O 1.600αρης i-DTEC τώρα και στο Honda CR-V [€27.000]

Σχετικά άρθρα

13 CR-V 1_6 i-DTEC FRONT 3_4 DYN

H Honda ανακοίνωσε πως πλέον το νέο CR-V είναι διαθέσιμο και με τον 1.600αρη i-DTEC diesel κινητήρα της σειράς Earth Dreams Technology. Ο CR-V 1.6 i-DTEC που παρουσιάστηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης διατίθεται σε έκδοση 2WD με μηχανικό κιβώτιο και θα συνδυάζει υψηλές επιδόσεις (ροπή 300Nm και 120 PS) με χαμηλές εκπομπές CO2 (119g/km).

22 CR-V 1_6 i-DTEC REAR 3_4 STAT

Ο νέος 1.6 i-DTEC έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, προκειμένου να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για κινητήρες diesel χαμηλών ρύπων. Η νέα έκδοση CR-V θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής της Honda στο Swindon όπως και το Civic 1.6 i-DTEC, το οποίο παρουσιάστηκε φέτος τον Ιανουάριο.

39 CR-V 1_6 i-DTEC DASHBOARD

Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητάνε μείωση του κόστους χρήσης, η τάση για 2WD diesel SUV έχει αυξηθεί και τώρα αντιπροσωπεύει πάνω από το ένα τέταρτο της συνολικής αγοράς C-SUV στην Ευρώπη. Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC απαντά σε αυτή την τάση με μικρή κατανάλωση, μόλις 4,5 λίτρα/100 χλμ και μικρές εκπομπές CO₂ μόλις 119g/km.

53 CR-V 1_6 i-DTEC ENGINE

Στην Ελληνική αγορά το νέο CRV 1.6 θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο 2013 στις εκδόσεις Comfort & Elegance με τιμές που θα ξεκινούν από €27.000 – €29.000 (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί

[Πηγή: Honda]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Νέο CR-V 1.6 i-DTEC με εκπομπές CO2 κάτω από 120 g/km

Το Ευρωπαϊκής παραγωγής CR-V είναι το επόμενο μοντέλο της οικογένειας Honda που εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα 1.6 i-DTEC diesel της σειράς Earth Dreams Technology. Ο CR-V 1.6 i-DTEC που παρουσιάστηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης διατίθεται σε έκδοση 2WD με μηχανικό κιβώτιο και θα συνδυάζει υψηλές επιδόσεις (ροπή 300Nm και 120 PS) με χαμηλές εκπομπές CO2 (119g/km*).

To CRV 1,6 iDTEC είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά από το Δεκέμβριο 2013 στις εκδόσεις Comfort & Elegance. Η έκδοση Comfort κοστίζει 28,600€ ή 27,170€ με απόσυρση και η έκδοση Elegance κοστίζει 29,900 ή 28,470€ με απόσυρση,

Ο νέος 1.6 i-DTEC έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, προκειμένου να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για κινητήρες diesel χαμηλών ρύπων. Η νέα έκδοση CR-V θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής της Honda στο Swindon όπως και το Civic 1.6 i-DTEC, το οποίο παρουσιάστηκε φέτος τον Ιανουάριο, επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα αυτού του πετρελαιοκινητήρα στα σχέδια πωλήσεων της Honda στην Ευρώπη.

Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητάνε μείωση του κόστους χρήσης, η τάση για 2WD diesel SUV έχει αυξηθεί και τώρα αντιπροσωπεύει πάνω από το ένα τέταρτο της συνολικής αγοράς C-SUV στην Ευρώπη. Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC απαντά σε αυτή την τάση με απαράμιλλη οικονομία καυσίμου και εκπομπές CO₂ μόλις 119g/km*.

* Εσωτερική τιμή της Honda

Αποδοτικό, λειτουργικό και ικανό
Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC παραμένει στο πνεύμα του αρχικού CR-V – συνδυάζοντας την απόδοση και τις επιδόσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια ενός SUV.

Ο συνδυασμός ελαφρού κινητήρα και του συστήματος 2WD σημαίνει ότι το νέο CR-V 1.6 i-DTEC ζυγίζει 116 kg* λιγότερο από το μοντέλο 2.2 i-DTEC κάτι που συμβάλλει στην ασφαλή και ταυτόχρονα ευέλικτη συμπεριφορά του οχήματος.

Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC διαθέτει την πρακτικότητα και το στυλ ενός SUV το οποίο με τη χρήση ενός μικρού κινητήρα diesel πετυχαίνει χαμηλό λειτουργικό κόστος με κατανάλωση 4,5 l/100km. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 κάτω από 120g/km, το CR-V 1.6 i-DTEC δικαιούται πολλές φορολογικές ελαφρύνσεις, που το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό για τον ιδιοκτήτη του.

Σχεδιαστικά διατηρεί το ύφος και το χαρακτήρα της 4ης γενιάς CR-V όπως και την εντυπωσιακή πρακτικότητα με χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 1648 L.

Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται επίσης με διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα και με μηχανισμό εύκολης αναδίπλωσης, τα οποία πέφτουν τελείως με μία κίνηση. Τραβώντας απλά μία λαβή, το CR-V μπορεί να μεταμορφωθεί από πενταθέσιο επιβατικό σε πολυμορφικό όχημα μεταφοράς φορτίων.

«Η πρώτη γενιά CRV έπρεπε να συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία ενός επιβατικού αυτοκινήτου και ενός SUV. Στην 4η γενιά CRV, πετύχαμε την τέλεια ισορροπία μεταξύ της απόδοσης ενός αυτοκινήτου και της λειτουργικότητας και ασφάλειας ενός SUV. Έτσι δημιουργήσαμε ένα μοντέλο που είναι αποδοτικό, ευέλικτο και ικανό» Ryouji Nakagawa, Large Project Leader, CR-V

* Εσωτερική τιμή της Honda

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Το νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την Ευρωπαϊκή αγορά και θα παράγεται στο Ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Honda στο Swindon, (Ηνωμένο Βασίλειο). Επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα του νέου diesel στα σχέδια πωλήσεων της Honda στην Ευρώπη, τοποθετήθηκε νέα γραμμή παραγωγής πετρελαιοκινητήρων στη Μονάδα της Honda of the UK Manufacturing (HUM). Η γραμμή έχει δυναμικότητα παραγωγής 500 κινητήρων diesel την ημέρα. Λειτουργώντας σε 2 βάρδιες, αυτό ισοδυναμεί με 1 κινητήρα κάθε 138 δευτερόλεπτα. Στη νέα γραμμή θα παράγεται και ο νέος 1.6 i-DTEC και οι υπάρχοντες κινητήρες 2.2 i-DTEC.

