BMW M3 and BMW M4

Η BMW έδωσε νέες φωτογραφίες και λεπτομέρειες των Μ3 Sedan και Μ4 Coupe. Σχεδιαστικά η ολοκαίνουρια M3 Sedan φοράει μια εξαιρετικά επιθετική μάσκα, με μαύρες γρίλιες στα χαρακτηριστικά «νεφρά», τονισμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και νέο καπό με φούσκωμα στο κέντρο. Στην οροφή βρίσκουμε ανθρακονημάτινη οροφή, ενώ άλλα highlights περιλαμβάνουν τις γκρι ζάντες ελαφρού κράματος με τις πέντε διπλές ακτίνες, τους κλασικούς αεροδυναμικούς καθρέφτες και τις χρυσές δαγκάνες.

Από την άλλη πλευρά, η M4 Coupe δεν έχει αλλάξει σημαντικά σε σύγκριση με το concept που είδαμε πέρυσι, έχοντας το ίδιο χρυσό χρώμα, με «ασορτί» δαγκάνες ενώ όπως και η M3 Sedan. Σε γενικές γραμμές η M4 εκμεταλλεύεται το coupe αμάξωμα και μοιάζει πιο κομψή ενώ το εσωτερικό θα είναι πρακτικά πανομοιότυπο και στα δύο μοντέλα.

BMW M3

Η μπροστά ανάρτηση MacPherson, όπως και η πίσω πολλαπλών συνδέσμων είναι κατασκευασμένες από ελαφριά υλικά ώστε να μειωθεί το μη αναρτώμενο βάρος και να αυξηθεί η ακαμψία. Από το εργοστάσιο και τα δύο τα αυτοκίνητα φορούν ζάντες 18″ με ελαστικά διαστάσεων 255/40 μπροστά και 275/40 πίσω, αλλά στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 19″.

Το βάρος της Μ4 είναι 1497 κιλά, κάτι που το κάνει κατά 80 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και μεγιστοποιεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά, εξασφαλίζοντας άριστη απόδοση. Για να επιτευχθεί αυτό έχει γίνει αυξημένη χρήση ελαφρών υλικών όπως ανθρακονήματα με ενισχυμένο πλαστικό (CFRP) και αλουμινίου σε ένα μεγάλο μέρος εξαρτημάτων του πλαισίου και του σώματος. Η CFRP οροφή, σε σχέση της συμβατικής, ζυγίζει 5 κιλά λιγότερα στην M3 και 6 κιλά στην M4.

BMW M3

Τόσο η M3 Sedan όσο και M4 Coupe εφοδιάζονται με τον ίδιο 3-λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά TwinPower Turbo S55 κινητήρα που αποδίδει ακριβώς 431 άλογα και 550Nm ροπής. Σύμφωνα με την BMW συνδυάζει τις αρετές ενός υψηλόστροφου ατμοσφαιρικού με τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας των turbo. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 4,1 δευτ. χρησιμοποιώντας το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT (4,3 δευτ. με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο), ενώ είναι και κατά 25% πιο οικονομικός έχοντας μέση κατανάλωση 8,3 λίτρα/100 χλμ με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 8,8 λίτρα/100 χλμ με το 6-τάχυτο μηχανικό. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το πακέτο M Driver’s Package ο περιοριστής φεύγει και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα. Οι νέες BMW M3/M4 είναι κατά 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερες στο Nurburgring από τις M3 E90/E92.

BMW M4

Τα φρένα τους αποτελούνται από συμβατικούς αεριζόμενους δίσκους, αλλά στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και carbon-κεραμικά φρένα. Το αυτόματο κιβώτιο M DCT διαθέτει μάλιστα σύστημα εκκίνησης και σύστημα burnout, όπως αυτό που φημολογείται πως διαθέτει επίσης και η νέα Mustang.

Μπορείς να δεις τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο της M3 όσο και της M4 ενώ δεν πρέπει να ξεχάσεις να διαβάσεις τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για αυτά τα δύο αυτοκίνητα καθώς και το επίσημο PDF παρουσίασής της στο οποίο θα βρεις και τη παραμικρή λεπτομέρεια.