ferrari-tailor-made-personalization-program-3

O πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, μιλώντας στο  Automotive News, αποκάλυψε πως η εταιρία του θέλει να επικεντρωθεί στην αύξηση των ειδικών αποκλειστικών αυτοκινήτων, παρά στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων. Η Ferrari αναμένει με τη κίνηση αυτή να αυξηθεί ο μέσος όρος των εσόδων ανά αυτοκίνητο, αφού οι πελάτες των αυτοκινήτων του προγράμματος Tailor-Made της Ferrari, ξοδεύουν επιπλέον 50.000 ευρώ σε προαιρετικό εξοπλισμό, σε σχέση με τις 25.000 ευρώ που ξοδεύουν οι πελάτες των “απλών” μοντέλων της Ferrari.

O Montezemolo ανέφερε πως σήμερα η Ferrari δεν βιάζεται ώστε να επανασχεδιάσει κάποιο από τα μοντέλα της, αφού ακόμη και η California, η οποία βρίσκεται στην αγορά από το 2008 και έχει ανανεωθεί το 2011, δεν έχει συμπληρώσει τον κύκλο ζωής των μοντέλων της Ferrari, ο οποίος ανέρχεται σε 7 με 8 χρόνια, ανάλογα με το μοντέλο.

Παράλληλα ανακοίνωσε πως η Ferrari θα ανοίξει ένα κέντρο περιποίησης και αναπαλαίωσης κλασσικών Ferrari στην Αμερική, το οποίο θα βρίσκεται στη Καλιφόρνια. Τέλος ο di Montezemolo ανέφερε πως η Ferrari μέχρι σήμερα έχει κατασκευάσει περίπου 10 ειδικά one-off αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου της SP12 EC του Eric Clapton, την SP1 –βασισμένη στην F430 για τον γιαπωνέζο επιχειρηματία και συλλέκτη Ferrari Junichiro Hiramatsu- την P540 Superfast Aperta –βασισμένη στην 599 για τον Edward Walson υιό του ανθρώπου που εφηύρε την καλωδιακή τηλεόραση-, και την 612 Kappa και την Super America 45.

[Πηγή: Automotive News]