα λειτουργικά κέρδη της Mercedes θα είναι λιγότερα από τα 5,2 δις που είχε η εταιρία το 2011.

[Πηγή: Bloomberg]