EARTH DREAMS TECHNOLOGY

«Στόχος της φιλοσοφίας μας Earth Dreams Technology είναι η εξισορρόπηση της περιβαλλοντικής απόδοσης με τις δυναμικές επιδόσεις ενός αληθινού Honda» λέει ο Ryouji Nakagawa, the Large Project Leader (LPL). «Είναι σημαντική η οδηγική απόλαυση που προσφέρουν τα αυτοκίνητά μας».

Η σειρά κινητήρων Earth Dreams Technology της Honda πρωτοεμφανίστηκε στην Ευρώπη με τον 1.6 i-DTEC diesel που τοποθετήθηκε στο Civic το 2012. Η φιλοσοφία Earth Dreams Technology θα εφαρμοστεί σε όλους τους μελλοντικούς κινητήρες Honda.

«Είναι μία νέα προσέγγιση που επινοήσαμε εξ αρχής» όπως λέει χαρακτηριστικά ο Kiyoshi Saito, Project Leader Κινητήρα για τον CR-V 1.6 i-DTEC. «Δεν υπήρχαν σημεία αναφοράς για εμάς επειδή οι στόχοι αυτοί θα ήταν πολύ χαμηλοί. Ήμασταν αποφασισμένοι να δημιουργήσουμε το δικό μας σημείο αναφοράς, το οποίο θα ακολουθήσουν οι ανταγωνιστές μας.»

Υψηλές Επιδόσεις, Χαμηλοί Ρύποι
«Κίνητρό μας ήταν να κάνουμε πολλές μικρές βελτιώσεις στις λεπτομέρειες που, σε συνδυασμό, θα δημιουργούσαν μία μεγάλη διαφορά. Αυτή είναι η πρόκληση και η ομορφιά της φιλοσοφίας Earth Dreams Technology.» σχολιάζει ο Ryouji Nakagawa.

Αντί να εξελίξει μία ειδική έκδοση οικολογικών προδιαγραφών, η Honda προσφέρει τον 1.6 i-DTEC σαν μία προέκταση της υπάρχουσας οικογένειας του CR-V. «Δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε μία ειδική έκδοση και να θυσιάσουμε μέρος των δυναμικών επιδόσεων» λέει χαρακτηριστικά ο Kiyoshi Saito. «Είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.»

ΤΟ ΝΕΟ CRV 1.6 iDTEC: ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο Ελαφρύτερος Κινητήρας Diesel στην Κατηγορία του

Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποτελείται από αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που εδράζεται σε ένα αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου και ζυγίζει 47kg λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda.

Κάθε εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του βάρους και των διαστάσεων, ενώ οι προηγμένες τεχνικές παραγωγής έχουν συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση του βάρους.

Το πάχος των τοιχωμάτων των κυλίνδρων έχει μειωθεί στα 8mm, συγκριτικά με τα 9mm του 2.2 i-DTEC, στοιχείο που αποτελεί εξαιρετικό επίτευγμα για κινητήρα diesel. Επιπλέον, ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες έχουν χρησιμοποιηθεί στον 1.6-litre i-DTEC.

Μειωμένη Μηχανική Τριβή
Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του κινητήρα 1.6 i-DTEC σε επίπεδα αντίστοιχα με ενός βενζινοκινητήρα. «Όλα τα περιστρεφόμενα μέρη έχουν βελτιστοποιηθεί προσεκτικά με γνώμονα τη μείωση της τριβής» αναφέρει ο Kiyoshi Saito. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούνται πιο κοντές και πιο λεπτές ποδιές εμβόλων. Στις 1500rpm, ο 1.6 i-DTEC έχει περίπου 40% λιγότερη μηχανική τριβή από τον 2.2 i-DTEC.

«Αυτό όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές ρύπων και αυξάνει την απόδοση καυσίμου αλλά βελτιώνει και την απόκριση του κινητήρα, υπό μερικό και πλήρες φορτίο, κάνοντας πιο απολαυστική την οδήγηση. Μειώσαμε τη μηχανική τριβή του κινητήρα σε επίπεδο αντίστοιχο με αυτό ενός βενζινοκινητήρα.»

Έξυπνος Υπερσυμπιεστής
Η 4η γενιά του υπερσυμπιεστή Garrett που χρησιμοποιείται στον κινητήρα 1.6 i-DTEC υιοθετεί αποδοτική σχεδίαση φτερωτής μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ οι στροφές του ελέγχονται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας την υστέρηση turbo και πετυχαίνοντας βέλτιστο συνδυασμό ροπής στις χαμηλές/μεσαίες στροφές και ισχύος στις υψηλές.  Το turbo παράγει μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης 1,5bar.

Αποδοτικό Σύστημα Ψεκασμού Καυσίμου και Ροή Αερίων στον Κινητήρα
Ο 1.6 i-DTEC της Honda χρησιμοποιεί σύστημα ψεκασμού ηλεκτρομαγνητικών μπεκ της Bosch που μπορεί να λειτουργεί με υψηλή πίεση 1800bar. Υψηλή πίεση σημαίνει ότι το καύσιμο ψεκάζεται ταχύτερα με μορφή σταγονιδίων και αναμιγνύεται αποτελεσματικότερα στον θάλαμο καύσης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καθαρότερη και πιο αποδοτική καύση, στοιχείο που συμβάλλει στην επίτευξη χαμηλών επιπέδων ρύπων και κατανάλωσης.

