130902_L_DeltaMY2014_01

Το γεγονός ότι ο Sergio Marchionne έχει ουσιαστικά ήδη “σκοτώσει” την Lancia δεν αποτελεί έκπληξη. Επίσης ξέρουμε ότι θα περιορίσει τη διάθεση των μοντέλων της μόνο για την Ιταλία. Ποια μοντέλα δηλαδή, αφού σύμφωνα με το Bloomberg μόνο η Ypsilon θα μείνει.

Αυτό γιατί ήδη προγραμματίζεται για το τέλος της παραγωγή της Delta στους επόμενους μήνες, παρόλο που την ανανέωσε για το 2014, ενώ μέσα στο 2015 την ίδια μοίρα θα έχει και το Voyager (λέγε με rebadged Chrysler Voyager).

130902_L_Voyager_S_01

Το 2015 εξάλλου σταματάει και η συμφωνία για την τοποθέτηση του σήματος της ένδοξης ιταλικής εταιρίας στα μοντέλα της Chrysler, κάτι που όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος ήταν οικτρά λανθασμένη επιλογή, με τα νούμερα των πωλήσεων να πέφτουν επιπλέον 20 % για το 2013.

Σύμφωνα με τον Ian Fletcher, οικονομικό αναλυτή του IHS στο Λονδίνο, η Fiat δεν σκοτώνει την Lancia αμέσως, επειδή οι Ιταλοί εξακολουθούν να θέλουν να κρατήσουν την επιλογή των μοντέλων της ανοικτή και περιμένουν μέχρι να παρουσιάσουν νέα μοντέλα στην αγορά ώστε να καλύψουν το κενό. Τέλος, αναφέρει ότι η Lancia θα μπορούσε να κλείσει εντελώς, εάν το 5ετές πλάνο του FCA για την Alfa Romeo στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.