Td

Δεν γνωρίζω αν το timing της συγκεκριμένης είδησης είναι τυχαίο αλλά οι τελευταίες φήμες, λένε πως η Volkswagen θα περάσει μέσα στο 2015 το Golf R400 στην παραγωγή. Και λέω για το timing γιατί όπως θα θυμάσαι, το πρόβλημα της Γερμανικής εταιρίας ήταν η εύρεση ενός κιβωτίου που θα αντέχει τη ροπή του υπερτροφοδοτούμενου δίλιτρου κινητήρα του φημολογούμενα επερχόμενου μοντέλου. Μόλις εχθές λοιπόν ανακοινώθηκαν μερικές επιπλέον λεπτομέρειες για το 10-τάχυτο DSG και μία από αυτές, είναι ότι θα αντέχει ροπή στρέψης της τάξης των 550 Nm. Μπορεί βέβαια να μην χρησιμοποιηθεί αυτό το κιβώτιο στο Golf R400 και τα δύο γεγονότα να είναι εντελώς ασύνδετα.

Όπως και να έχει, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους φήμες, η πηγή επικαλείται εκ των έσω πληροφόρηση και λέει πως το ισχυρότερο Golf παραγωγής, θα αποδίδει περίπου 400 με 420 άλογα τα οποία θα περνάνε στον δρόμο και από τους τέσσερις τροχούς. Τόσο τα μετατρόχια όσο και το μεταξόνια θα παραμείνουν ως έχουν αλλά τα φρένα θα αναβαθμιστούν ενώ το εξωτερικό του μοντέλου θα αλλάξει λίγο χάρη στο νέο αεροδυναμικό πακέτο.

Το Volkswagen Golf R400 θα παρουσιαστεί σύμφωνα με τις φήμες στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2015 και θα λανσαριστεί στην αγορά στο τέλος του ίδιου έτους με τιμή που στην Γερμανία τουλάχιστον, δεν θα υπερβαίνει τα €50.000