Οι μηχανικοί της Honda θέλησαν επίσης να βελτιώσουν την ογκομετρική απόδοση των κυλίνδρων, χρησιμοποιώντας υψηλή ροή εισαγωγής και έναν αυλό υψηλού στροβιλισμού που ελέγχει με ακρίβεια τη διαδικασία καύσης για μείωση των τοπικών υπερθερμάνσεων που δημιουργούν ανεπιθύμητους ρύπους. Τη ροή αέρα στον κινητήρα διαχειρίζεται ένα σύστημα EGR (Exhaust gas recirculation) που λειτουργεί σε υψηλές και χαμηλές πιέσεις για μείωση των εκπομπών NOx.

Τεχνολογία χαμηλών ρύπων
Ένας καταλύτης Lean NOx Catalyst (LNC) δημιουργήθηκε ειδικά για τον κινητήρα του CR-V 1.6 i-DTEC συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών NOx. Η συνολική διαφορά βάρους μεταξύ του CR-V και του Civic σημαίνει ότι το CR-V έχει μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης στο δρόμο που συνεπάγεται αυξημένες εκπομπές NOx. Ο καταλύτης LNC βοηθά στον καλύτερο καθαρισμό των Οξειδίων του Αζώτου (NOx).

Σύστημα Μετάδοσης
Το CR-V 1.6 i-DTEC χρησιμοποιεί το ίδιο ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μετάδοσης που παρουσιάστηκε στο Civic 1.6 i-DTEC. Αυτό το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι 7kg ελαφρύτερο από το αντίστοιχο σύστημα του 2.2 i-DTEC βοηθώντας τον κινητήρα στην παραγωγή μέγιστης ροπής 300NM.

Το σύστημα μετάδοσης προσφέρει:

•Κορυφαία απόδοση μετάδοσης
•Ομαλή και ακριβή αίσθηση στην αλλαγή σχέσεων
•Νέο σύστημα όπισθεν που είναι πιο αθόρυβο και προσφέρει βελτιωμένο φορτίο λειτουργίας.

ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Διακόπτης ECON
Για μέγιστη απόδοση, πιέζοντας το διακόπτη ECON στο ταμπλό βελτιώνεται η απόδοση του συστήματος κλιματισμού (AC), ανάλογα με τις συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η υγρασία. Αυτό ελέγχει το συμπιεστή και μειώνει την τάση του ανεμιστήρα, περιορίζοντας έτσι το φορτίο στον κινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση.

ECO Assist
Στη φάση εξέλιξης της δεύτερης γενιάς Insight, οι μηχανικοί της Honda ανακάλυψαν ότι διαφορετικά οδηγικά στυλ μπορεί να ευθύνονται για διαφορές στην κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 15%.

Το ECO Assist βελτιστοποιεί την απόδοση του καυσίμου ελαχιστοποιώντας τις διαφορές στην κατανάλωση που προκαλούνται από τα διαφορετικά στυλ οδήγησης.  Το σύστημα χρησιμοποιεί φωτισμό στο ταχύμετρο υποδεικνύοντας πώς το οδηγικό στυλ επηρεάζει την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να πετυχαίνουν βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες, παρέχοντας στο CR-V 1.6 i-DTEC αυτονομία μέχρι 1.289 km με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.

Ο φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται λευκός όταν το όχημα κινείται στο ρελαντί και παραμένει λευκός στην ξαφνική επιτάχυνση και επιβράδυνση. Γίνεται πράσινος εάν η οδήγηση είναι οικονομική. Σε ήπια επιτάχυνση και επιβράδυνση, όταν ο οδηγός υπερβαίνει ελαφρώς το βέλτιστο επίπεδο γκαζιού ο φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται κίτρινος-πράσινος.

Idle Stop
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με το σύστημα Idle Stop της Honda στάνταρ. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου κατά 5g/km περίπου, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών CO2 στα 119g/km*. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά, ο κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη και με την επιλογή μιας σχέσης γίνεται άμεση επανεκκίνηση.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΝΕΣΗ

– Δοκιμασμένο στην Ευρώπη

– Οδική συμπεριφορά επιβατικού αυτοκινήτου

– Αναβαθμισμένες αναρτήσεις

– Βελτιωμένη απόκριση συστήματος διεύθυνσης

– Σύστημα διεύθυνσης Motion Adaptive EPS (MA-EPS)


«Η Ευρώπη είναι ένα περιβάλλον τελείως διαφορετικό από την Ιαπωνία ή την Αμερική» σχολιάζει ο Kazuhiro Sekine, Assistant Large Project Leader για το CR-V 1.6 i-DTEC. «Αυτές οι διαφορετικές οδικές συνθήκες αλλάζουν τις απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο. Γι’ αυτό δοκιμάσαμε το νέο CRV εκτενώς στην Ευρώπη και στην πίστα δοκιμών μας στο Takasu, στην Ιαπωνία, που περιλαμβάνει πανομοιότυπα τμήματα με αυτά της πίστας του Nürburgring Nordschleife. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί ειδικά για την Ευρώπη, με έμφαση στην ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες».

Η 4η γενιά CR-V χαρακτηρίζεται για τη βελτίωση της ευστάθειας, της άνεσης και της δυναμικής συμπεριφοράς. Το CR-V 1.6 i-DTEC απολαμβάνει τα παραπάνω πλεονεκτήματα, ενώ η χρήση του μικρού diesel σε συνδυασμό με 2WD μείωσε το βάρος του, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, ένα ελαφρύτερο σύστημα διεύθυνσης και καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι για τον οδηγό. Η οδική συμπεριφορά που θυμίζει αυτοκίνητο με χαμηλό αμάξωμα επιτυγχάνεται με συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης προσαρμοσμένα ώστε να προσφέρουν αξιοπιστία και άνεση στο ταξίδι με το CR-V 1.6 i-DTEC.

Ανάρτηση

Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με την ίδια εμπρός ανάρτηση με γόνατα McPherson και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα υπόλοιπα μοντέλα CR-V. Κάποιες βελτιώσεις έγιναν στις ρυθμίσεις των εμπρός αποσβεστήρων και στα πίσω σάιλεντμπλοκ με σκοπό τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος, τη διατήρηση της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες και τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης. «Αυτό προσφέρει μία αίσθηση σιγουριάς σε όλες τις συνθήκες, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το μειωμένο βάρος.» λέει ο Says Kazuhiro Sekine.

