competition-package-for-2015-bmw-m3-and-m4-already-on-the-way-75296_1

Καλώς ή κακώς (κατά τη γνώμη μου κακώς), ο ταχύτερος γύρος στο Nurburgring έχει αναδειχθεί σε εξαιρετικά δημοφιλές “άθλημα” για τους κατασκευαστές. Αυτό σημαίνει πως όποια εταιρία θέλει να δείξει ή να αποδείξει κάτι, πηγαίνει  στην δημοφιλή πίστα, καταγράφει μερικές εκατοντάδες γύρους (αν όχι χιλιάδες) με το τελευταίο sport μοντέλο της και δημοσιεύει έναν χρόνο, κατά προτίμηση ένα ρεκόρ, χωρίς κανένας να εξασφαλίζει την αντικειμενικότητα της άσκησης αυτής.

Η BMW δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες πρακτικές. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως οι μηχανικοί της δεν μπορούν να περηφανεύονται για την βελτίωση του τελευταίου μοντέλου τους σε σύγκριση με το προηγούμενο. Αυτό ακριβώς έκαναν και στην παρουσίαση των νέων M3 sedan και M4 coupe όπου ακούστηκε πως αυτές οι δύο, είναι κατά 15 δευτερόλεπτα πιο γρήγορες στο Nurburgring από την E92 M3.

Ας δούμε μία στιγμή τι σημαίνει αυτό. Η BMW E92 M3, γυρνούσε στην Πράσινη Κόλαση σε 8 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα. Με απλά μαθηματικά λοιπόν, συμπερένουμε πως η M3 και η M4, ολοκληρώνουν έναν γύρο σε 7 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα. Μόνο εμένα όμως αυτός ο χρόνος μου φαίνεται αργός;

Μην με παρεξηγήσεις… Μία Lamborghini Gallardo LP560-4 του 2008, ολοκληρώνει τον γύρο σε 7 λεπτά και 52 δευτερόλεπτα. Οπότε, οι M3/M4 είναι κάθε άλλο παρά αργές. Όμως, έχεις την E93 M3 GTS να γυρνά στο 7:48 και πολύ παραπάνω, την E46 M3 CSL, ένα αυτοκίνητο 11 ετών, να γυρνά στο 7:50. Τι λέει λοιπόν αυτός ο χρόνος για τα νεότερα μέλη της M οικογένειας; Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι ένα “ταπεινό” Seat Leon Cupra 280 καταφέρνει χρόνο της τάξης του 7:58.4 και πως το επερχόμενο Renault Megane RS 275 Trophy αναμένεται να πέσει κάτω από το 7:50. Δηλαδή ένα Megane με 150 άλογα και 190 Nm λιγότερα, θα είναι πιο γρήγορο από την τελευταία M3/M4;

Μήπως τελικά οι μηχανικοί της BMW μιλούν για το χειρότερο σενάριο και στην πραγματικότητα οι M3/M4 είναι πιο κοντά στο 7:40; Επίσης, πιστεύεις ότι θα μάθουμε τον χρόνο τους; Τέλος, έχει την παραμικρή σημασία;