t56hoitab58i9dwqvrzy

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, γνωρίζαμε πως η Bugatti Veyron είναι μία σπουδή στο τι είναι εφικτό τη δεδομένη στιγμή στην αυτοκίνηση. Ήταν επίσης γνωστό, πρώτα στην Bugatti και πολύ περισσότερο στην ιδιοκτήτρια της (Volkswagen) και έπειτα σε όλους εμάς, πως η Veyron δεν ήταν ένα μοντέλο που λανσαρίστηκε για να αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη του Group. Βέβαια, δεν υπάρχουν απτές αποδείξεις για να επιβεβαιωθεί ή να καταρριφθεί αυτή η υπόθεση που κάνουμε εμείς σαν κοινό καθώς η Volkswagen δεν δημοσιεύει τα οικονομικά αποτελέσματα της Bugatti αλλά κάτι μου λέει πως η συνεισφορά της στο Group, έχει να κάνει περισσότερο με “bragging rights”, πρεστίζ και χλιδή και λιγότερο με ευρώ…

Ακόμα κι έτσι, ακόμα και αυτές τις δύσκολες εποχές για τις “γήινες” μάρκες, η Volkswagen δείχνει έτοιμη να “πετάξει” κι άλλα χρήματα στην Bugatti. Εκτός του ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζονται 3 διαφορετικά concepts για το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Veyron, η Bugatti είναι ίσως η μοναδική εταιρία εντός του Group που δεν θα υποστεί μειώσεις και περικοπές τα χρόνια που έρχονται. Ακόμα και η Porsche, η Bentley ή η πιο προσιτή στο ευρύ κοινό, Audi, πρέπει να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους της… όχι όμως η Bugatti. Όλα αυτά, προέρχονται από ένα ενδιαφέρον άρθρο του Bloomberg σχετικά με την εταιρία. Ο “κράχτης” όμως, έρχεται προς το τέλος και μάλιστα, από τα χείλη του  CEO της Bentley και προέδρου της Bugatti, Wolfgang Duerheimer:

Οι πελάτες της Bentley και της Bugatti είναι εντυπωσιακά διαφορετικοί. Ο πελάτης της Bentley, έχει κατά μέσο όρο 8 αυτοκίνητα. Ο μέσο πελάτης της Bugatti, έχει περίπου 84 αυτοκίνητα, 3 jets και ένα yacht.

Ουάου…