Το CR-V 1.6 i-DTEC επίσης μοιράζεται τις ίδιες εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές δοκούς που μειώνουν τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Η διάμετρος της εμπρός δοκού παραμένει ίδια (23 mm), αλλά η διάμετρος της συμπαγούς πίσω δοκού έχει αυξηθεί κατά 1mm (στα 18mm). Η ακαμψία σύγκλισης του πίσω υστερούντα βραχίονα έχει αυξηθεί κατά 13% επιτρέποντας στο CR-V να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του τιμονιού. «Το όχημα είναι εξαιρετικά σταθερό και προβλέψιμο και παρέχει μία αίσθηση υψηλής οδηγικής ακρίβειας», σχολιάζει ο Kazuhiro Sekine.

Προκειμένου να εξασφαλίζει άμεση απόκριση, εγγυημένο έλεγχο και μέγιστο χώρο αποσκευών, το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με έναν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Σύστημα διεύθυνσης
Το CR-V 1.6 i-DTEC διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση Motion Adaptive (MA-EPS), που έχει βελτιωθεί από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε στην 4η γενιά του CR-V. Αυτές οι βελτιώσεις μεταφράζονται σε μεγαλύτερη ευελιξία με αυξημένη πληροφόρηση του οδηγού (feedback) και απόκριση στις υψηλές ταχύτητες. Το προηγμένο σύστημα συνεργάζεται με το Vehicle Stability Assist (VSA) της Honda για την ανίχνευση της απώλειας ευστάθειας του οχήματος σε ολισθηρές συνθήκες και ενεργοποιεί άμεσα ένα σύστημα στο τιμόνι που παροτρύνει τον οδηγό να στρίψει προς τη σωστή κατεύθυνση (Βλέπε το κεφάλαιο ασφάλεια).

Με το MA-EPS, η κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση αντικαθιστά ένα συμβατικό, υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα αποτελείται από μια κρεμαγιέρα με έναν ηλεκτροκινητήρα (μοτέρ) τοποθετημένο ομόκεντρα (‘γύρω’ από την κρεμαγιέρα). Μία Μονάδα Ελέγχου – Control Module – λαμβάνει σήματα από αισθητήρες που μετράνε τη ροπή διεύθυνσης και την περιστροφή και τα χρησιμοποιεί για το υπολογισμό της ιδανικής υποβοήθησης. Στη συνέχεια ενεργοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ διασφαλίζει ότι το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει τη βέλτιστη υποβοήθηση σε όλες τις συνθήκες.

«Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια» λέει ο Kazuhiro Sekine. «Ένα ηλεκτρικό σύστημα προσφέρει περισσότερο έλεγχο από αντίστοιχες υδραυλικές εκδόσεις.»

Συγκριτικά με τη λειτουργία ενός συμβατικού συστήματος με υδραυλική αντλία, μία ηλεκτρική λύση προσφέρει βελτιωμένη απόδοση επειδή δεν αντλεί συνεχή ισχύ απευθείας από τον κινητήρα. Επίσης είναι πολύ απλούστερη μηχανικά και πιο συμπαγής σε διαστάσεις.

Ο λόγος υποπολλαπλασιασμού του CR-V 1.6 i-DTEC είναι 16.8:1, με αποτέλεσμα 3,16 στροφές από τέρμα σε τέρμα και ακτίνα στροφής 5,5 m (από τα κέντρα των τροχών).

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

  • Εργονομικό, ευρύχωρο εσωτερικό
  • Φινίρισμα υψηλής ποιότητας
  • Βελτίωση χαρακτηριστικών NVH
  • ‘Ευφυής ενσωματωμένη’ Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών 5” – Multi-Information Display (i-MID)
  • Εύκολη αναδίπλωση διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων με μία κίνηση

Όταν παρουσιάστηκε πέρσι το Σεπτέμβριο η 4η γενιά CR-V στόχο είχε να συνδυάζει κορυφαίο χώρο, ευελιξία και αθόρυβη λειτουργία. Η θέση οδήγησης επιπέδου συμβατικού επιβατικού μοντέλου, με πολύ καλή ορατότητα και απαράμιλλο χώρο φόρτωσης αντανακλούν την αρχική φιλοσοφία του CR-V, αλλά τώρα με βελτιωμένα υλικά και μειωμένα επίπεδα θορύβων.

Στοχεύοντας σε μία ζωηρή αλλά ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, η δημιουργία ενός ευρύχωρου, άνετου και εργονομικού cockpit ήταν βασικό στοιχείο στα σχέδια εξέλιξης του CR-V. «Το πρώτο πράγμα που θέλαμε να πετύχουμε στο σχεδιασμό του εσωτερικού ήταν μία αίσθηση ευρυχωρίας» εξηγεί ο Takehiro Ishibashi, Interior Designer. «Γι’ αυτό, η σχεδίαση του ταμπλό περιλαμβάνει αρκετές οριζόντιες ζώνες που προάγουν την αίσθηση του χώρου.» Αφού ορίστηκε ο χώρος, επόμενος στόχος ήταν η δημιουργία ενός οδηγικού περιβάλλοντος και κατατάξαμε ανά ομάδες τα βασικά χειριστήρια σε δύο λογικές ζώνες. Η ‘‘ζώνη πληροφοριών οδηγού’ – ‘Driver Interface Zone’ επιτρέπει στον οδηγό να εστιάζει στο δρόμο και εμφανίζει κρίσιμες πληροφορίες πίσω από το τιμόνι, εκεί που είναι στραμμένο το βλέμμα του. Στη δεξιά πλευρά η ‘Ζώνη Πληροφοριών’ – ‘Information Interface Zone’ περιλαμβάνει χειριστήρια και πληροφορίες, με την Multi-Information Display (i-MID) 5” στο κέντρο. Η ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού ως προς το ύψος και την απόσταση, έχει εύρος ρύθμισης 40 mm προς κάθε κατεύθυνση, 10mm παραπάνω από πριν. Το ύψος του καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί σε εύρος 50mm, βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο CR-V. Μία αύξηση 10mm στις ρυθμίσεις του ύψους του τιμονιού και του καθίσματος διασφαλίζει την ιδανική θέση οδήγησης για τους περισσότερους οδηγούς.

