1192980-24935886-1600-900

Στη φετινή σεζόν, περιμέναμε η κατανάλωση καυσίμου να παίξει πολύ σημαντικότερο απ’ ότι έχει γίνει μέχρι τώρα. Λίγο κάποια τυχερά safety car, περισσότερο η διαρκής βελτίωση των μονοθεσίων των ομάδων, αλλά και οι συνεχείς πληροφορίες που λάμβαναν –και πλέον απαγορεύτηκαν– οι οδηγοί από τα pit, δεν ανέδειξαν σε μεγάλο πρόβλημα τα καύσιμα. Όμως, ο επικεφαλής εργασιών πίστας της Renault, Remi Taffin, τονίζει πως ο αγώνας στη Σιγκαπούρη θα είναι πραγματικά στο όριο σε ό,τι αφορά την κατανάλωση.

Η Σιγκαπούρη έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις πίστες μεγάλης ταχύτητας που επισκεφθήκαμε. Έχει 23 στροφές, με πολλά σημεία δυνατού φρεναρίσματος μέσα στο γύρο. Αυτοί οι παράγοντες συνδυάζονται για να ρίξουν τη μέση ταχύτητα, περίπου στα 170kph, με μόλις 45 τοις εκατό του γύρου να είναι με τέρμα γκάζι.

Ως εκ τούτου, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) και το turbo, δεν θα πιεστούν εδώ. Ωστόσο, η αποθήκευση ενέργειας και η MGUK, θα δοκιμαστούν πραγματικά. Κάθε ζώνη φρεναρίσματος είναι μεγάλη και δύσκολη και η MGUK θα είναι σε θέση να ανακτήσει αρκετή ενέργεια για να κρατήσει την μπαταρία σε ένα σχετικά υψηλό επίπεδο φόρτισης, καθ’ όλη τη διάρκεια του γύρου. Αντίθετα, η MGU-Η θα χρησιμοποιείται λίγο λιγότερο, αφού οι κοντές ευθείες δεν προσφέρουν αρκετό χρόνο, για να αναπτυχθεί σταθερή ροή (καυσαερίων) στην εξάτμιση.

Αυτές οι σύντομες δόσεις ενέργειας, απαιτούν καλή απόκριση ροπής και οδική συμπεριφορά, αλλά ανεβάζουν την κατανάλωση καυσίμου ψηλά. Στην πραγματικότητα, θα χρησιμοποιήσουμε εδώ την μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου ανά γύρο, σε όλη τη σεζόν, και θα είμαστε ακριβώς στο όριο των 100 επιτρεπόμενων κιλών.

Για να το θέσουμε αυτό σε πλαίσιο, πέρυσι χρησιμοποιήθηκαν 150kg καυσίμου, πάνω από 30 τοις εκατό περισσότερα.

Η Renault έχει κάνει βήματα προόδου στους προηγούμενους αγώνες και ο Taffin στοχεύει στην pole position για τη Σιγκαπούρη, που θα επιβεβαιώσει τη δουλειά που γίνεται στο εργοστάσιο.

Ξέρουμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες και βρισκόμαστε στη θέση να είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να αρπάξουμε οποιαδήποτε ευκαιρία παρουσιαστεί. Αλλά, αυτό που ουσιαστικά κυνηγάμε τώρα, είναι η pole position για να δείξουμε τον απόλυτο ρυθμό μας και προφανώς, αν τα καταφέρουμε, θα είναι πιο εύκολο να κερδίσουμε έναν αγώνα από αυτή τη θέση.