2014 Canada F1 GP - F1-Fansite.com_00025 (Custom)

Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για τη μείωση του κόστους στη Formula 1, δεν αποτελούν τίποτε περισσότερο από ημίμετρα. Έτσι, κάποιες από τις ομάδες που συμμετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα, κατά πάσα πιθανότητα θα αποσυρθούν από το σπορ, αφήνοντας κενά στο grid. Πλέον, οποιαδήποτε αλλαγή στους κανονισμούς του 2015 απαιτεί την, πρακτικά αδύνατη, ομοφωνία, με αρκετούς αναλυτές να αναρωτιούνται αν αυτό θα είναι το τέλος ομάδων όπως οι Marussia, Caterham και Sauber.

Bernie Ecclestone, Toto Wolff, Franz Tost, έχουν παραδεχτεί πως η πιθανότητα να συρρικνωθεί το grid της επόμενης είναι μεγάλη, καθώς το περίφημο budget cap δεν πήρε το πράσινο φως. Τα προβλήματα από κάτι τέτοιο είναι πολλά και έχουν αναλυθεί στο παρελθόν, με την αρχή των αποχωρήσεων να έρχεται πιθανότατα από την Caterham και τις υπόλοιπες ομάδες ίσως να αρχίζουν να σκέφτονται την εισαγωγή τρίτου μονοθεσίου, που θα φέρει ακόμη μεγαλύτερες δυσκολίες (Lotus, Red Bull, Williams, Force India).

Η Μαλαισιανή ομάδα του Tony Fernandes βρίσκεται ξανά στην τελευταία θέση του πρωταθλήματος, με τον ιδιοκτήτη της να έχει δηλώσει στο παρελθόν πως αυτή θα αποσυρθεί από το σπορ, αν ισχύσει και φέτος κάτι τέτοιο. Τελικά τα 11 εκατομμύρια ευρώ του Ericsson δεν ήταν αρκετά για την υπέρβαση, με το Fernandes να γράφει στο λογαριασμό του στο twitter:

Η Formula 1 δεν δούλεψε, αλλά συνεχίζω να αγαπώ τα αυτοκίνητα της Caterham.

Στην επίσημη σελίδα της ομάδας δεν έχει υπάρξει κάποια ανάρτηση, ούτε κάποια άλλη επίσημη ανακοίνωση. Οι συζητήσεις για την πώληση της ομάδας στον Colin Kolles (πρώην αφεντικό των Midland, Spyker και HRT) δεν κατέλειξαν κάπου, με τις τελευταίες φήμες να αναφέρουν πως ο Kolles θα δημιουργήσει από το μηδέν νέα ομάδα.

[Photo Copyrights: LAT Photographic]