Το hip point (ύψος γοφών) στα καθίσματα των πίσω επιβατών έχει χαμηλώσει κατά 38 mm, αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης και το χώρο για το κεφάλι. Για μεγαλύτερη έμφαση στην αίσθηση του εσωτερικού χώρου, τα πλαίσια των θυρών διαμορφώθηκαν σε κοίλο σχήμα. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στους εμπρός επιβάτες να πλησιάσουν τις πόρτες του αυτοκινήτου, κάτι που διευκολύνει την είσοδο / έξοδο. Κατά συνέπεια, απελευθερώθηκε περισσότερος χώρος ανάμεσα στα καθίσματα για την κεντρική κονσόλα που περιλαμβάνει τρεις ποτηροθήκες, αποθηκευτικό χώρο, υποβραχιόνιο και αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες.

Η υψηλή ποιότητα και ευελιξία του εσωτερικού αναδεικνύονται περαιτέρω από μία ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού. Στην καμπίνα, την προσοχή προσελκύει η ‘ οθόνη πολλαπλών λειτουργιών’ 5” Multi-Information Display (i-MID), που ελέγχει το ηχοσύστημα (συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου DAB όπου υπάρχει), το τηλέφωνο και το σύστημα πλοήγησης HDD (όπου υπάρχει). Στάνταρ είναι επίσης το αναγνωρισμένο ECON mode της Honda και το σύστημα Eco Assist, το οποίο συμβουλεύει τους οδηγούς για το πώς το οδηγικό τους στυλ επηρεάζει την κατανάλωση.

Για την επίτευξη ενός αθόρυβου περιβάλλοντος στο εσωτερικό, μειώθηκαν σημαντικά οι θόρυβοι από το κινητήρα και το δρόμο που εισέρχονται στην καμπίνα. Ηχομονωτικό υλικό τοποθετήθηκε στο πάτωμα κάτω από την καμπίνα των επιβατών, ενώ ηχοαπορροφητικό υλικό τοποθετήθηκε στην πίσω πόρτα, στους πίσω θόλους των τροχών, στα πλαίσια θυρών, στο εμπρός τροπέτο και στο καπό. Οι πόρτες φέρουν επίσης διπλές τσιμούχες. Αποτέλεσμα: μείωση 3dB στους θορύβους της καμπίνας συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V.


Ευρύχωρο εσωτερικό
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με σύστημα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με μία κίνηση. Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 αλλά πέφτουν τελείως τραβώντας απλά μία χειρολαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο όχημα μεταφορών που παραμένει στην κορυφή των C-SUV για τη χωρητικότητά του (1648 L) με ρεζέρβα κανονικών προδιαγραφών (1669 με ρεζέρβα μικρών διαστάσεων). «Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό για το οποίο είμαι ιδιαίτερα περήφανος. Θα κάνει τη διαφορά στον τρόπο χρήσης του CR-V από τους πελάτες», εξηγεί ο Ishibashi. Ακόμα και με τα καθίσματα σε όρθια θέση, το CR-V έχει χώρο αποσκευών 589 L – αρκετό για τέσσερις τσάντες του γκολφ ή τρεις μεγάλες βαλίτσες.

Μεγαλύτερη άνεση προσφέρει ένα χαμηλότερο κατά 25mm σκαλοπάτι φόρτωσης στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, που παρέχει πρόσβαση σε ένα χώρο φόρτωσης μακρύτερο κατά 140mm, στα 1570mm.

Μοντέλο Χωρητικότητα μέχρι το ύψος των παραθύρων – litres (Τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση)
Honda CR-V 589
Volkswagen Tiguan 470
Toyota Rav4 547
Volvo XC60 495
Mazda CX-5 503

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

  • Μειωμένο ύψος και μήκος χωρίς να επηρεάζεται ο εσωτερικός χώρος
  • Θέση οδήγησης στάνταρ επιβατικού αυτοκινήτου
  • Φώτα Ημέρας LED και πίσω φώτα LED (αποκλειστικά για την Ευρώπη)

Η φιλοσοφία της Honda ήταν ανέκαθεν ‘man-maximum, machine minimum’ και η 4η γενιά καταδεικνύει αυτά τα χειροπιαστά οφέλη μειώνοντας τις συνολικές διαστάσεις, αλλά χωρίς να θίγεται ο εσωτερικός χώρος. Το παρμπρίζ μετακινήθηκε προς τα εμπρός κατά 60mm (μέτρηση από το κάτω τμήμα) σε σχέση με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Σαν αποτέλεσμα, μειώθηκαν οι διαστάσεις του χώρου του κινητήρα. «Στόχος μας είναι πάντα να μειώνουμε τις διαστάσεις των μηχανικών μερών για να εξασφαλίζουμε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες» εξηγεί ο Nakagawa, Large Project Leader. Η συγκεκριμένη λύση προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα, βελτιώνοντας τα εξωτερικά άκρα του CR-V και αυξάνοντας το επίπεδο πληροφόρησης και την αυτοπεποίθηση του οδηγού.

Η αυτοπεποίθηση, η αποδοτικότητα και ο δυναμισμός που αποπνέει η σχεδίαση του CR-V είναι παγκοσμίως αποδεκτά, αλλά η αναβάθμιση του Ευρωπαϊκού μοντέλου έχει βελτιώσει και αναδείξει περαιτέρω το πακέτο. Το CR-V 1.6 i-DTEC διαθέτει τον ίδιο εμπρός προφυλακτήρα που διαμορφώνει μία δυναμική προσωπικότητα μέσα από αεροδυναμικούς εξωτερικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας, εμπρός φώτα ημέρας LED και ένα ολοκληρωμένο συγκρότημα πίσω φώτων LED.

Αεροδυναμική
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα στοιχεία του CR-V, η μορφή και η λειτουργικότητα συμβαδίζουν με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση ενός επίπεδου κάτω μέρους πατώματος και ανάγλυφων θόλων τροχών έχει εξομαλύνει τη ροή αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ μία μακριά οροφή σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο εμπρός προφυλακτήρα και την πίσω αεροτομή βοηθούν στη διαχείριση της ροής αέρα πάνω από το αμάξωμα. Έτσι μειώθηκε ο συντελεστής οπισθέλκουσας (αεροδυναμικής) κατά 6,5% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V προς όφελος των επιδόσεων, της οικονομίας καυσίμου και των μειωμένων ρύπων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

  • Πέντε αστέρια Euro NCAP για το CR-V
  • Vehicle Stability Assist με Traction Control
  • Motion-Adaptive Electric Power Steering
  • Trailer Stability Assist (TSA)
  • ABS με Emergency Stop System
  • Advanced Compatibility Engineering Body Structure
  • Pedestrian Injury Mitigation Design
  • Αερόσακοι: εμπρός, πλευρικοί και οροφής
  • Whiplash mitigation system
  • Βάσεις παιδικών καθισμάτων ISOFIX

Πέντε Αστέρια Euro NCAP για τη Συνολική Ασφάλεια του Honda CR-V
Το Honda CR-V είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των νέων ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης (crash tests) Euro NCAP, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει το μέγιστο σκορ, 5 αστέρια.

Το μοντέλο αξιολόγησης εστιάζει στη συνολική ασφάλεια του οχήματος, ώστε οι καταναλωτές να έχουν μπροστά τους ένα μόνο απλό και κατανοητό σκορ. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη την προστασία των επιβατών, των παιδιών και των πεζών και τη διαθεσιμότητα βοηθημάτων του οδηγού.

Τα κορυφαία αποτελέσματα του νέου CR-V αντανακλούν τη δέσμευση της Honda στη συνολική ασφάλεια του αυτοκινήτου. Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στην έκφραση ‘Ασφάλεια για Όλους’ – ασφάλεια για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των αυτοκινήτων.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Τα προηγμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης του νέου CR-V πλαισιώνονται από μία σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων σχεδιασμένων να κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη.

VEHICLE STABILITY ASSIST (VSA) με TRACTION CONTROL
Το Vehicle Stability Assist (VSA) είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας που συνεργάζεται με τα συστήματα ηλεκτρονικού γκαζιού Drive-by-Wire™ του CR-V και του 4-κάναλου ABS, υποστηρίζοντας τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο. Το VSA λειτουργεί με την εφαρμογή πίεσης πέδησης σε έναν ή περισσότερους τροχούς ανεξάρτητα, και παράλληλα με τον έλεγχο των συστημάτων γκαζιού, ανάφλεξης και καυσίμου για τη διατήρηση της πορείας του ταξιδιού.

Ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει τις λειτουργίες βελτίωσης ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης του VSA μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό, αλλά το ABS παραμένει πάντα πλήρως λειτουργικό.

TRAILER STABILITY ASSIST (TSA)
Το Trailer Stability Assist (TSA) τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα της σειράς CR-V με σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας κατά τη ρυμούλκηση. Το σύστημα αποτελεί βελτιωμένη έκδοση του Vehicle Stability Assist (VSA) της Honda που ανιχνεύει τις τάσεις αποσταθεροποίησης του τρέιλερ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το TSA χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό μείωσης ροπής και φρεναρίσματος κάθε τροχού ατομικά για πλήρη ανάκτηση ελέγχου του αυτοκινήτου και τρέιλερ.

MOTIONADAPTIVE ELECTRIC POWER STEERING (EPS)
Εκτός από τη βελτιωμένη κατανάλωση και τη βελτιστοποιημένη αίσθηση/πληροφόρηση του οδηγού, το Motion-Adaptive Electric Power Steering (EPS) προσφέρει και σημαντικά οφέλη στον τομέα της ασφάλειας. Συνεργάζεται με το σύστημα VSA για:

Σταθερό Φρενάρισμα — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι βελτιώνοντας τη σταθερότητα όταν ο οδηγός φρενάρει σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής (όπως ένας δρόμος που είναι εν μέρει καλυμμένος με χώμα ή χιόνι)

Περιορισμό Υποστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υποστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία

Περιορισμό Υπερστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υπερστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία

ABS ΚΑΙ EMERGENCY STOP SYSTEM (ESS)
Όλα τα μοντέλα του νέου CR-V εφοδιάζονται με δισκόφρενα στους 4 τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω συμπαγείς δίσκοι) για αξιόπιστο φρενάρισμα. Το σύστημα περιλαμβάνει 4-κάναλο ABS, Electronic Brake Distribution (EBD) και Brake Assist στάνταρ.

Το 4-κάναλο ABS ρυθμίζει ανεξάρτητα την πίεση πέδησης σε κάθε τροχό βοηθώντας τον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο της διεύθυνσης σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Το EBD βελτιστοποιεί αυτόματα την πίεση πέδησης μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, με σκοπό την ελαχιστοποίηση των αποστάσεων φρεναρίσματος. Το Brake Assist αναγνωρίζει τα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης και εφαρμόζει πρόσθετη, αυτόνομη πίεση πέδησης όταν χρειάζεται. Συμπληρώνεται από το Emergency Stop System (ESS), που ενεργοποιεί αυτόματα τα φώτα φρένων και τα αλάρμ όταν ανιχνεύσει φρενάρισμα πανικού. Τα φώτα αναβοσβήνουν γρήγορα για να προειδοποιήσουν τα οχήματα που ακολουθούν ότι το νέο CR-V σταματά απότομα, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ADVANCED COMPATIBILITY ENGINEERING(ACE™)

Έχοντας εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο Tochigi, η δομή αμαξώματος ACE™ είναι τώρα ένα αναγνωρισμένο ‘εργαλείο’ στο οπλοστάσιο παθητικής ασφάλειας της Honda. Η δομή αυτή που έχει χρησιμοποιηθεί προοδευτικά σε όλη τη γκάμα της Honda, προσφέρει αισθητά αυξημένη προστασία επιβατών σε ποικίλες συνθήκες σύγκρουσης. Ένα εμπρός κεντρικό πλαίσιο πολυγωνικής διατομής αποτρέπει την παραμόρφωση της καμπίνας με κατανομή των φορτίων σύγκρουσης μέσω πολλαπλών διαδρομών σε άλλες ζώνες διαχείρισης φορτίων – και μακριά από την καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον, η Δομή Αμαξώματος ACE™ παρέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα ασφάλειας σε περιπτώσεις όπου σε μία εμπρόσθια σύγκρουση εμπλέκονται οχήματα διαφορετικού ύψους, βάρους ή δομής πλαισίου.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΖΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ
Η δομή του εμπρός τμήματος του νέου CR-V είναι σχεδιασμένη για να απορροφά ενέργεια σε περίπτωση πρόσκρουσης με πεζό. Τα στοιχεία που μετριάζουν τις επιπτώσεις σε μία σύγκρουση με πεζό είναι:

– Μία ελεύθερη επιφάνεια κάτω από το καπό που επιτρέπει μεγαλύτερη παραμόρφωση
– Βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να σπάνε σε μία σύγκρουση
– Βάσεις εμπρός φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια

ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ, ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΟΡΙΩΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ
Οδηγός και συνοδηγός προστατεύονται από προηγμένους εμπρόσθιους αερόσακους (SRS) με τεχνολογία ενεργοποίησης δύο σταδίων (dual-stage) και πολλαπλών ορίων ενεργοποίησης. Οι αερόσακοι αυτοί ενεργοποιούνται μόνον εφόσον μία μετωπική σύγκρουση είναι αρκετά ισχυρή και μάλιστα σε διαφορετικά στάδια ανάλογα με διάφορες παραμέτρους, όπως η σφοδρότητα ενός ατυχήματος και η χρήση ζωνών ασφαλείας από τους επιβάτες. Όπως και σε άλλα μοντέλα Honda, ο εμπρόσθιος αερόσακος του οδηγού τοποθετείται στο τιμόνι και του συνοδηγού αντίστοιχα στο πάνω μέρος του ταμπλό.

Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται εάν έχει τοποθετηθεί παιδικό κάθισμα με κατεύθυνση προς τα πίσω.

ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
Για όλα τα καθίσματα προβλέπεται αερόσακος οροφής με σύστημα ανίχνευσης ανατροπής. Οι αερόσακοι αυτοί ενεργοποιούνται από μηχανισμούς στην οροφή, σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης, προστατεύοντας το κεφάλι των επιβατών στην περιοχή των παραθύρων. Στην απίθανη περίπτωση μιας ανατροπής, ο σχετικός αισθητήρας σε συνεργασία με πολλαπλούς αισθητήρες δυνάμεων G, προσδιορίζουν την ταχύτητα ανατροπής και ενεργοποιούν ανάλογα τους αερόσακους οροφής.

ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η Honda χρησιμοποιεί ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα του νέου CR-V. Οι εμπρός εφοδιάζονται με προεντατήρες. Βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.

Για πρόσθετη ασφάλεια, η Honda χρησιμοποιεί επίσης ένα καινοτόμο σύστημα υπενθύμισης πρόσδεσης των ζωνών ασφαλείας. Με την έναρξη λειτουργίας του κινητήρα, ένας αισθητήρας βάρους ανιχνεύει εάν το κάθισμα του συνοδηγού είναι κατειλημμένο. Αν ο οδηγός ή ο συνοδηγός δεν έχει δέσει τη ζώνη του, ένα εικονίδιο στο ταμπλό ανάβει και ακούγεται ένα ηχητικό σήμα για υπενθύμιση.

WHIPLASH MITIGATION SYSTEM (ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΕ ΟΠΙΣΘΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ)
Τα εμπρός καθίσματα του νέου CR-V ενσωματώνουν ένα σύστημα που είναι σχεδιασμένο για να μετριάζει τους τραυματισμούς του αυχένα σε μία οπίσθια σύγκρουση. Σχισμές στην ουρεθάνη στις πλάτες των καθισμάτων, ειδικές πτυχές και ένας μηχανισμός περιστροφής στα ελατήρια του μαξιλαριού συνδυάζονται για την απορρόφηση ενέργειας σε περίπτωση ατυχήματος, μετριάζοντας τον κίνδυνο τραυματισμού από τράνταγμα. Οι μηχανικοί της Honda εργάστηκαν σκληρά για να πετύχουν μεγαλύτερο εύρος αντιστάθμισης, διαχέοντας ακόμα περισσότερο τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε μία οπίσθια σύγκρουση. Για μεγαλύτερη άνεση, τα προσκέφαλα έχουν μετακινηθεί κατά 9 mm πιο πίσω συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο

Το σύστημα whiplash mitigation system συνεργάζεται με τη δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE™) του the CR-V.


ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ CRV

 

  • Τέταρτη γενιά μοντέλου
  • Παγκόσμιο μοντέλο, πωλείται σε 160 χώρες, οι συνολικές πωλήσεις ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια
  • Ευρωπαϊκό μοντέλο, παράγεται στην Ευρώπη από το 2000

Το Honda CR-V παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1995 και ήταν το πρώτο μοντέλο μιας σύγχρονης γενιάς ‘soft roaders’. Έγινε σημείο αναφοράς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας λόγω πρακτικών διαστάσεων και άριστης χρηστικότητας. Το CR-V σχεδιάστηκε κυρίως για χρήση στο δρόμο, αλλά με το στυλ ενός SUV και την ποιότητα που οι πελάτες προσδοκούν από ένα Honda. Οι πωλήσεις ξεκίνησαν στην Ευρώπη το 1997 και το CR-V έγινε αμέσως το αγαπημένο των καταναλωτών. Η παραγωγή CR-V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Βρετανίας το 2000.

Η δεύτερη γενιά CR-V που παρουσιάστηκε το 2001 και δανείστηκε πολλά στοιχεία από το πρώτο μοντέλο, προσέφερε βελτιωμένες επιδόσεις και κατανάλωση χάρη στο νέο δίλιτρο βενζινοκινητήρα 2.0 i-VTEC. Προσέφερε περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, αλλά και καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά εξαιτίας ενός 4×4 και το ‘on demand’ συστήματος Real Time Dual Pump 4WD, το οποίο τοποθετήθηκε στο στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις. Ο πετρελαιοκινητήρας i-CTDi χρησιμοποιήθηκε στην γκάμα του CRV το 2005, προσφέροντας ακόμη καλύτερες επιδόσεις και ροπή αλλά και πιο απολαυστική οδήγηση.

Το 2007 κυκλοφόρησε η τρίτη γενιά CR-V η οποία έκανε ακόμη πιο ελκυστικό το μικρό SUV της μάρκας. Πιο χαμηλό, πιο κοντό και με μεγαλύτερο πλάτος από τους προκατόχους του, προσέφερε βελτιωμένα χαρακτηριστικά στην άσφαλτο χωρίς να θυσιάζει την πρακτικότητα. Ήταν το πρώτο SUV με κάθετο άνοιγμα της πίσω πόρτας, κάτι που έγινε εφικτό με την αφαίρεση της ρεζέρβας από την πίσω πόρτα. Ένα facelift το 2009 συνέπεσε με την εισαγωγή της νέας γενιάς του i-DTEC diesel και το συνδυασμό – για πρώτη φορά στο CR-V – ενός πετρελαιοκινητήρα με αυτόματο κιβώτιο.

Η πρακτικότητα, η φινέτσα και η ποιότητα παραμένουν οι βασικές αξίες και της 4ης γενιάς του CR-V. Σημαντικές βελτιώσεις έδωσαν τη δυνατότητα για χαμηλότερο λειτουργικό κόστος αλλά και μειωμένες εκπομπές CO2.  Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο από το 1995 που κυκλοφόρησε. Το CR-V είναι ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις SUV στον κόσμο καθώς διατίθεται σε 160 χώρες συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Γηραιάς Ηπείρου.

ΓΝΗΣΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ HONDA

CRV BLACK EDITION
Η Honda σχεδίασε ένα προαιρετικό πακέτο Black Edition για μαύρα CR-V. Αυτό προάγει το θέμα του Μαύρου συμπληρώνοντας την εξωτερική απόχρωση Crystal Black και περιλαμβάνει εμπρός μάσκα, αεροτομή πίσω πόρτας, πλαϊνά σκαλοπάτια, εμπρός και πίσω ποδιές και ζάντες αλουμινίου.

Όπως όλα τα πακέτα αξεσουάρ της Honda, κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί σε απόλυτη αισθητική αρμονία με τις γραμμές και τις καμπύλες του CR-V.

Η εμπρός μάσκα διαθέτει κυψελοειδή δομή με μαύρο πλαίσιο, ασορτί με το χρώμα του αυτοκινήτου. Η αεροτομή της πίσω πόρτας αποτελεί προέκταση των γραμμών της οροφής πάνω από το πίσω παρμπρίζ. Χαρίζει μία δυναμική και σπορ πινελιά.

Κομψά σκαλοπάτια ενσωματώνονται άριστα στη συνολική σχεδίαση και διευκολύνουν την είσοδο/ έξοδο των επιβατών. Εμπρός και πίσω ποδιές σε εντυπωσιακή μαύρη απόχρωση προστατεύουν το κάτω τμήμα αμαξώματος του CR-V με στυλ.

Δύο σχέδια ζαντών αλουμινίου σε απόχρωση Gunpowder Black– 18” Taurus ή 19” Orion –ολοκληρώνουν την εμφάνιση Black Edition.

Το πακέτο Black Edition προσφέρεται με όλες τις εκδόσεις CR-V και θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλήρη γκάμα πακέτων και μεμονωμένων αξεσουάρ του CR-V, επισκεφθείτε το σύνδεσμο www.honda-accessories.eu.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

CR-V 1.6 i-DTEC
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 i-DTEC
Κυβισμός cc (cm³) 1597
Διάμετρος x Διαδρομή mm 76.0 x 88.0
Σχέση συμπίεσης   16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ  
M/T Συμπλέκτης   Ξηρός μονόδισκος με διάφραγμα ελατηρίου
Τύπος κιβωτίου   6-τάχυτο συγχρονιζέ
Σχέσεις μετάδοσης 1η 3.642
  2η 1.884
  3η 1.179
  4η 0.869
  5η 0.705
  6η 0.592
  όπισθεν 3.673
  Τελική μετάδοση 4.352
ΦΡΕΝΑ    
Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Δίσκοι

ΒΑΡΟΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ  
Βάρος αμαξώματος kg 1541 – 1600
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ  
Συνολικό μήκος

mm

4570

Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες)

mm

2096

Συνολικό ύψος

mm

1685

Μεταξόνιο

mm

2630

Απόσταση από το έδαφος

mm

165

Χώρος αποσκευών (Καθίσματα Αναδιπλωμένα)

litres

1146
1669 (από το δάπεδο μέχρι την οροφή)

Χώρος αποσκευών (Καθίσματα Όρθια)

litres

589*

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΝΑΩΛΣΗ  
Μέγιστη Ισχύς kW/rpm 88/4000
Μέγιστη Ροπή Nm/rpm 300/2000
Μέγιστη ταχύτητα km/h 182
Επιτάχυνση secs. 0 → 100 km/h 11.2
  0 → 400m 17.74
  60 – 100 km/h με 4η 8.2
Κατανάλωση καυσίμου l/100km Κύκλος πόλης 4.8
  Εκτός πόλης 4.3
93/116/EC Μικτός κύκλος 4.5
CO2 Μικτός κύκλος 119gr/km

 

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο Σπύρος Πανόπουλος πουλά σκούπες και φαράσια

Το Chaos μπορεί να περιμένει μιας και ο Σπύρος Πανόπουλος έκανε γνωστό πως βγάζει στην αγορά σκούπες και φαράσια που έχει σχεδιάσει ο ίδιος. Τα...

Οι τιμές του ανανεωμένου Hyundai Bayon

Διαθέσιμο είναι πλέον στην Ελλάδα το ανανεωμένο Hyundai Bayon, με το μικρό crossover να ξεκινά από τις 19.340 ευρώ. Το μοντέλο εξοπλίζεται με τον...

Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα από 1η Μαΐου

Από την Τετάρτη 1 Μαΐου οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν άρση της ακινησίας των οχημάτων τους, πληρώνοντας τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με...